Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
chelt.cu mat.de constructii - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


chelt.cu mat.de constructii


3 replies to this topic

#1 ionelac

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 27 October 2009 - 09:51 PM

Lucrez la o firma de distributie si de la 1 nov.ne mutam punctul de lucru.Actele pentru deschiderea noului punct de lucru nu s-au incheiat,dar s-a facut renovarea cladirii respective.
Va rog sa-mi spuneti cum sa inreg,acele facturi de materiale de constructii ,de manopera,
Eu m-am gandit astfel
3028=401
4426=401
si le trec pe chelt,dupa ce se finalizeaza actele,
Se deduce TVA?



#2 tes

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 315 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 28 October 2009 - 01:34 PM

Daca e cladire inchiriata, creezi un analitic separat la 212 si amortizezi pe perioada contractului de inchiriere. daca e cladirea voastra, renovarea intra in valoarea cladirii.
Se deduce tva




#3 mocanu diana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 28 October 2009 - 02:55 PM

eu asa as face pentru a nu ma mai complica cu marirea valorii cladirii si recalcularea amortizrii :pullhair:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 30 January 2010 - 04:26 PM




#4 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 29 October 2009 - 03:07 PM

Ionelac, te-a sfatuit bine Tes, citeste pct. 93 si 94 din Ordinul 1752/2005 si vezi unde te incadrezi :

" 93. - (1) Cheltuielile ulterioare aferente unei imobilizări corporale trebuie recunoscute, de regulă, drept cheltuieli în perioada în care au fost efectuate.
(2) Cheltuielile efectuate în legătură cu imobilizările corporale utilizate în baza unui contract de închiriere, locație de gestiune sau alte contracte similare se evidențiază în contabilitatea entității care le-a efectuat, la imobilizări corporale sau drept cheltuieli în perioada în care au fost efectuate, în funcție de beneficiile economice aferente, similar cheltuielilor efectuate în legătură cu imobilizările corporale proprii.
94. - (1) Costul reparațiilor efectuate la imobilizările corporale, în scopul asigurării utilizării continue a acestora, trebuie recunoscut ca o cheltuială în perioada în care este efectuată.
(2) Sunt recunoscute ca o componentă a activului investițiile efectuate la imobilizările corporale, sub forma cheltuielilor ulterioare. Acestea trebuie sa aibă ca efect îmbunătățirea parametrilor tehnici inițiali ai acestora si sa conducă la obținerea de beneficii economice viitoare, suplimentare față de cele estimate inițial.
Obținerea de beneficii se poate realiza fie direct prin creșterea veniturilor, fie indirect prin reducerea cheltuielilor de întreținere si funcționare."

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 29 October 2009 - 03:08 PM

Dana







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL