Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Hartie de la ANAF - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


Hartie de la ANAF


47 replies to this topic

#41 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 03 May 2011 - 07:59 PM

Nu este nimic gresit, in fiecare luna veti primi asemenea comunicari din partea org. fiscal, in conformitate cu Codul de Procedura Fiscala, care precizeaza ca organul fiscal competent va comunica debitorului modul de stingere al datoriilor, cu cel putin 5 zile inainte de urmatorul termen de plata al datoriilor.
Asa ca, obisnuiti-va sa primiti lunar acele plicuri negre si oribile.
Oare s-au gandit mult pana sa le "cosmetizeze" in asemenea hal ?

Dana




#42 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2011 - 03:41 PM

Nu am idee unde sa scriu urmatoarele :sad: dar trebuie sa va zic si voua ca nu mai stiu ce sa fac.
Anul trecut a durat cateva luni pana am reusit sa "reglez" fisa de platitor la Ad fin. Am facut centralizatoare pe fiecare contributie+ impozit salarii, lunar (din 2005 pana la zi) cu sume declarate si sume platite defalcate din OP (daca va dat seama ce inseamna sa iei OPurile din urma sa nu fi gresit ceva la contul bugetar). Cu toate declaratiile depuse. A trebuit sa mai depun o data o declaratie pe care aveam stampila de depus in termen, pentru ca nu intrase in baza de date (dar nu ma anuntase nimeni niciodata asta).
In sfarsit, cum ziceam, a fost facuta lumina in fisa, cu plata unor majorari (mi se intorsesera niste bani in cont, la OP care avea trecuta trezoreria gresit si am platit din nou cu vreo saptamana intarziere). Am intrebat de mai multe ori: si cu asta gata, e totul OK? Mi s-a confirmat ca e reglata fisa si daca platesc si declar corect nu vor mai fi probleme.
Azi am vrut sa verific cum sta firma in situatiile de la ei. DURERE! Iar figureaza la sfarsitul celor peste 100 de pagini nspe majorari, dobanzi si penalitati, care vin din urma , de prin 2007 :smile: . Eu nu mai pot! Ce sa mai fac!

Daca ti se pare simplu ce ai de facut... inseamna ca nu cunosti toate amanuntele Imagine postata



#43 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 28 June 2011 - 05:43 PM

Vezi ca s-au modificat recent cateva prevederi ale Codului de procedura fiscala, fa cerere sa-ti anuleze creantele fiscale accesorii stabilite in mod eronat, daca creantele principale s-au reglat si sunt platite corect.
Lege 126/2011 privind aprobarea OUG 88/2010 pentru modificarea si completarea OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, publicata in MO 433/21.06. 2011.

ARTICOLUL 47 Desfiintarea sau modificarea actelor administrative fiscale
(1) Actul administrativ fiscal poate fi modificat, anulat sau desfiintat in conditiile prezentului cod.
(2) Anularea ori desfiintarea totala sau partiala, cu titlu irevocabil, potrivit legii, a actelor administrative fiscale prin care s-au stabilit creante fiscale principale atrage anularea, desfiintarea ori modificarea atat a actelor administrative fiscale prin care s-au stabilit creante fiscale accesorii aferente creantelor fiscale principale individualizate in actele administrative fiscale anulate ori desfiintate, cat si a actelor administrative fiscale subsecvente emise in baza actelor administrative fiscale anulate sau desfiintate, chiar daca actele administrative fiscale prin care s-au stabilit creante fiscale accesorii sau actele administrative fiscale subsecvente au ramas definitive in sistemul cailor administrative de atac sau judiciare. In acest caz, organul fiscal emitent, din oficiu sau la cererea contribuabilului, va emite un nou act administrativ fiscal, prin care va desfiinta sau modifica in mod corespunzator actele administrative fiscale prin care s-au stabilit creante fiscale accesorii sau actele administrative fiscale subsecvente.
(3) Se anuleaza ori se desfiinteaza, total sau partial, chiar daca impotriva acestora s-au exercitat sau nu cai de atac, actele administrative fiscale prin care s-au stabilit, in mod eronat, creante fiscale accesorii aferente creantelor fiscale principale prin orice modalitate.



#44 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 06:40 AM

Multumesc mult :smile:
Sper sa nu fie tarziu daca ma duc luna viitoare, ca imi inchipui ca acum o fi balamuc cu pauza asta de 5 zile (hehee, cat o sa fie realmente pana incep treburile sa mearga!)
Daca ti se pare simplu ce ai de facut... inseamna ca nu cunosti toate amanuntele Imagine postata



#45 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2012 - 11:39 AM

Rugaminte catre cei care au mai avut asa o problema :blush:
Avem o suma platita in avans la buget (probleme legate de fisa de platitor, cu datorii nedatorate :blink: , dar executate silit direct din contul bancar ) si pentru care trebuie sa facem o adresa de compensare, pe categorii de contributii sociale. Suma reprezinta cam 2/3 din valoarea tuturor contributiilor lunare.

Are cineva un exemplu de adresa de compensare a sumelor achitate cu sumele declarate prin D 112 ?
Nu va dau detalii despre situatia alambicata prin care am ajuns fim "datori", ca doar traim in Romania si nu ne mira nimica.

Va rog doar sa-mi dati un text cat mai pe intelesul Adm. fin.
Daca ti se pare simplu ce ai de facut... inseamna ca nu cunosti toate amanuntele Imagine postata



#46 Cami2016

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 06 December 2016 - 02:52 PM

Buna,

Am si eu o intrebare...Mai exact am primit o notificare de la ANAF prin care ne aduc la cunostiinta ca exista o diferenta intre veniturile din exploatare declarate in Declaratia privind impozitul pe profit D101 pentru anul 2015 si baza totala a livrarilor de bunuri si servicii , declarate in deconturile de TVA pentru exercitiul financiar 2015.
Avand in vedere ca societatea este cu TVA la incasare, care se plateste lunar, veniturile din exploatare nu pot sa fie la fel cu cele declarate in D300 , pentru ca societatea a incasat si din anul anterior si nu s-au incasat integral tot ceea ce s-a facturat in 2015.
Rugamintea mea este daca explicatia mai sus mentionata poate fi transmisa ca raspuns la aceasta notificare.

Va multumesc!



#47 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1335 Postari:
  • Gender:Female

Postat 06 December 2016 - 10:51 PM

Sigur ca da, nu esti nici prima nici ultima care primeste astfel de notificare.

Este ca la nebuni la noi, astia din ANAF (din fotoliile alea de sefuleti) nu stiu nici macar notiunile de baza (multi "de sus" nici n-au auzit de tva la incasare, iar cei care au auzit cred ca este ceva in chineza!)

Notificare de genul acesta am vazut si eu acum 2 saptamani (auzisem de cateva luni, dar nu vazusem!) si acolo scria de cifra de afaceri din situatiile financiare (nu de veniturile de exploatare din 101).
Sigur ca baza din D300 n-are legatura cu cifra de afaceri sau cu veniturile din exploatare!

Oricum ar fi formulate, acele notificari sunt ceva de genul:
"Suntem niste incapabili, va rugam sa ne aduceti aminte in 15 zile" :angry:


PS: De cateva luni ii injura lumea ca pun oamenii pe drumuri degeaba, dar vad ca nu se potolosc, tot mai trimit aberatiile alea de notificari!
PS2: As fi scris altceva in loc de "incapabili" ... dar din respect pentru voi, cei prezenti pe acest forum, m-am abtinut!



#48 Cami2016

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 07 December 2016 - 10:28 AM

Multumesc!

Asta este si parerea mea....ne omoara in fiecare zi cu hartiile lor.
Probabil au personal incompetent din moment ce trimit asemenea notificari....pentru ca aici este vorba de ceva foarte clar si logic.

O zi frumoasa! :blush:






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL