monografie fonduri UE
#41
Postat 08 November 2014 - 05:30 PM
#42
Postat 09 November 2014 - 07:12 PM
Menirea principala a forumului este aceea de a ne pune la dispozitie un spatiu virtual civilizat, in care sa ne impartasim in mod public informatiile profesionale pe care suntem dispusi sa le comunicam, spre stiinta tuturor celor ce (in timp) ar putea fi interesati de datele prezentate !
Altfel spus, NU este permisa folosirea acestui portal ca si cum ar fi consultantul privat al vreunui user !! De aceea, atat solicitarea cat si oferirea de opinii/ solutii/ materiale profesionale pe PM sau pe adrese private de e-mail mentionate in cadrul postarilor respective, este strict interzisa !!
#43
Postat 29 January 2015 - 03:28 PM
#44
Postat 15 February 2015 - 08:37 PM
Viorica400, la 29 January 2015 - 03:28 PM, a spus:
un raspuns, va rog !
#45
Postat 03 December 2016 - 01:01 PM
Am urmatoarea situatie un SRL este partenet intr-un proiect finantat din fonduri nerambursabile pentru realizarea unui prototip.Liderul proiectului este o institutie de invatamant, iar partenerul este un SRL . Pentru derularea acestui proiect partenerul are prevazute cheltuieli cu salariile si cheltuieli de logistica , de manopera , de regie .Cofinantarea SRL-ului pentru acest proiect este de 20 %.S-a primit o parte din bani si am facut urmatoarea inregistrare 5121=462 cu analitic .Pana in prezent s-au inregistrat doar cheltuilei cu salariile pe analitice distrincte , luna aceasta trebuie sa facem achizitii de materiale. va rog daca cineva a mai avut astfel de cazuri sa ma ajute cu o monografie contabila pentru partener .Va multumesc anticipat
Va rog foarte mult un raspuns :
Am urmatoarele nelamuriri:
1.tva -ul pentra achizitia de materii prime si materiale aferente acestui proiect se poate deduce ?
2.cheltuielile cu derularea acestui proiect (salarii, consum materiale etc ) sunt deductibile la calcularea impozitului pe profit sau nu ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
#46
Postat 18 September 2022 - 09:10 AM
Este cineva dornic sa ajute un incepator pe partea de monografii contabile specifice fondurilor europene?
Cum se contabilizeaza facturile de mijloace fixe achizitionate in cadrul unui proiect cu multiple surse de finantare?
Pt ct din clasa 2 se fac tot atatea analitice cate surse de finantare sunt in contract + un analitic pt neeligibile sau nu sunt necesare, evidenta analitica putandu-se realiza doar in evidenta extracontabila a proiectului ? Aceleasi analitice se creaza si pt contul 404 + inca unul pt tva ? Nu prea am reusit sa inteleg cerinta de evidenta analitica pe proiect si surse de finantare.
Se fac tot atatea analitice pt ct 281 si 681?
Poate cineva a trecut deja cu brio prin faza cerererilor de rambursare si ma poate ajuta cu niste sfaturi
Multumesc anticipat
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi