Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Ordin 1100/14.05.2010 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Ordin 1100/14.05.2010

8 replies to this topic

#1 chitilin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 19 May 2010 - 07:17 PM

Pe site-ul ministerului de finante a aparut Ordinul 1100/14.05.2010 prin care toate institutiile publice trebuie sa raporteze pana la data de 21.05.2010, in baza unei aplicatii realizate de minister, o situatie cu toate salariile aflate in plata la data de 31.12.2009 si la 30.04.2010. Situatia trebuie completata pentru fiecare angajat in parte, dupa CNP-ul lui. Situatia trebuie sa cuprinda toate drepturile salariale (de la salariul de incadrare pana la orice spor aplicat la acesta). Diferenta dintre situatia la 31.12.2009 si cea de la 30.04.2010 este ca trebuie introduse (in centralizatorul pe 2010) gradatia conform Legii 330 precum si functia, asa cum apare ea in anexele la lege. In functie de aceste lucruri trebuie trecut, la aprilie 2010, noul salariul de baza dupa reincadrarea angajatilor. Eu nu am inteles nimic. Calculam noi, in functie de coeficientii din lege, noul salariu de baza? Stiu lucru asta trebuia facut de la 01.01.2011.
Situatia este criminala. Te ia durerea de cap :frusty: .
Aceasta situatie trebuie depusa de fiecare institutie publica la unitatea de trezorerie unde isi are deschise conturile.
Noi astazi am aflat, dar la trezorerie nu stiau nimic. Au inceput sa dea telefoane cand am intrebat unde se depune.

Daca vreti sa aflati despre marea minune intrati pe www.mfinante.gov.ro.

Daca are cineva mai multe informatii as vrea sa discutam pentru a ne lamuri cat de cat.

Bafta multa



#2 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 19 May 2010 - 07:40 PM

Respectivul ordin nu este publicat, inca, in MO, deci nu are putere, trezoreriile au primit inca din aprilie, mail-uri ca sa ceara tuturor ordonatorilor de credite acea raportare, dar.................. Ordinul inca nu este legal, asadar eu unul nu le raportez nimic atat timp cat acel ordin nu a aparut in MO. Iar numarul 1100 este numarul de inregistrare de la MFP, la M. Muncii inca nu a fost inregistrat.
Din punctul meu de vedere este un proiect de ordin.




#3 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 20 May 2010 - 10:04 AM

Dar, se pare, ca trebuie transmise datele, insa e foarte proasta macheta Excel, eu nu lke trimit maine nimic, o sa le trimit cand pot.



#4 AIRAM24

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 20 May 2010 - 01:13 PM

Buna sunt noua pe aici si as avea si eu o intrebre in legatura cu ordinul 1100 din 14.05.2010.
La situatia centralizatoare la Cheltuieli de personal -plăți luna aprilie 2010(lei) trebuie scisa suma de la total drepturi sau suma de la total general( si cu contributiile datorate de angajator, angajat)
Multumesc



#5 gradinita

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 20 May 2010 - 02:03 PM

Situatia trebuie facuta. A fost trimisa aseara prin intremediul trezoreriilor si a primariilor.
Trebuie data pana vineri 21.05 la inchiderea Trezorerie.

Pt. AIRAM: Avand in vedere ca nu scrie Cheltuieli salariale, ci Cheltuieli de personal am pus suma totala (inclusiv contributii) platite in 12.05 pentru luna aprilie.

Este cam greoi de lucrat, dar pana la urma a mers. Depinde si cati angajati sunt.



#6 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 20 May 2010 - 04:02 PM

Si eu am facut un scurt istoric:
-apare la noutati din 18.05.2010 pe site mfinante.ro
-este insotit de un referat de aprobare neinregistrat si nesemnat, deci hartie fara valoare
-este inregistrat la Min.Finante si nu la Min. Muncii, nu este semnat de nimeni.
-data inregistrarii la Min Finante este 14.05.2010
-are termen predare 21.05.2010
-"Pe data publicarii in Monitorul Oficial al romaniei a prezentului ordin se abroga Ordinul (min. muncii ...)32/42/2010" din 15.01.2010.
-cand s-a publicat in Monitor? Pana atunci nu este valabil si in vigoare este tot statul de functii vechi depus la APES, in baza O.32/42/15.01.2010.

L-am depus azi in Trezorerie, am intrebat care este baza legala pentru aceasta cerinta si d-na mi-a raspuns ca nu are chef de cearta si ca are prea mult de lucru si e si obosita ca sa imi raspunda (venea de la masa) la 13.00.

Am verificat din nou Monitoarele Oficiale. Nu exista nimic.

Si eu am pus tot asa, chelt salariale aprilie 2010=salarii brute+contributii.



#7 CLEO

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 21 May 2010 - 10:12 AM

Vezi postareachitilin, la May 19 2010, 08:17 PM, a spus:

Pe site-ul ministerului de finante a aparut Ordinul 1100/14.05.2010 prin care toate institutiile publice trebuie sa raporteze pana la data de 21.05.2010, in baza unei aplicatii realizate de minister, o situatie cu toate salariile aflate in plata la data de 31.12.2009 si la 30.04.2010. Situatia trebuie completata pentru fiecare angajat in parte, dupa CNP-ul lui. Situatia trebuie sa cuprinda toate drepturile salariale (de la salariul de incadrare pana la orice spor aplicat la acesta). Diferenta dintre situatia la 31.12.2009 si cea de la 30.04.2010 este ca trebuie introduse (in centralizatorul pe 2010) gradatia conform Legii 330 precum si functia, asa cum apare ea in anexele la lege. In functie de aceste lucruri trebuie trecut, la aprilie 2010, noul salariul de baza dupa reincadrarea angajatilor. Eu nu am inteles nimic. Calculam noi, in functie de coeficientii din lege, noul salariu de baza? Stiu lucru asta trebuia facut de la 01.01.2011.
Situatia este criminala. Te ia durerea de cap :frusty: .
Aceasta situatie trebuie depusa de fiecare institutie publica la unitatea de trezorerie unde isi are deschise conturile.
Noi astazi am aflat, dar la trezorerie nu stiau nimic. Au inceput sa dea telefoane cand am intrebat unde se depune.

Daca vreti sa aflati despre marea minune intrati pe www.mfinante.gov.ro.

Daca are cineva mai multe informatii as vrea sa discutam pentru a ne lamuri cat de cat.

Bafta multa
Reincadrarea trebuie facuta conform legii 330/2009 dar ca si functie si gradatie in funcie de vechime respectiv grad dar salariul trebuie sa fie egal in 2010 cu cel din 2009, cu exceptia celor care au trecut la o alta transa de vechime.Iar din 2011 sau cind s-o aplica se calculeaza salariul conform indicilor din 330.eu am transmis-o ieri azi e ultima zi!!!succes!



#8 AIRAM24

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 21 May 2010 - 11:32 AM

Vezi postareagradinita, la May 20 2010, 03:03 PM, a spus:

Situatia trebuie facuta. A fost trimisa aseara prin intremediul trezoreriilor si a primariilor.
Trebuie data pana vineri 21.05 la inchiderea Trezorerie.

Pt. AIRAM: Avand in vedere ca nu scrie Cheltuieli salariale, ci Cheltuieli de personal am pus suma totala (inclusiv contributii) platite in 12.05 pentru luna aprilie.

Este cam greoi de lucrat, dar pana la urma a mers. Depinde si cati angajati sunt.

Multumesc frumos



#9 chitilin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 21 May 2010 - 07:36 PM

Cleo merci mult. M-am lamurit ca nu trebuie facuta reincadrarea din punct de vedere al drepturilor salariiale, ci doar al functiilor ocupate. Singura problema pe care o avem, din lipsa unor norme, este incadrarea personalului cu functii de conducere (grad 1 sau 2).
Legat de termen, am fost astazi la trezorerie si spuneau ca vor primi o instiintare de la minister prin care se prelungeste termenul de depunere pana joia viitoare.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 May 2010 - 01:18 PM







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL