decl. 394 / 2010
#1
Postat 07 January 2010 - 04:29 PM
#2
Postat 07 January 2010 - 04:31 PM
#3
Postat 07 January 2010 - 04:35 PM
#4
Postat 08 January 2010 - 11:53 AM
ovydyu20, la Jan 7 2010, 04:35 PM, a spus:
daca depunem lunar, va fi cam in felul urmator:
In prima luna declari 394/luna, apoi din lunile urmatoare mergi cu 394 rectificativa/lunile depuse + 394/luna curenta, si tot asa inainte... la un moment dat vei duce rectificative pe 11 luni
#5
Postat 08 January 2010 - 02:59 PM
#6
Postat 11 January 2010 - 10:12 AM
Se depune D394 si pentru societatea absorbita (care a fost radiata)?
#7
Postat 12 January 2010 - 04:14 PM
maria viorica, la Dec 22 2009, 02:41 PM, a spus:
mihaela_cva, la Dec 17 2009, 09:55 PM, a spus:
chiar nu-mi dau seama, totusi, la ce folosesc??? probabil e o "scorneala" ca sa mai dea ceva amenzi pt. nedepunere.
mi-au spus ca o sa fie cu amenda , sa trec pe la ei cu decont 300 decl 394 jurnale , conturi banca pe o foaie A4 + pe o alta foaie 2 clienti si 2 furnizori principali , am intrebat dar de ce ? le faceti o vizita si lor ?fireste au negat . nu mi se pare normal , nici amenda lor si nici turnatoria pe care vor sa o facem ( nu le voi da nici un nume de furnizor sau client.
#8
Postat 13 January 2010 - 01:09 PM
mihaelak, la Jan 12 2010, 04:14 PM, a spus:
dar sa fim seriosi, stiu ei ce inseamna munca adevarata? cu program prelungit, fara zile libere sau concedii, in conditii ca vai de lume... si de cele mai multe ori prost platita! toti stim ca nu se omoara pt. ca le ei concediile sunt concedii, sarbatorile - sarbatori, la toate ghiseele program "de lauze", cu publicul cel mult 4-5 ore/zi!
si desi, toti proclama reducerea birocratiei, reducerea cheltuielilor bugetare, "autoritatile in slujba cetateanului" si alte prostii de-astea, n-am auzit inca de vreun functionar public care sa fi ramas fara slujba! stau "cucoane" cu zecile, poate cu sutele, in birouri caldute si in sedii luxoase, sorbind din cafele sau lustruindu-si manichiura; si iti raspund imbufnate daca, cumva, "indraznesti" sa le deranjezi cu vreo intrebare!
dar asta e! traim in romania...
#9
Postat 13 January 2010 - 07:36 PM
Citeaza
Asa este, dar vom auzi de-acum incolo, insa ceea ce este trist, este ca se vor reduce posturile persoanelor care muncesc (mai exista cate 1-2/birou) si fara pile (sunt tot aceleasi persoane care muncesc si pt. ceilalti din birou), restul : nepoti, nepoate, frati, cumnati, nasi "consoarte", etc. de-ale marilor sefi va spun sigur ca vor ramane si in continuare isi vor face piata, manichiura etc. ! Pacat de tara asta...
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 13 January 2010 - 07:38 PM
Dana
#10
Postat 18 January 2010 - 05:58 PM
Am facut urmatoarea prostie: pe niste declarartii de 394 am gresit CUI-ul unui furnizor. Asa am introdus in sistemul de contabilitate, si asa a fost preluat in declaratie. Problema este ca in cadrul unui control aceste date au iesit la suprafata, si acum am ajuns in situatia, ca toate facturile introduse cu CUI gresit sunt considerate nedeductibile, cu impozit pe profit, si cu TVA de plata de pa urma lor, si evident cu dobanzi de intarziere pe mai multi ani.
V-ati intalnit cu asemenea caz, sau ce e de facut in acesta situatie?
Cu multumiri
#11
Postat 19 January 2010 - 02:04 AM
Eu am avut un asfel de caz si am depus (si-a schimbat CUI in timpul anului si eu am omis sa ma uit pe factura sa vad CUI nou, la aceeasi societate), iar in RIF au mentionat ca am depus rectif la 394 in timpul controlului.
#12
Postat 19 January 2010 - 08:58 AM
#13
Postat 19 January 2010 - 10:27 AM
#14
Postat 19 January 2010 - 01:46 PM
Vreti sa stiti ce "profesionali si corecti " au fost , ceva ce din nefericire doar la noi se poate intampla.
Mi-au spus sa vin la ei la bioru cu documentatia ceruta intre 8-10 am. Intru in birou cativa cu fundurile pe masa discutau zgomotos imi spun, "nu sunt aici au plecat pe teren". Il sun si ii spun"sunt aici dar vad aca ati plecat, aaa nu ....suntem la cantina" , a fost raspunsul primit. Astept cumintica , ca proasta mai bine spun la usa biroului, doar doar s-or intoarce.Trece unul " intamplator " , "AAA da ce stati asa mergeti la cantina va asteapta acolo". Lipsita de creier ma duc docila la cantina si prezint documetnele printre farfuriile de friputura (la ora 10 .00). Se uita ei asa cu un ochi , "da par in regula. lasite-le si va sunam" . ok .dupa 2 zile ma suna , nu sunt toate documentele, mai vor niste facturi in copie . Am uitat sa va spun am lasat docuemtnele fara PV fara nimic Astazi am fost sa le duc facturile cerute .Aaaa stiti trebuie sa va dam amenda , imi spun ei , bine daca am gresit asta este , cat va fi amenda. aaaa pai la dvs firma mare va dam intr 1.ooo - 12.000 RON platibil in 24 sau 48 de ore la jumatate adica 6.000 RON .....Pai cum ? pe ce principiu ? E pai ce conteaza la dvs ca si buticarul din colt poate sa dea 6.000 RON .....Pai cum asa stiu ca in lege scrie 2 % din diferenta constata , raspunsul lor vreti sa stiti care a fost ..". noi aplicam legea dinainte de a fi modificata conform perioadei in care ati efectuat prost declaratia adica pe 2007". Ma uit in lege nu vad nimic nici ca si cuantum nici vreo referire ca se aplica legea din perioada x . Voi stiti ceva de genul asata ? A ramas sa ma sune sa ma cheme probabil sa faca procesul sau nu stiu, ca documente nu a scris nimic pana in prezent nici un PV nic in registrul unic de control . Foreste nu au primit nimic ba le-am spus ca o sa intreb pe consultantii nostri fiscali daca este cum spun ei , si daca la prima vizita imi sarutau mana acum de abia a intins-o .
#15
Postat 19 January 2010 - 03:25 PM
pentru 394 nu cred ca se poate da amenda
#17
Postat 19 January 2010 - 07:15 PM
Dana
#18
Postat 21 January 2010 - 01:54 PM
Daca lucreaza cineva de aici firme de turism care folosesc regimul special....sa imi spuna si mie cum se completeaza D394, va rog
#19
Postat 22 January 2010 - 12:22 PM
Va multumesc anticipat
#20
Postat 24 January 2010 - 06:14 PM
am o situatie si nu stiu cum sa procedez: firma infiintata in saeptembrie 2009, fara activitate,doar facturi pt cheltuieli de constituire. Am 2 facturi pt constituire de la firme de consultanta care s-au ocupat de infiintarea firmei. Sunt fara TVA.
Le-am inregistrat 201 = 404 si plata 404 = 5311. TYrebuie sa depun 394 ? am vazut ca este doar tva 19% si 9%, dar aceste facturi nu au tva. Cum procedez? Aceste facturi trebuie sa le am in jurnalul de cumparari? Multumesc.
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi