Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
probleme facturi 2009 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


probleme facturi 2009


9 replies to this topic

#1 ioana_balan85

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 30 September 2009 - 03:01 PM

Buna ziua,
Imi primul rand sper sa fi postat unde trebuia problema mea legata de regimul facturilor. Problema mea este: la firma la care lucrez de un an s au emis facturi cu o serie iar luna trecuta fara sa stiu am comandat la o tipografie facturi cu o alta serie si un alt sistem de numerotare (precizez ca in rest aceste facturi respecta legislatia in vigoare). Parcurgand diverse forumuri contabile am inteles ca lucrul acesta n ar fi o problema..dar pentru mine este pana nu obtin o parere avizata...ce ar trebui sa fac...sa "contabilizez" pe o fisa de magazie si vechile si noile facturi..daca da mai precis ce model de fisa de magazie este acum in vigoare? Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Chiar nimeni nu a avut avut o astfel de problema?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 06 October 2009 - 12:38 PM




#2 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 05 October 2009 - 11:14 AM

La inceputul anului, seful compartimentului intocmeste o decizie prin care numeste persoana care se ocupa cu intocmirea facturilor, dar pentru societatile
care au sistem propiu de numerotare adica fac facturi pe calculator, daca aveti facturi tiparite, nu este chiar asa o nenorocire ca ati schimbat
sistemul de numerotare desi acest lucru se intampla la inceputul anului. Faceti o decizie prin care specificati persoana care se ocupa cu intocmirea facturilor,
si bineinteles specificati si seria si numarul de la care incepe prima factura , si obligatoriu evidenta documentelor primare intocmita.




#3 ioana_balan85

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 05 October 2009 - 02:35 PM

Va multumesc pentru raspuns...si inca ceva..noi fiind o unitate tip restaurant facturile se afla in folosinta mai multor persoane...si acum cum fac..trec persoane de la contabilitate responsabila..sau trebuie trecuta fiecare persoana in parte ce taie facturi.Credeti ca in cazul unui control de la Fisc s ar putea lega de faptul ca am schimbat seria si numarul facturilor, chiar daca fac o decizie interna?Sper sa nu va fi obosit cu atatea intrebari..dar sunteti singura persoana care mi a dat un raspuns pana acum:)

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 06 October 2009 - 12:38 PM




#4 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 05 October 2009 - 03:58 PM

Obligat trebuie sa scrii in decizie fiecare persoana care intocmeste factura,
dar trebuie sa si semneze in fisa de evidenta a documentelor primare ca a luat in primire facturierul de la seria cu nr... la nr....



#5 Neia23

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 09 October 2009 - 08:02 AM

Buna,
As avea si eu o intrebare legata de emiterea unor facturi. Poate cineva sa imi spuna cum se intocmeste o factura pentru recuperare de cheltuieli? Mentionez ca factura se intocmeste pentru o persoana juridica din Germania, iar cheltuielile reprezinta o factura de cazare.
Multumesc!



#6 fisstica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 11 November 2009 - 02:26 PM

Buna.
As avea si eu o problema mai delicata.Firma la care lucrez detine o retea de electricitate si ar dori sa taxeze un client pt legarea la retea.Ce ar trebui sa mentioneze pe factura si daca trebuie incheiat si un contract intre noi.Va multumesc pt raspuns!



#7 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 11 November 2009 - 08:57 PM

Nu poti distribui electricitate daca nu ai avizele si aprobarile necesare, nu cred ca un contract intre voi este suficient.



#8 mariana07

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 256 Postari:

Postat 12 November 2009 - 08:16 AM

Exista o lege a energiei electrice (13/2007) care reglementeaza ca doar posesorii de licente pot exploata in mod comercial retelele de energie. Citeste legea si te vei lamuri!



#9 fisstica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 12 November 2009 - 09:06 AM

Multumesc pt raspunsuri, dar nu este vorba despre distribuire ci vrem doar o taxa sa zicem pt legare la un stalp de electricitate.Putem sa facturam asa ceva?



#10 stefan teodor

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 20 January 2010 - 02:09 PM

Buna ziua

Lamurirea mea ar fi legata de facturile cu care te incarci si nu le bagi in contabilitate la timp. Imi poate spune cineva ce inseamnatate ar avea aceste cauze. Mai exact ma refer la facturi cu care ne-am incarcat si nu le-am bagat in contabilitate, din diverse motive. Firma se ocupa cu amenajari spatii verzi, iar cei care fac aprovizionarea uita sa dea facturile la timp.






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL