audit pblic intern
Started By ancaiulia, Jun 22 2009 04:54 PM
3 replies to this topic
#1
Postat 22 June 2009 - 04:54 PM
#2
Postat 23 June 2009 - 09:19 PM
Auditul public intern este organizat in atat de multe organigrame, incat mi-e greu sa iti dau vreun sfat. Totul depinde de volumul de munca si de cat are de acoperit, se poate organiza la nivel central sau local, poate fi un singur om sau o armata de oameni, in orice caz functioneaza ca orice alt compartiment din institutie, sa nu crezi ca are vreun model SF de organigrama, totul depinde, asa cum mai spus, de volumul de munca.
Si, intrucatva, cei de la trezorerie au dreptate sa nu-ti dea organigrama, ea este cam clasificata.
Si, intrucatva, cei de la trezorerie au dreptate sa nu-ti dea organigrama, ea este cam clasificata.
#3
Postat 23 June 2009 - 09:30 PM
In cazul meu Compartimentul de audit public intern este format din 2 auditori superiori, un auditor asistent si un expert asistent. Stiu k Compartimentul este subordonat direct conducatorului entitatii publice, insa nu stiu cum sa-i plasez ierarhic pe auditori in cadrul compartimentului. Multumesc pentru raspuns!
#4
Postat 24 June 2009 - 10:25 AM
ancaiulia, la Jun 22 2009, 05:54 PM, a spus:
Buna ziua. As avea si eu o rugaminte, daca ma poate ajuta si pe mine cineva.... Am nevoie de o organigrama a compartimentului de audit intern la o institutie de stat, pentru lucrarea de licenta. Va rog sa ma ajutati!!!...sunt in criza mare de timp si nu gasesc nicaieri organigrama respectiva. Ar fi buna si o organigrama de la ceva trezorerie. Cei de la trezoreriea la care imi fac licenta nu mai vor sa-mi dea nimic.
Multumesc anticipat. !
sal. poate iti este de folos. Citeste lg 672/2002 privind auditul public intern
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






