Sunt nou pe forum si sper ca am ajuns unde trebuia.
Am PFA cu norma de venit din 2007 si in acelasi timp sunt angajat cu carte de munca la o societate.
Totul a fost ok pina acum ceva vreme.
Am incheiat un contract de prestari servicii (ca PFA) cu o anumita companie (alta decit cea la care sunt angajat).
Cind am dus factura, contabila a sarit ca arsa, ca de nu am spus ca sunt PFA pentru ca... ATENTIE:
Conform unei note de audit ( mi s-a transmis si personal) in cazul in care esti o societate comerciala
face un contract cu PFA iar omul mai este si angajat TREBUIE SA PLATEASCA 31,5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI LA CNPAS +
5,5% din contract la CAS...
In momentul respectiv conducerea firmei a decis, deoarece costurile totale ale contactului sunt cu 37% mai mari, ca nu am declarat ca lucrez la alta
firma, sa anulam contractul.
Ati mai auzit de asa ceva?
Total se bazeaza pe acest "Ordinul 1019/2007" ...
Multumesc pentru orice informatie.