Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
MODEL CADRU fisa de post - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


MODEL CADRU fisa de post


3 replies to this topic

#1 SANDA ILIUTA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 440 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2005 - 11:05 AM

S.C. .................SRL Aprobat,
Director General



FISA POSTULUI


1. Postul: ………………………………………………………………………………………...
2. Nume, Prenume (angajat) …………………………………………………………………….
3. Cerintele postului:
a). Studii: medii / superioare, domeniul de activitate: ………………………………………..
B). Vechimea in specialitate:
c). Alte cerinte specifice:
- masterat, doctorat …………………………………………………………………
- limbi straine (nivel) ……………………………………………………………….
- operare PC (programe, nivel) …………………………………………………….
- permis de conducere / categorie ………………………………………………….
- abilitati de comunicare ……………………………………………………………
4. Relatii:
a). Ierarhice:
- subordonat: ……………………………………………………………………….
- are in subordine: ………………………………………………………………….
B). Functionale:
- cu sefii de birouri / ateliere / departamente ………………………………………
5. Sarcinile postului:
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
6. In functie de activitatea curenta a unitatii, salariatul va indeplini orice alte sarcini dispuse de catre conducere, corespunzator competentelor sale profesionale.
7. Prezentul document se constituie in anexa la contractul individual de munca si, a fost intocmit in 2 (doua) exemplare originale, unul pentru salariat si unul pentru dosarul sau de personal.
8. Am luat la cunostinta.


Data comunicarii: Semnatura salariatului:

…………………. ……………………….

Acesta este un model cadru de fisa de post. Il poti adapta si completa in fc. de specificul activitatii tale concrete, din firma.
Ca sfat, iti recomand sa previzionezi o gama cat mai larga si exacta de sarcini pt. salariatul tau pt.ca, poti gasi un carcotas care, daca nu este scris in fisa de post nu face sarcina respectiva. De asemenea, pastreaza clauza nr. 6.
Ada



#2 laura2005

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 720 Postari:
  • Location:oradea

Postat 03 October 2005 - 03:01 PM

MODEL

Fisiere atasate


LAURA JUNC



#3 arianaP

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 15 June 2006 - 04:05 PM

S.C. .................SRL Aprobat,
Director General



FISA POSTULUI


1. Postul: ………………………………………………………………………………………...
2. Nume, Prenume (angajat) …………………………………………………………………….
3. Cerintele postului:
a). Studii: medii / superioare, domeniul de activitate: ………………………………………..
B). Vechimea in specialitate:
c). Alte cerinte specifice:
- masterat, doctorat …………………………………………………………………
- limbi straine (nivel) ……………………………………………………………….
- operare PC (programe, nivel) …………………………………………………….
- permis de conducere / categorie ………………………………………………….
- abilitati de comunicare ……………………………………………………………
4. Relatii:
a). Ierarhice:
- subordonat: ……………………………………………………………………….
- are in subordine: ………………………………………………………………….
B). Functionale:
- cu sefii de birouri / ateliere / departamente ………………………………………
5. Sarcinile postului:
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………
6. In functie de activitatea curenta a unitatii, salariatul va indeplini orice alte sarcini dispuse de catre conducere, corespunzator competentelor sale profesionale.
7. Prezentul document se constituie in anexa la contractul individual de munca si, a fost intocmit in 2 (doua) exemplare originale, unul pentru salariat si unul pentru dosarul sau de personal.
8. Am luat la cunostinta.


Data comunicarii: Semnatura salariatului



#4 petre_leu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:
  • Location:BUCURESTI

Postat 02 July 2006 - 05:21 PM

eu iti trimit un model din ce am eu . Nu este chiar ce cauti dar se poate modifica usor in functie de ce ai nevoie.Sper sa-ti fie de folos

Fișa de post
1. Identificarea postului
2. Numele și prenumele titularului: ...........................................................
3. Denumirea postului: ..........................................
4. Poziția în COR / Cod: ...............
5. Departamentul/Locația:.......................... Nivelul postului:
a. Executie - specialist 6.Relațiile organizatorice:
b. lerarhice (control, îndrumare, posturi supervizate)
- Se subordonează: SEF DEPARTAMENT - ..................................

II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
................................................................................
.........
2.Obiectivele postului
..............................................................................
3. Descrierea sarcinilor / atribuțiilor / activităților postului
..............................................................

Document intern - ....................................................

...............................................
4. Descrierea responsabilităților postului:
a. Privind relațiile interpersonale / comunicarea
................................................................................
........................................
b. Față de echipamentul din dotare
................................................................................
............................................................... c. În raport cu obiectivele postului
Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor din departamentul pe care îl coordonează.
d. Privind securitatea și sănătatea muncii
respecta cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.!. din obiectivul unde desfasoara serviciul; (conform.art.6 alin.(1) si (2) din OG m.60/1997 orice persoana care observa un incendiu are obligatia de a anunta prin orice mijloc pompierii, primarul sau politia, dupa caz, si sa ia masuri, dupa posibilitatile sale, pentru limitarea si stingerea incendiului. coform art.23 lit. b, c, f, din OG 60/1997, angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor date de patron sau de persoanele desemnate de acestea, substantele periculoase, instalatiile, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru; sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol. Conform art.12 NGPM/2002 angajatii vor desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alti angajati, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau;
in acest scop angajatul are urmatoarele obligatii:
a) sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora.
b) Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca in cel mai scurt timp posibil accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati.
c) Sa coopereze cu angajatorul si/sau cu angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar,

2
...............

Document intern - ............................................................

pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale.
e. Privind regulamentele / procedurile de lucru
Respectarea procedurile de lucru in vigoare pentru procesele derulate.
5. Condițiile de lucru ale postului:
a. Programul de lucru: 8:30-17:30 b. Condițiile materiale:
ambientale (umiditate, frig, temperaturi crescute, întuneric, lumină, zgomot, izolare
fonică, alternări frig-căldură, lumină-întuneric etc.) se incadreaza in parametrii legali indicati de protectia muncii pentru conditii normale de munca.
deplasări - nu realizeaza deplasari in afara localitatii; deplasari ocazionale la diferite
institutii ale Statului roman.
spațiu - birou dotat cu mobilier adecvat activitatii desfasurate.
condiții suplimentare - nu beneficiaza
6. Gradul de autonomie:
a. Delegare (înlocuitori, sarcini delegate)
Inlocuitorul ocupantului acestui post este .......................................................... careia i se deleaga toate sarcinile.
7. Indicatori de performanță
Cunoștințe de specialitate Rezistență în condiții de stres Comunicare
Lucrul cu echipa Influență personală Raționament
Probleme: identificare - analiză - soluții Înțelegerea furnizorului
Înțelegerea obiectivelor și a activității firmei Operare pe calculator
8. Perioada de evaluare a performanțelor
Angajatul va participa la ședințele de evaluare a performantelor periodic - 6 luni pentru
evaluarea competentelor, lunar pentru evaluarea performantelor.
III. Specificațiile postului
1. Nivelul de studii
medii de lunga durata de specialitate economica (real: teoretice)

Document intern - .................................................

3

.......................................................
2. Competențele postului
Să aibă abilități de comunicare și capacitate de analiză și sinteză;
Să fie capabil să lucreze independent, să se autoorganizeze și să respecte termenele;
3. Experiența de lucru necesară (vechimea în specialitatea cerută de post) Minim 2 ani de lucru in domeniu pe o functie similara;
Data,

Numele și semnătura titularului postului,
........................................................


Numele și semnătura șefului ierarhic,
.............................................................
APROBAT


Director executiv,
.........................................

Document intern - ...................................................

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 12 November 2007 - 02:37 PM







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL