Caz concret: Societate Comerciala infiintata in 2004. Firma are ca obiect principal de activitate Comert, in consencinta s-a inregistrat de la inceput ca platitor de TVA.
In 2006 s-au modificat asociatii, sediul.
In 2008 s-au modificat asociatii, sediul, denumirea.
Eu sunt asociatul cel nou si in MARE dilema: asociatul vechi nu isi aminteste daca a solicitat vreodata sau nu eliberarea unui Certificat in scop de TVA. Cert este ca nu am gasit niciun astfel de certificat: nici de la infiintare, nici de la modificarile din 2006! Banuiesc, totusi, ca ar fi trebuit sa existe....
DILEMA MEA: ce este de facut, va rog?! Care ar fi procedura pentru a afla:
1. daca a fost eliberat un astfel de certificat si cum pot sa-l declar nul;
2. in cazul in care nu a fost eliberat/ridicat niciodata, cum pot sa obtin unul, cu denumirea actuala;
3. daca, in ambele cazuri, exista si ceva amenzi pentru aceasta harababura!
De unde a pornit DILEMA: am fost pe la AFP de care apartinem si de acolo mi-au spus ca trebuie, ca sa fim la zi, sa schimbam denumirea firmei si in Certificatul in scopuri de TVA!!!
Am tot cautat, dar nu am gasit decat: acte necesare si cerere de eliberare a unui astfel de certificat pentru societati la infiintare sau procedura de eliberare pentru societati care trec de la neplatitor la platitor...Sa ma duc, ca o floricica tuta la AFP....ma alearga pe acolo, mai ales ca mai am si alte incurcaturi mostenite de la modificarea de sediu (si de Sector-din 6 in 1) din 2006....
Sper ca nu am ametit pe nimeni, dar chiar sunt in ceata....si in mare nevoie de AJUUUUUTOOOOR!!!
Multumesc!