Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
acceptare facturi fiscale - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


acceptare facturi fiscale


5 replies to this topic

#1 radu1909

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 17 November 2009 - 02:27 PM

salutare,

am urmatoarea problema, am descoperit recent, in urma unui punctaj, ca un client imi emite si inregistreaza din 2007 facturi de prejudicii, care, culmea, nu au fost niciodata recunoscute si acceptate de noi.
drept urmare, eu am un sold pe furnizor zero cu respectivul partener, el are un cu totul alt sold.
cum se procedeaza intr-o situatie de genul asta?

multumesc frumos!



#2 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2009 - 02:39 PM

Ca sa fie treaba clara trebuie sa dai mai multe date, in primul rand ce a generet prejudiciul prejudiciul si daca exista contract.
In principiu factura neacceptata are valoare 0, mai ales daca nici nu ai primit-o.

Dragos



#3 radu1909

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 17 November 2009 - 03:35 PM

Vezi postareanegocont, la Nov 17 2009, 02:39 PM, a spus:

Ca sa fie treaba clara trebuie sa dai mai multe date, in primul rand ce a generet prejudiciul prejudiciul si daca exista contract.
In principiu factura neacceptata are valoare 0, mai ales daca nici nu ai primit-o.

prestam servicii de transport si depozitare.
prejudiciile, de regula, se refera la marfa deteriorata din vina noastra, la marfa lipsa, la intarzieri de livrare, etc.
exista contract cu clientul respectiv.
tocmai aceasta este problema, conform noilor reglementari, stiam ca o factura se poate inregistra si fara acceptul clientului, ma refer la stampila, semnatura.
in aceste conditii, cum dovedesc ca respectiva factura este nefondata?



#4 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2009 - 03:48 PM

Nu trebuie sa dovedesti nimic, el trebuie sa arate ca aceste penalitati sunt justificate.
Iar daca sunt justificate probabil si nu contravin contractului va trebui sa le platiti.
In ceea ce priveste factura neacceptata sau neconfirmata de primire, se poate cere reemiterea acesteia si anularea penalizarilor de intarziere aferente.
Dragos



#5 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 24 November 2009 - 01:55 PM

codul fiscal spune: semnarea si stampilarea facturilor nu mai este obligatorie, nu acceptarea lor.

Ei ca sa ceara banii au nevoie sa dovedeasca faptul ca creanta este certa, exigibila. Cum vor face fara corespondenta intre cele 2 firme si dovada instiintarii despre marfa deteriorata etc? Probabil ca v-au anuntat la momentul respectiv si dvs ati contestat, nu? Mai departe este litigiu. Cel putin asa vad eu acum, dar nu sunt jurist.



#6 Violeta Tihon

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 248 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 25 November 2009 - 10:14 AM

Vezi postareamihaela_cva, la Nov 24 2009, 02:55 PM, a spus:

codul fiscal spune: semnarea si stampilarea facturilor nu mai este obligatorie, nu acceptarea lor.

Ei ca sa ceara banii au nevoie sa dovedeasca faptul ca creanta este certa, exigibila. Cum vor face fara corespondenta intre cele 2 firme si dovada instiintarii despre marfa deteriorata etc? Probabil ca v-au anuntat la momentul respectiv si dvs ati contestat, nu? Mai departe este litigiu. Cel putin asa vad eu acum, dar nu sunt jurist.


Daca factura nu a fost acceptata la plata, atunci trebuia adus la cunostinta celui care a emis-o motivul refuzului (justificarea se face conform clauzelor contractuale care considerati ca nu au fost respectate de una din parti). Inteleg ca facturile au fost totusi primite dar neinregistrate. Daca a existat o corespondenta intre cele doua firme referitor la refuzul de a le accepta, atunci este un litigiu. Daca firma care le-a emis nu are nicio dovada ca a transmis facturile, atunci cred ca nu poate fi vorba de un litigiu, raspunderea apartinandu-i.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL