Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
marfuri in loc de tichete de masa - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

marfuri in loc de tichete de masa

1 reply to this topic

#1 AdinaC

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 22 November 2009 - 09:17 AM

Buna ziua!
Vin cu o problema noua pentru mine si aume, plata in marfuri in loc de o parte din tichetele de masa. Profilul activitatii este productia si pentru contravaloarea a jumatate din tichetele de masa se vrea plata lor in marfuri. Pentru administrator e clar, insa eu...in contabilitate cum ma descarc? Era relativ simplu, daca erau facute calculele la pretul de stoc, insa preturile la care s-au facut aceste calcule sunt cele de vanzare. Ma gandesc ca la momentul respectiv se va face o lista cu fiecare angajat ce primeste pe sortimente, care apoi trebuie descarcata cumva, bon de consum cade din start....ce ma fac? :pullhair:

nu ma ajuta nimeni? :frusty:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 January 2010 - 11:28 PM




#2 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 28 November 2009 - 03:30 PM

Daca inteleg eu bine vreti sa distribuiti angajatilor, pentru ai stimula, produse finite, care reprezinta conform Codului fiscal, avantaje in natura, sunt venituri de natura salariala, contravaloarea acestora se impoziteaza la angajat. Mai bine le dadeati tichete de masa, care reprezentau o cheltuiala deductibila si nu se impozitau la angajat. In orice caz nu au acelasi regim fiscal, iar scaderea dein gestiune se face pe baza Bonului de consum, pentru consum propriu. Daca vreti sa le vindeti la pret cu amanuntul si plata sa se faca prin bonuri de masa, descarcarea de gestiune este cea obisnuita pentru gestiunea valorica.







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL