Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ordin 488 emis de MCSI, sisteme informatice utilizate pt facturi, ch., bf in forma electronica - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ordin 488 emis de MCSI, sisteme informatice utilizate pt facturi, ch., bf in forma electronica

2 replies to this topic

#1 mostwantu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 16 July 2009 - 09:10 AM

stie cineva daca in urma acestui ordin, va trebui platita vreo taxa la Administratia Financiara, sau in alta parte, pentru implementarea programului de facturare omologat de ei?
Mersi pentru ajutor!!!



#2 mostwantu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 16 July 2009 - 10:03 AM

am gasit in textul legii... deci da...se plateste o taxa de 9000 lei, dar acum am alta nedumerire... toti operatorii economici sunt obligati sau exista posibilitatea de a folosi facturi pe suport de hartie si in acest caz sa nu mai trebuiasca sa se plateasca taxa si totodata omologarea ministerului?

Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 20 July 2009 - 03:59 PM

Mersi pentru ajutor!!!



#3 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 16 July 2009 - 02:17 PM

numai cand trimiti facturile electronic treb sa ai semnatura electronica prin una din cele 3 companii si cu plata taxei. In rest se aplica Codul fiscal, le faci pe calculator si le listezi, sa aiba semnatura de primire.

Nu sunt sigura, dar parca nu aveam voie sa criem aici, la noutati legislative,
ne cerem scuze fata de administrator si rugam sa mute postarea (eu nu stiu cum sa sterg raspunsul).

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 16 July 2009 - 02:19 PM







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL