Mi-am infintat si eu un PFA pe 19.11.2009.
Pentru acest PFA am un contract comodat prin care toate platile de la utilitati, telefon, etc. le preiau eu, astfel am niste cheltuieli care trebuiesc inregistrate pe PFA.
Nu am avut activitate pana in ziua de azi.
Stiu ca ar trebui platit ceva (ex. pensi, cass etc.) dar nu stiu exact ce, unde, cand, si cum.
Astfel va rog sa ma ajutati si pe mine in aceasta privinta deoarece sunt nou in aceaste probleme si nu detin informatii.
Multumesc in avans.
P.S.: sistemul de impozitare nu este cel pe norma de venit, fiind cel normal (impozit pe profit) care necesita si tinerea unei contabilitati.
Mai am o intrebare. Mi-am creat pfa-ul cu ajutorul registrului de comert. Eu am cerut atunci sa nu fiu platitor de tva.
Mi-au creat pfa-ul inmanandu-mi urmatoare acte : Certificat Constatator, Certificat de inregistrare, Rezolutie.
In nici una nu scrie daca sunt sau nu platitor de tva. Cum pot sa aflu daca sunt sau nu platitor de tva ?
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 April 2010 - 01:00 AM







