Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
comision carti munca - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

comision carti munca

28 replies to this topic

#1 rona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 67 Postari:
  • Location:bacau

Postat 05 March 2008 - 10:35 AM

va rog
vreau sa stiu daca s-a schimbat contul in care se vireaza comisionul carti munca,avand in vedere ca s-a trecut la plata in cont unic
pe ianuarie am platit in vechiul cont al itm-ului si nu a spus nimeni nimic
dar vreau sa stiu sigur daca e vreo modificare
multumesc



#2 liliana77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj Napoca

Postat 05 March 2008 - 10:38 AM

nu cred ca s-a schimbat, oricum in program de op 2008 arata si itm-ul.




#3 mariacristina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:București

Postat 05 March 2008 - 10:55 AM

Nu are nici o legatura comisionul ITM cu platile catre BS sau BASS(conturi unice aferente D100, D102). Deci comisionul ITM il platesti cum si unde il plateai pana acum.



#4 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 26 March 2008 - 06:52 PM

Am avut un control de la ITM care sustine ca toate societatile, indiferent daca mai au sau nu salariati, trebuie sa depuna declaratia lunara privind comisionul datorat in zero (0 salariati, 0 comision) odata ce sunt prinsi in baza lor de date (a avut odata angajat, a desfacut CIM si acum nu face nimic, nefiind inca suspendat, lichidat, dizolvat, falimentat).
Am incercat sa le explic ca legea se refera la angajator, si definitia angajatorului (nu am salariati =nu sunt angajator) dar sustin ca au primit raspuns de la Min Muncii ca trebuie depuse toate in zero.
Ce parere aveti?



#5 b_m_c

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:
  • Gender:Male

Postat 26 March 2008 - 09:04 PM

Ca si in cazul declaratiilor 100, 102, 300 chiar daca societatea nu activeaza are obligativitatea depunerii declaratiilor lunare/trimestriale. Asadar, chiar daca nu sunt angajati in momentul de fata, si ai fost inregistrat in baza lor de date cu angajati, trebuie completata si trimisa la itm dar cu valoare " 0 ". Asta pana in momentul in care angajeaza noi muncitori sau pana se lichideaza. :pullhair:



#6 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 26 March 2008 - 09:27 PM

Vezi postareab_m_c, la Mar 26 2008, 11:04 PM, a spus:

Ca si in cazul declaratiilor 100, 102, 300 chiar daca societatea nu activeaza are obligativitatea depunerii declaratiilor lunare/trimestriale. Asadar, chiar daca nu sunt angajati in momentul de fata, si ai fost inregistrat in baza lor de date cu angajati, trebuie completata si trimisa la itm dar cu valoare " 0 ". Asta pana in momentul in care angajeaza noi muncitori sau pana se lichideaza. :pullhair:

la financiar depun vector fiscal si cer scoatere din evidenta ca salariati, deci 100 si 102 nu depun. TVA este de la data devenirii platitor pana ...moare, deci 300 in zero.
la itm depun inchidere contracte munca si in baza de date (mai clar ca la finante) nu mai apar cu salariati, deci nu mai sunt angajator, am fost odata angajator acum sunt srl simplu, nu "angajator".



#7 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 26 March 2008 - 09:35 PM

Vezi postareamihaela_cva, la Mar 26 2008, 11:27 PM, a spus:

Vezi postareab_m_c, la Mar 26 2008, 11:04 PM, a spus:

Ca si in cazul declaratiilor 100, 102, 300 chiar daca societatea nu activeaza are obligativitatea depunerii declaratiilor lunare/trimestriale. Asadar, chiar daca nu sunt angajati in momentul de fata, si ai fost inregistrat in baza lor de date cu angajati, trebuie completata si trimisa la itm dar cu valoare " 0 ". Asta pana in momentul in care angajeaza noi muncitori sau pana se lichideaza. :pullhair:

la financiar depun vector fiscal si cer scoatere din evidenta ca salariati, deci 100 si 102 nu depun. TVA este de la data devenirii platitor pana ...moare, deci 300 in zero.
la itm depun inchidere contracte munca si in baza de date (mai clar ca la finante) nu mai apar cu salariati, deci nu mai sunt angajator, am fost odata angajator acum sunt srl simplu, nu "angajator".
adr la sanatate, somaj, pensii ce mai depun?



#8 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2008 - 09:43 PM

b m c aveti o baza legala?
parerea mea este ca nu este normal sa asimilez tratamentul decl 100 sau 300 cu cea de comision itm, cat despre 102...daca nu mai ai angajati faci 010 si scoti obligatiile din vector.
ceea ce spuneti mai sus se poate spune si pentru declaratia de sanatate, pensii...si va intreb:asa procedati atunci cand nu mai aveti salariati la societate(sau daca nu ati mai avea)? depuneti declaratii pe 0 chiar daca nu este cazul?! depuneti declaratia de cas fara a vea in baza de date nici un salariat?! cum?! :pullhair:
Madalina



#9 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2008 - 09:49 PM

Nu pot sa cred...sper sa nu fie adevarat...mi s-a ridicat tensiunea
:aggressive:



#10 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 27 March 2008 - 09:50 AM

Dupa ce societatea n-a mai avut nici un salariat chear n-am mai depus D-la itm pe zero. Am intrebat si de inspector si a zis ca nu trebuie. Acuma nustiu ce sa zic vad ca tot ei vin cu amenzi dupa aceea. Nici D-cas, somaj, sanatate pe zero n-am mai depus.Cum sa depun? ca nici programul nu ma lasa, ca trebuie sa am CNP etc. :pullhair:
Iar D-100 daca nu mai ai salariati depui D010 si gata cu impozite si contributii si nu trebuie sa declari in D100 nici zero

Aceasta postare a fost editata de lucis: 27 March 2008 - 09:53 AM




#11 CorinaEne

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 27 March 2008 - 04:29 PM

Eu am avut alta situatie : Societatea mai ramane cu 3 angajate cu contract suspendat pentru cresterea copilului pana la implinirea varstei de 2 ani. La pensii, sanatate si somaj am depus adrese cu numele, CNP-urile si data cand ar trebui sa se reintoarca la munca cele trei femei, drept pentru care aceste declaratii nu le mai depun. La finante se depune in continuare 100 si 102 cu 0, iar la ITM mi-au spus ca, atata timp cat am contracte inregistrate la ei, chiar daca sunt suspendate, depun state cu 0, si la fel si declaratia. In momentul in care li s-ar face lichidarea, anunt ca nu mai am angajati, depun Revisal, din care se poate vedea ca nu mai am calitatea de angajator, si apoi nu mai depun nimic.



#12 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 27 March 2008 - 10:33 PM

Vezi postareaCorinaEne, la Mar 27 2008, 06:29 PM, a spus:

Eu am avut alta situatie : Societatea mai ramane cu 3 angajate cu contract suspendat pentru cresterea copilului pana la implinirea varstei de 2 ani. La pensii, sanatate si somaj am depus adrese cu numele, CNP-urile si data cand ar trebui sa se reintoarca la munca cele trei femei, drept pentru care aceste declaratii nu le mai depun. La finante se depune in continuare 100 si 102 cu 0, iar la ITM mi-au spus ca, atata timp cat am contracte inregistrate la ei, chiar daca sunt suspendate, depun state cu 0, si la fel si declaratia. In momentul in care li s-ar face lichidarea, anunt ca nu mai am angajati, depun Revisal, din care se poate vedea ca nu mai am calitatea de angajator, si apoi nu mai depun nimic.

corect, este special prevazuta situatia cand contractele de munca sunt suspendate.
Dar eu nu am suspendat, eu inchid toate contractele de munca ale salariatilor firmei!!!
Consideri corecta opinia lor, decalaratie 0 salariati(inclusiv suspendati) 0 comision?
Eu nu si astept raspuns de la petitii online inspectia muncii.
Au primit decalaratii cu zero si cu avertisment



#13 despinutza

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 09 April 2008 - 04:07 PM

Buna!

Eu am alta situatie: am pe stat 2 salariati cu contract de 1 ora fiecare, minim pe economie. Comisionul la ITM pentru acesta firma e de 0.25% (candva firma a avut mai multi salariati), numai ca, acum calculand comisionul este: 86*0.25%=0.2158 lei. Eu cum il depun cu 0 sau cu 1?



#14 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2008 - 09:53 PM

Pt.taxe buget ,oricat de mici ar fi, se rotunjesc la 1 leu, cu toate ca nu e buget, eu personal platesc 1 leu



#15 despinutza

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 10 April 2008 - 09:19 AM

Vezi postareaDoina P, la Apr 9 2008, 11:53 PM, a spus:

Pt.taxe buget ,oricat de mici ar fi, se rotunjesc la 1 leu, cu toate ca nu e buget, eu personal platesc 1 leu



Multumesc :pullhair:



#16 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 10 April 2008 - 11:33 AM

Vezi postareaDoina P, la Apr 9 2008, 10:53 PM, a spus:

Pt.taxe buget ,oricat de mici ar fi, se rotunjesc la 1 leu, cu toate ca nu e buget, eu personal platesc 1 leu
Lg.15/2006 pentru aprobarea OUG 59/2005 privind unele masuri de natura fiscala si financiara pentru punerea in aplicare a Lg. 348/2004 privind denominarea monedei nationale
Art. 1. – (1) Incepând cu data de 1 iulie 2005, impozitele, taxele, contribuțiile si alte sume datorate bugetului general consolidat se stabilesc si se reflecta in contabilitate in moneda noua, la nivel de leu, fara subdiviziuni, prin reducere cand fractiunile in bani sunt mai mici de 50 de bani si prin majorare cand fractiunile in bani sunt de 50 de bani sau mai mari. Impozitele, taxele, contributiile si alte sume datorate bugetului general consolidat, cu exceptia celor retinute la sursa, altele decat cele aferente veniturilor salariale, in moneda noua, cu valori mai mici de un leu se intregesc la un leu.



#17 ota

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:

Postat 10 April 2008 - 06:49 PM

Vezi postareamihaela_cva, la Mar 26 2008, 08:52 PM, a spus:

Am avut un control de la ITM care sustine ca toate societatile, indiferent daca mai au sau nu salariati, trebuie sa depuna declaratia lunara privind comisionul datorat in zero (0 salariati, 0 comision) odata ce sunt prinsi in baza lor de date (a avut odata angajat, a desfacut CIM si acum nu face nimic, nefiind inca suspendat, lichidat, dizolvat, falimentat).
Am incercat sa le explic ca legea se refera la angajator, si definitia angajatorului (nu am salariati =nu sunt angajator) dar sustin ca au primit raspuns de la Min Muncii ca trebuie depuse toate in zero.
Ce parere aveti?


Nu ar trebui declaratii la ITM pe - zero -, asa cred ca este normal.
In formularul : " DECLARAȚIE fiscală privind stabilirea comisionului , luna ……….. anul …….. " din Anexa nr. 1 , ORDIN Nr. 100 din 10.02.2006 , in tabelul unde apare " Nr. salariați* " , pentru ....*...... se specifica :
- " * se completează cu numărul de salariați ai angajatorului ale căror contracte individuale de muncă sunt în vigoare în ultima zi a lunii pentru care se depune declarația fiscală. Numărul de salariați va cuprinde și salariații ale căror contracte individuale de muncă sunt suspendate în ultima zi a lunii pentru care se depune declarația fiscală. "



#18 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 18 April 2008 - 11:03 AM

Si eu am intrebat luna trecuta un inspector ITM daca depun declaratia de comision pe 0 pt. o firma care nu mai are salariati si mi-a raspuns ca nu se depune pe 0.
" Sansa favorizeaza o minte pregatita "



#19 ziziana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:

Postat 27 November 2009 - 09:57 PM

Buna ziua,
As dori sa stiu cum se inregistreaza exact comisionul pt ITM? 622=462 e corect?



#20 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2009 - 11:12 PM

Nu
daca acele cifre sunt conturi , garantat nu
635=447.x ( analitic itm desi nu e obligatoriu).
de unde ati scos acea nota contabila daca e nota nu inteleg.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL