Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
SRL nou - primii pasi in organizarea activitatii contabile ! - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

SRL nou - primii pasi in organizarea activitatii contabile !

12 replies to this topic

#1 Max700

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 16 July 2010 - 07:02 PM

Este obligatoriu angajarea unui contabil autorizat la un S.R.L. ?



#2 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 16 July 2010 - 07:11 PM

Puteti sa va angajati un Director economic sau contabil sef ,
sau puteti sa va duceti la firma de contabilitate autorizata sa va tina contabilitatea.

Aceasta postare a fost editata de doiny: 16 July 2010 - 07:11 PM




#3 biga67

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 22 March 2011 - 07:57 PM

:smile: SRL NOU - pls sunt nou in domeniu SRL, dar trebuie sa ma descurc din mers.... Concret : e obligatoriu sa am contabil ? si in cateva cuvinte in ce consta relatia mea ( ca administrator unic si platitor de tva )vis a vis de organele de control (si care sunt ele) .
:smile: Sper sa ma fi facut inteles ,sunt LA INCEPUT !!(acum fac primii pasi in domeniul contabilitatii).Poate ma ajuta cineva cu ceva link-uri de specialitate . :thumbup:



#4 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 22 March 2011 - 08:31 PM

Citeaza

Concret : e obligatoriu sa am contabil ?
Da si te sfatuiesc sa ai contract de munca sau contract de prestari de servicii, daca nu vrei sa raspunzi in fata legii pentru partea de contabilitate.

Citeaza

si in cateva cuvinte in ce consta relatia mea ( ca administrator unic si platitor de tva )vis a vis de organele de control (si care sunt ele) .
Administratorul soc. reprezinta societatea in relatiile cu organismele de control si raspunde conform legii (a se citi si L.31/1990 a soc. comerciale).
Org. de control pot fi multeeeee si diversificate in functie si de obiectul de activitate al soc. : ANAF, Garda Fin., Primarie, Politie, Sanepid, Of. pt. protectia Consumatorului, Insp. terit. de munca, Pompieri ...si lista poate continua.
Obligatoriu sa ai Reg. unic de control si celelalte reg. obligatorii prevazute de lege.
Pe acest site vei gasi inf. multe grupate pe domenii de interes, folosind functia cautare.

Citeaza

Poate ma ajuta cineva cu ceva link-uri de specialitate .
Nu am inteles, link-uri pentru ce ?

Dana




#5 biga67

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 24 March 2011 - 03:15 PM

Multumesc mult pt sprijinul acordat ! Inteleg ca am mult de lucru ...,as fi vrut o trimitere catre o brosura ,o lucrare despre infiintarea unei societati comerciale, respectiv srl.



#6 cuceritor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 March 2011 - 05:32 PM

Vezi postareabiga67, la Mar 22 2011, 07:57 PM, a spus:

:sad: Poate ma ajuta cineva cu ceva link-uri de specialitate . Imagine postata
Printre link-uurile utile sunt:
- www. mfinante.ro
- www. anaf.ro
- inspectiamuncii.ro
In functie de activitatea desfasurata, veti descoperi singur, sau cu ajutorul contabilului
recomandat (la modul general) de ceilalti colegi, de ceea ce mai aveti nevoie !.
Succes in afacere !



#7 anelis

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 24 March 2011 - 09:23 PM

Vezi postareabiga67, la Mar 24 2011, 04:15 PM, a spus:

Multumesc mult pt sprijinul acordat ! Inteleg ca am mult de lucru ...,as fi vrut o trimitere catre o brosura ,o lucrare despre infiintarea unei societati comerciale, respectiv srl.
Intamplator printre ultimele carti cumparate a fost Standardul profesional 39. Norme si comentarii privind misiunea de consultanta pentru crearea intreprinderilor.pdf este pentru un expert contabil insa ...

O gasiti si pe http://www.conta.ro/...ariat/index.php



#8 biga67

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 25 March 2011 - 03:30 PM

Vezi postareacuceritor, la Mar 24 2011, 05:32 PM, a spus:

In functie de activitatea desfasurata, veti descoperi singur, sau cu ajutorul contabilului
recomandat (la modul general) de ceilalti colegi, de ceea ce mai aveti nevoie !.
Succes in afacere !
Multumesc foarte mult ,am gasit contabil si urmeaza sa inchei un contract.



#9 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2011 - 11:08 PM

Bafta , si nu ezitati sa va intrebati contabilul daca ceva vi se pare in neregula ( ma refer la acte nu la eventualele nereguli care le puteti face ).



#10 magdabarbu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2011 - 07:05 PM

Ieri am fost la ANAF sect.3,sa ma interesez cand apare vectorul fiscal,au trecut si cele 15 zile calendaristice,care mi-au zis ei,chiar mai mult,e apropape o luna,si prima intrebare care a fost? A venit Garda? Mai nou tb sa te viziteze Garda la sediul social, sa vada daca exista ,bla bla,etc. Si ca nu depun nici o declaratie acum,nici macar 394, eu avand ch pe firma...
am sunat la Garda si acum asteptam comisarul sa vina.
Nu puteau de la inceput sa-mi zica sa sun, ca sa urgentez treburile? :smile:



#11 Adi.0007

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 27 July 2011 - 08:35 PM

Da, cu contract de munca sau firma de contabilitate autorizata.



#12 ana_manea87

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 13 March 2014 - 05:03 PM

Buna ziua,
Sunt si eu noua pe aici...de asemenea noua in domeniul contabilitatii si a antreprenoriatului.
Am infiintat o firma,microintreprindere, neplatitoare tva, iar bugetul de inceput este mic si sunt putine operatiuni. Asa ca am hotarat sa tin eu singura contabilitatea, fiind asociat 50%, cel putin pana firma se mai dezvolta putin si imi pot permite un contabil. Dar nu stiu exact cat de avizata sunt eu sa intocmesc actele, avand absolventa unei facultati economice. Pot semna pana la bilant, sau inclusiv bilantul?
In ultimele zile, de cand am inceput sa ma informez, am inteles ca nu este atat de usor precum credeam, dar sper sa reusesc sa inteleg exac pasii care trebuie facuti de la infiintare si sa stiu exact ce trebuie facut luna de luna...Momentan sunt tare dezorientata...:(
Orice sfat ma poate ajuta.
Va multumesc,



#13 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 13 March 2014 - 07:30 PM

Bilantul trebuie intocmit si semnat de un contabil autorizat membru ceccar. Deci acolo nu puteti semna, in rest, toate declaratiile pe care trebuie sa le depuneti le semnati in calitate de administrator srl.
In rest, trebuie sa detaliati putin ce activitate desfasurati. Sa tineti la zi registrul de casa, sa scoate raportul z de la casa de marcat daca aveti activitate de comert, sa faceti achizitii doar cu factura si sa faceti nir la acele facturi da achizitie marfa sau materiale consumabile.
Cel putin trimestrial intocmiti balanta.
Daca tineti contabilitatea pe un format de program de contabilitate, e si mai simplu.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL