Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
FACTURA LIVRARE INTRACOMUNITAR CU INTERMEDIAR - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


FACTURA LIVRARE INTRACOMUNITAR CU INTERMEDIAR


3 replies to this topic

#1 Simy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 23 June 2010 - 04:27 PM

In momentul de fata demaram un contract cu un client din Italia care ne va achita un avans in valoare de 150.000 eur, urmand ca restul de 75% din valoarea marfii sa fie achitata la livrare.
Doresc sa mentionez ca noi facem doar o parte din produs care va merge la o alta societate unde se monteaza intreg ansamblul care urmeaza sa fie expediat in Italia =>
- factura se face catre clientul extern;
- marfa se trimite la societatea care realizeaza produsul finit;
- de acolo se expediaza in Italia.

In aceste conditii, cum facem factura de avans ? dar cele de livrare ?

Avand in vedere faptul ca dupa asamblare produsul nostru paraseste teritoriul tarii eu cred ca este vorba de un avans la o operatiune scutita cu drept de deducere, dar nu sunt sigura, fapt pentru care va rog sa imi dati o mana de ajutor. :lnr (1):
“Tot ce se intampla o data, poate sa nu se mai intample niciodata. Dar tot ce se intampla de doua ori se va intampla cu siguranta si a treia oara.”



#2 Simy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 24 June 2010 - 08:24 AM

Chiar nici un sfat?

“Tot ce se intampla o data, poate sa nu se mai intample niciodata. Dar tot ce se intampla de doua ori se va intampla cu siguranta si a treia oara.”



#3 Simy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 29 June 2010 - 02:00 PM

Vezi postareaSimy, la Jun 24 2010, 09:24 AM, a spus:

Chiar nici un sfat?

Va rog, daca imi puteti spune care este solutia, in aceasta situatie :lnr (1):
“Tot ce se intampla o data, poate sa nu se mai intample niciodata. Dar tot ce se intampla de doua ori se va intampla cu siguranta si a treia oara.”



#4 gizella

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 16 January 2012 - 08:33 AM

Buna ziua

Intrebarea mea este:

A-firma din UE
B-firma RO, produce si vinde produsele sale catre firma A; intermediar vanzari pt. firma A in Romania.
C-firma RO, cumpara de la firma A

Firma B doreste sa factureze un comision vanzari catre firma A. Factura va fi cu TVA?
Mentionez ca produsele nu sunt livrate spre A si apoi spre C, au circuitul de la B spre C.
Va multumesc pentru raspuns.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL