Am si eu o problema legata de masini, dar poate un pic mai dificila, si sunt recunoscatoare oricui m-ar putea ajuta.
Eu sunt o casa de expeditie si am (exemplu) 10 masini, apartinand mai multor firme de transport, care lucreaza pantru mine pe baza unui contract de transport, in sensul ca eu le incarc si le trimit in tara, eu le aduc inapoi si le platesc toti klometrii efectuati plin/gol.
Mai nou, pentru a evita problemele legate de alimentarea cu combustibil (pentru ca, in conditiile de azi, fiecare alimenteaza de unde poate), m-am gandit sa apelez la o statie de incinta pentru alimentarea masinilor. Asta inseamna ca un furnizor de combustibil imi aduce un bazin mare cu pompa de alimentare si imi programeaza cine poate sa alimenteze de acolo pe baza de cartela magnetica. Precizare: furnizorul meu de combustibil se ocupa de tot ce inseamna aprobari si baza legala ca eu sa pot detine statia de incinta.
Eu, ca si casa de expeditie, cumpar motorina necesara pentru cele 10 masini si le-o vand mai departe firmelor de transport la acelasi pret la care o cumpar, fara nici un adaos. Diferenta e ca o platesc eu si nu ei si ca vreau sa le emit factura pe cantitatea consumata.
Intreberea este: e legal ceea ce vreau eu sa fac? Si daca e legal, cum ar fi mai bine? Sa raman mai departe cu contract de transport, sa fac contract de inchiriere sau de comodat pe masini sau sa fac ceva contract de furnizare de combustibil contra servicii de transport? Si daca fac contract de inchiriere, atunci imi revine mie sa fac consumurile la masini?
Iar daca nu este legal, dati-mi o idee legala prin care eu sa alimentez cele 10 masini. Stiu ca daca firma are flota proprie este legal sa faca asa ceva. Nu stiu in schimb daca exista vreun artificiu prin care o casa de expeditie poate face.
Daca mai este nevoie de alte precizari pe care poate le-am uitat acum, le voi face.
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de LauraBerar: 09 January 2010 - 12:39 PM