ca sa va explic mai aplicat:
pe dec. am doar chelt. de infiintare, niste bonuri de rechizite, o receptie(cu TVA, dar assoc. e inregistratain scopuri de tva doar de la 01.01.2010), nu am salarii pe dec 2009(doar de la 01.01.2010)
Ce declaratii trebuie sa depun acum in 25 Ianuarie?
Ce fac cu TVA-ul din receptia din decembrie, daca Assoc. e inreg in scopuri de tvA doar cu acest an.
Va rog dati-mi un sfat. Sunt rupta de obosealaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
A, si inca ceva: daca am inteles eu bine aici nu e cazul de vreun impozit pe profit sau venit. NU?
PROMIT SOLEMN SA MA PUN LA PUNCT si sa nu mai vin cu asemenea intrebari tampite, DAR acum am mare nevoie de ajutor.
Si inca ceva: ce termen are bilantul la genul asta de Asociatii?
Orice sfat, e bine venit.
Va multumesc anticipat!
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 22 August 2010 - 03:21 PM