Are cineva un model de decont intern? (...ptr. deducerea bonurilor fiscale)
0
decont intern
Started By ovi-luca, Nov 12 2009 09:50 PM
2 replies to this topic
#1
Postat 12 November 2009 - 09:50 PM
Are cineva un model de decont intern? (...ptr. deducerea bonurilor fiscale)
#2
Postat 13 November 2009 - 09:42 AM
Decontul de cheltuieli care poate fi folosit pentru a putea deduce bonurile fiscale nu este cel intern, este decontul pentru cheltuieli externe prevazut in ordinul 3512/27.11.2009.Codul documetului este 14-5-5 si se adapteaza in functie de caz.
Formularul este cam inghesuit dar asta este, trebuie folosit documentul tipizat, il gasesti pe net.
Formularul este cam inghesuit dar asta este, trebuie folosit documentul tipizat, il gasesti pe net.
#3
Postat 13 November 2009 - 06:11 PM
DECONT DE CHELTUIELI (pentru deplasări externe - Cod 14-5-5)
1. Serveste ca:
- document pentru decontarea de către titularul de avans a cheltuielilor efectuate (în valută si în lei), cu ocazia
deplasării în străinătate;
- document pentru stabilirea diferențelor de primit sau de restituit de titularul de avans;
- document justificativ de înregistrare în registrul de casă (în valută) si în contabilitate.
2. Se întocmeste într-un exemplar de către titularul de avans pentru justificarea cheltuielilor efectuate pe întreaga
durată a deplasării.
3. Circulă:
- la persoanele autorizate să verifice legalitatea actelor justificative de cheltuieli, exactitatea calculelor privind
sumele decontate la întoarcerea din deplasare si calculul eventualelor penalizări de întârziere, care semnează de
verificare;
- la persoanele autorizate să exercite controlul financiar preventiv si să aprobe plata diferenței în cazul în care, la
decontarea sumelor primite pentru efectuarea deplasării, suma cheltuielilor efective depăseste avansul primit;
- la casieria unității pentru plata diferenței, caz în care titularul de avans semnează pentru primirea diferenței
respective, fără a se mai întocmi document distinct.
În cazul în care, la decontare, sumele privind cheltuielile efective sunt mai mici decât avansul primit, diferența
de restituit de către titularul de avans se depune la casierie pe bază de Chitanță pentru operațiuni în valută (cod 14-
4-1/a) sau Dispoziție de încasare către casierie (cod 14-4-4), după caz.
4. Se arhivează la compartimentul financiar-contabil.
5. Conținutul minimal de informații al formularului este următorul:
- denumirea unității;
- denumirea, numărul si data (ziua, luna, anul) întocmirii formularului;
- numele si prenumele titularului de avans;
- avansuri primite în valută sau în valută si în lei; sume decontate; diferențe de restituit/primit;
- semnături: conducătorul unității; seful compartimentului financiar-contabil, controlul financiar preventiv,
persoana care verifică decontul, după caz; titularul de avans.
1. Serveste ca:
- document pentru decontarea de către titularul de avans a cheltuielilor efectuate (în valută si în lei), cu ocazia
deplasării în străinătate;
- document pentru stabilirea diferențelor de primit sau de restituit de titularul de avans;
- document justificativ de înregistrare în registrul de casă (în valută) si în contabilitate.
2. Se întocmeste într-un exemplar de către titularul de avans pentru justificarea cheltuielilor efectuate pe întreaga
durată a deplasării.
3. Circulă:
- la persoanele autorizate să verifice legalitatea actelor justificative de cheltuieli, exactitatea calculelor privind
sumele decontate la întoarcerea din deplasare si calculul eventualelor penalizări de întârziere, care semnează de
verificare;
- la persoanele autorizate să exercite controlul financiar preventiv si să aprobe plata diferenței în cazul în care, la
decontarea sumelor primite pentru efectuarea deplasării, suma cheltuielilor efective depăseste avansul primit;
- la casieria unității pentru plata diferenței, caz în care titularul de avans semnează pentru primirea diferenței
respective, fără a se mai întocmi document distinct.
În cazul în care, la decontare, sumele privind cheltuielile efective sunt mai mici decât avansul primit, diferența
de restituit de către titularul de avans se depune la casierie pe bază de Chitanță pentru operațiuni în valută (cod 14-
4-1/a) sau Dispoziție de încasare către casierie (cod 14-4-4), după caz.
4. Se arhivează la compartimentul financiar-contabil.
5. Conținutul minimal de informații al formularului este următorul:
- denumirea unității;
- denumirea, numărul si data (ziua, luna, anul) întocmirii formularului;
- numele si prenumele titularului de avans;
- avansuri primite în valută sau în valută si în lei; sume decontate; diferențe de restituit/primit;
- semnături: conducătorul unității; seful compartimentului financiar-contabil, controlul financiar preventiv,
persoana care verifică decontul, după caz; titularul de avans.
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi