Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii II - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

declaratii II


43 replies to this topic

#1 rhoodey

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 12 November 2009 - 11:46 PM

Inca o intrebare pt 10 puncte,

La o intreprindere individuala care are angajati, am inteles ca declaratia 100 si 102 (cu sumele de plata pt contributii angajati,etc.)se preda trimestrial.
Si plata atunci se face? sau lunar



si daca e deductibil ceva din sumele respective..

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 06 September 2010 - 12:49 PM




#2 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 13 November 2009 - 01:38 AM

da, plata trimestriala, pana in 25 a lunii urmatoare trimestrului, odata cu declaratia.
da, sunt dedcutibile sumele la calculul profitului impozabil (venitului).




#3 rhoodey

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 29 December 2009 - 12:13 PM

si ce suma e deductibilia.
sa zicem ca angajatul are salarul 200 lei brut/lunar (cu 2 ore). atunci ce suma se deduce? 200? sau venitul net?
ce atasez in dosarul cu cheltuieli deductibile? statul de salarii?
ms



#4 maria viorica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 147 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:medias
  • Interests:literatura, jocuri PC

Postat 29 December 2009 - 12:26 PM

- este deductibila intreaga cheltuiala cu salariile, atat cei 200 lei brut cat si contributiile angajatorului.
- da, statul de plata este document justificativ pt. inregistrarea in contabilitate a chelt. cu salariile.



#5 rhoodey

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 13 January 2010 - 07:58 PM

Trebuie sa predau acum prima oara declaratia 102.
Am completat toate rubricile, dar este o coloana "deductibila". Acolo nu stiu dc sa las pe 0 sau trebuie puse niste sume. ?? Defapt toate cheltuielile cu salarii sunt deductibilie nu? atunci pun suma din "datorata" si la "deductibila"?



#6 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 13 January 2010 - 08:34 PM

Rhoodey, nu pui nimic la sume deductibile in situatia in care nu ai facilitati de la bug. asig. de somaj sau deduceri din bugetul asig. sociale etc. Vezi Instructiunile de completare a D.102, Ordinul 101/2008, parca.
Faci o confuzie intre ch. deductibile cu salariile si coloana din decl. 102 cu sume deductibile (care se scad conform legislatiei) din suma de plata datorata in perioada de raportare.
Iti dau un ex. : daca datorezi, de pilda, 10 lei contributia pentru concedii si indemnizatii (cea de 0.85 %) in per. de raportare si nu ai foaie de boala suportata de FNUASS, in rubrica deductibila nu treci nimic si datorezi cei 10 lei. Daca ai foaie de boala in per. de raportare si FNUASS trebuie sa suporte o anumita suma (chiar daca este mai mare de 10 lei), la suma datorata treci 10 lei, la suma deductibila tot 10 lei si rezulta ca nu datorezi nimic de plata.
Am dat doar un exemplu pt. a intelege mai bine si a nu face confuzii.

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 13 January 2010 - 08:34 PM

Dana




#7 rhoodey

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 14 January 2010 - 11:52 AM

Vezi postareaDana42, la Jan 13 2010, 08:34 PM, a spus:

Rhoodey, nu pui nimic la sume deductibile in situatia in care nu ai facilitati de la bug. asig. de somaj sau deduceri din bugetul asig. sociale etc. Vezi Instructiunile de completare a D.102, Ordinul 101/2008, parca.
Faci o confuzie intre ch. deductibile cu salariile si coloana din decl. 102 cu sume deductibile (care se scad conform legislatiei) din suma de plata datorata in perioada de raportare.
Iti dau un ex. : daca datorezi, de pilda, 10 lei contributia pentru concedii si indemnizatii (cea de 0.85 %) in per. de raportare si nu ai foaie de boala suportata de FNUASS, in rubrica deductibila nu treci nimic si datorezi cei 10 lei. Daca ai foaie de boala in per. de raportare si FNUASS trebuie sa suporte o anumita suma (chiar daca este mai mare de 10 lei), la suma datorata treci 10 lei, la suma deductibila tot 10 lei si rezulta ca nu datorezi nimic de plata.
Am dat doar un exemplu pt. a intelege mai bine si a nu face confuzii.

Ahha, multumesc Dana, am inteles.



#8 mcimni

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 09 February 2010 - 10:07 AM

Buna ziua

sunt if platitor de tva

pana acum depuneam decontul de tva trimestrial si vad ca tot mai des se vehiculeaza ca s-ar depune lunar

stiti ceva concret?

multumesc



#9 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2010 - 01:25 PM

Daca ai tranzactii comerciale cu societati din UE, in conditiile codului fiscal, exista probabilitatea mare sa depui lunar.
Cand auzi un zvon este bine sa te si documentezi in legislatie. :smile:
Madalina



#10 monica_d

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 28 July 2010 - 01:16 PM

Intreprinderea individuala inregistrata in scopuri de tva si care face achizitii intracomunitare trebuie sa se inregistraze in Registrul Operatorilor Intracomunitari? Daca da, unde il trec in Anexa la Asociati sau la Administratori?

Aceasta postare a fost editata de monica_d: 28 July 2010 - 01:19 PM




#11 mirabella22

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 28 August 2010 - 12:18 PM

Buna ziua!
As dori sa stiu ce declaratii trebuie depuse pt I.I. incepand cu luna iulie si care sunt termenele de depunere. Ce formulare se depun la sanatate, somaj , in conditiile in care de la infiintare si pana in prezent I.I. nu a relizat venituri?



#12 Ig_Maria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 29 August 2010 - 07:59 PM

Stie cineva care este termenul de depunere a delcaratiilor (somaj, pensii, sanatate) cf OUG 58/2010?????



#13 G David

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:

Postat 30 August 2010 - 09:27 AM

Pentru delcaratiile de CAS si somaj teremnul de depunere este 25.08.2010 pt luna iulie, iar pt sanatate ramane valabila declaratia valabila si pana la 1 iulie 2010.

Aceasta postare a fost editata de G David: 30 August 2010 - 09:30 AM




#14 acount

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 07 December 2010 - 04:58 PM

buna ziua, poate sa-mi spuna si mie cineva ce declaratii trebuie sa depuna o ii care nu are nici un salariat?



#15 G David

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:

Postat 08 December 2010 - 11:09 AM

Dupa inregistrare la Oficiul registrului Comertului la fisc de depun:
- Declaratie de venit estimat (formular 220), document pus la dispozitie de unitatea fiscala. In aceasta declaratie veti inscrie suma pe care dvs. credeti ca o veti castiga intr-un an; aceasta informatie este necesara intrucat va trebui sa platiti anticipat impozitul. Aceasta declaratie estimativa trebuie depusa in maximum 15 de zile de la inceperea activitatii.
Termenul si impozitul de plata va sunt comunicate printr-o decizie (numita ?decizie de plati anticipate?) pe care o primiti prin posta la domiciliu.
- Pana la data de 15 mai a anului urmator celui in care v-ati desfasurat activitatea va trebui sa depuneti Declaratia speciala privind veniturile realizate in anul - Formular 200, in care veti completa venitul obtinut intr-o activitate independenta pe care ati desfasurat-o.
Se mai depun declaratii de asigurare la Casa de Pensii pentru plata contributiei de asigurari sociale ? 31.3% dintro suma pentru care doriti sa va asigurati si Casa de Sanatate pentru plata contributiei de sanatate ? 5,5% din venitl net.

Aceasta postare a fost editata de G David: 08 December 2010 - 11:10 AM




#16 giulia_vs

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 14 December 2010 - 03:11 PM

As vrea sa stiu pentru o II trebuiesc depuse declaratii la CAS, Somaj, pensii pe 2010, mentionez ca nu s-a platit si nici declrat la nicio casa de asigurari nimic.



#17 dingofl

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 February 2011 - 01:26 PM

buna ziua
am o nelamurire in legatura cu modul de intocmire a declaratiei 200 in cazul uni II
in RJIP imi apare la cheltuieli deductibile toata valoarea marfii achizitionate
dar eu nu am vandut toata marfa deci facand calculul ies pe pierdere deci la ce mai calculez profit?
sa dau jos numai chelt cu marfa vanduta nu cred ca am cum deoarece marfa s-a vandut la pret de vazare si nu la pret de achizitie
cum sa fac?



#18 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 13 February 2011 - 07:14 PM

da-i o cautare pe forum la pfa si gasesti.
Trebuie oricum sa faci inventar la sf. an, foloseste suma -rezultat inventar-marfa pe stoc cu adaos si in functie de asta recalculezi chelt cu marfa. iar pe viitor descarca gestiunea corect, lunar.



#19 dingofl

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 February 2011 - 08:09 PM

asta e problema
folosesc saga ps care face cam tot dar la inchiderea de an nu cred ca a facut corect calculul
am facut si inventarierea dar la pret de vanzareș lista bate cu raportul de gestiune
problema e cum scad eu pe cheltuiala numai valoarea marfii vanduteș doar nu stau acum sa fac calculul manual pe toata marfa vanduta intr-un an sa vad cat e adaos sa-l dau jos , ar fi prea de tot
astia la saga pe forum zic ca se lasa asa cu cheltuiala deductibila totala chiar daca se iese pe pirdere
astept pareri si trimiteri la vreo norma legala
PS. am citit cam tot ce e pentru II



#20 Adi_TGV

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 January 2012 - 02:16 PM

Buna ziua,
Incepand cu data de 01.01.2012 nu mai am nici un angajat. Intrebarea mea este daca trebuie dus ceva la finante .. banuiesc ca nu mai trebuie sa depun D112 nici macar cu 0 pe linie.
Multumesc anticipat.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL