

monografie fonduri UE
#21
Postat 19 September 2008 - 08:56 AM
#22
Postat 19 September 2008 - 09:27 AM
Fisiere atasate
#23
Postat 19 September 2008 - 11:55 AM
ariana-ioana, la Sep 19 2008, 09:56 AM, a spus:
Ceea ce a postat helink, este ceea ce am si eu. Este de actualitate, din 18.08.2008. Imi pare rau, ca nu am vazut mai de mult, cand ai avut tu nevoie, dar stii cum e cu timpul.....sau cu informatia care nu o ai in momentul respectiv. Ca baza legala, Ordinul 1752/2005 si Codul Fiscal.Regret ca nu pot fi mai precisa. Daca mai gasesc ceva, iti trimit pe adresa de mail. Succes !
#24
Postat 19 September 2008 - 01:54 PM

#25
Postat 19 September 2008 - 04:11 PM
#26
Postat 17 November 2008 - 12:10 PM
Va multumesc anticipat.


#27
Postat 17 November 2008 - 01:33 PM
1. azi se inchieie contractul cu autoritatea care iti acorda subventia, ca urmare 445 = 131 sau 132.
2. peste o luna cumperi unul dintre echipamente: 213... = 404.
3. luna urmatoare amortizezi mijl fix respectiv: 681 = 281 si concomitent un 131 = 7584 cu aceeasi suma ca la amortizare daca mijl fix respectiv este in totalitate acoperit de subventie, daca nu, atunci se ia proportional.
4. peste un an cand iti sosesc banii 5121=445.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 27 November 2008 - 05:18 PM
citare mesaj anterior
#28
Postat 18 November 2008 - 03:42 PM

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 27 November 2008 - 05:18 PM
citare mesaj anterior
#29
Postat 27 November 2008 - 07:02 PM
Multumesc si eu mult de explicatii, m-au ajutat si pe mine, dar mai am o nelamurire: cum sa inregistrez cheltuielile facute pentru proiect inainte de semnarea contractului, de exemplu cele cu proiectarea, studiul de fezabilitate? dar TVA-ul cum il inregistrez, cel aferent cheltuielilor eligibile, care se recupereaza de la buget?
multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 23 August 2009 - 01:42 PM
#30
Postat 06 March 2009 - 11:16 AM
Va rog mult de tot.
#31
Postat 06 March 2009 - 11:24 AM
#32
Postat 09 April 2009 - 10:52 AM
cum inregistrez facturile din punct de vedere al TVA - ului pentru care ulterior se intocmeste solicitare de recuperare. Este vorba de tva - ul aferent cheltuielilor efectuate din fonduri nerambursabile. Cei care au avut situatii similare poate ma pot ajuta cu un sfat.
#33
Postat 26 August 2010 - 11:16 AM
Nu il gasesc dezvoltat pe conta.
#34
Postat 09 May 2011 - 03:18 PM
grayraven, la 17 November 2008 - 01:33 PM, a spus:
1. azi se inchieie contractul cu autoritatea care iti acorda subventia, ca urmare 445 = 131 sau 132.
#35
Postat 28 October 2011 - 08:44 AM
#36
Postat 10 December 2011 - 03:30 PM
Deeeci, lucrez ca si contabil la un proiect operational cu fonduri europene. Am o situatie neclara, si, desi am cautat in cursul dl Rapcencu de la ASE, cartea dlui Morosanu si ghidul ord. 3055 nu am gasit ce trebuie. Problema mea este la derecunoasterea unei subventii! In materialele amintite imi apare ca inreg Venituri amanate (475) = Disponibil (5121/5124). Problema mea este ca, in normele noastre si ghidul de la CECCAR apare ca inreg:
Venituri amanate = Datorii si apoi Datorii = Disponibil!
Mentionand ca sunt incepatoare

adica, efectiv, nr. contului??? Sper sa nu ma fac prea tare de ras si sa ma ajutati! Imi cer scuze pt timpul pe care vi-l rapesc si multumesc anticipat!
#37
Postat 13 December 2011 - 08:47 PM
mady90, la 10 December 2011 - 03:30 PM, a spus:
Deeeci, lucrez ca si contabil la un proiect operational cu fonduri europene. Am o situatie neclara, si, desi am cautat in cursul dl Rapcencu de la ASE, cartea dlui Morosanu si ghidul ord. 3055 nu am gasit ce trebuie. Problema mea este la derecunoasterea unei subventii! In materialele amintite imi apare ca inreg Venituri amanate (475) = Disponibil (5121/5124). Problema mea este ca, in normele noastre si ghidul de la CECCAR apare ca inreg:
Venituri amanate = Datorii si apoi Datorii = Disponibil!
Mentionand ca sunt incepatoare

adica, efectiv, nr. contului??? Sper sa nu ma fac prea tare de ras si sa ma ajutati! Imi cer scuze pt timpul pe care vi-l rapesc si multumesc anticipat!
#38
Postat 04 January 2014 - 09:41 PM
Cum se evidentiaza in contabilitatea unui ONG care are in derulare un proiect european-posdru,contributia proprie de 2%,se trece la venituri si ea o data cu cheltuielile efectuate ? cei 2% contributia mea la proiect trebuie sa se reflecte in venit ?
Va multumesc.
#39
Postat 19 January 2014 - 03:35 PM
- comisioane bancare generate de derularea contractului de credit pentru partea de contributie proprie a societatii(pt. ca fd. nerambursabile sunt de 60% din val totala a utilajelor),
- comisionul care se achita catre societatea de consultanta fd. nerambursabile cu care sociatatea are ctr. incheiat,
-comision catre Fd.de Garantare a creditelor nerambursabile catre IMM,
La momentul inregistrarii in contabilitate a acestor cheltuieli trebuie sa inregistram aceeasi suma si ca venituri? Daca nu le inregistram si pe venituri, sunt deductibile la calculul impozitului pe profit?
#40
Postat 10 April 2014 - 10:29 AM
Am o problema in legatura cu un proiect POSDRU si anume:
- in contul 445, dupa primirea sumei aferente ultimei cereri de rambursare, imi ramane o suma care este de fapt valoarea dobanzii incasate la contul proiectului. Stiti ca dobanda se scade din fiecare cerere de rambursare la sectiunea venituri din proiect. Eu am inregistrat dobanda incasata 5121=734.1. Cum fac cu respectiva suma care ramane in contul 445, ca acest cont sa ramana pe 0, ce note contabile trebuie sa fac? Va rog mult sa ma ajutati.
Multumesc
Similar Topics
3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi