Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
monografie fonduri UE - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


monografie fonduri UE

45 replies to this topic

#41 alinaade79

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:

Postat 08 November 2014 - 05:30 PM

am o mare rugaminte.imi puteti da o adresa de mail sa va pun niste intrebari referitoare la un proiect european.multumesc



#42 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14208 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2014 - 07:12 PM

extras regulament :

Menirea principala a forumului este aceea de a ne pune la dispozitie un spatiu virtual civilizat, in care sa ne impartasim in mod public informatiile profesionale pe care suntem dispusi sa le comunicam, spre stiinta tuturor celor ce (in timp) ar putea fi interesati de datele prezentate !
Altfel spus, NU este permisa folosirea acestui portal ca si cum ar fi consultantul privat al vreunui user !! De aceea, atat solicitarea cat si oferirea de opinii/ solutii/ materiale profesionale pe PM sau pe adrese private de e-mail mentionate in cadrul postarilor respective, este strict interzisa !!




#43 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 29 January 2015 - 03:28 PM

Am un PFA care a incasat in 2014 de la FEADR o suma de bani (70000 lei) pt construirea unei pensiuni. Aceasta a fost prima transa, va mai fi una in 2015. In 2014 a cheltuit pt pensiune 160000 lei. Receptia inca nu a avut loc, pt ca inca mai sunt lucrari de facut. In declaratia 200 ce sume trebuie sa trec? Multumesc!



#44 Viorica400

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 15 February 2015 - 08:37 PM

Vezi postareaViorica400, la 29 January 2015 - 03:28 PM, a spus:

Am un PFA care a incasat in 2014 de la FEADR o suma de bani (70000 lei) pt construirea unei pensiuni. Aceasta a fost prima transa, va mai fi una in 2015. In 2014 a cheltuit pt pensiune 160000 lei. Receptia inca nu a avut loc, pt ca inca mai sunt lucrari de facut. In declaratia 200 ce sume trebuie sa trec? Multumesc!

un raspuns, va rog !



#45 lenus959

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:oradea

Postat 03 October 2016 - 10:27 AM

buna ziua, am urmatoarea situatie un SRL este partenet intr-un proiect finantat din fonduri nerambursabile pentru realizarea unui prototip.Liderul proiectului este o institutie de invatamant, iar partenerul este un SRL . Pentru derularea acestui proiect partenerul are prevazute cheltuieli cu salariile si cheltuieli de logistica , de manopera , de regie .Cofinantarea SRL-ului pentru acest proiect este de 20 %.S-a primit o parte din bani si am facut urmatoarea inregistrare 5121=462 cu analitic .Pana in prezent s-au inregistrat doar cheltuilei cu salariile pe analitice distrincte , luna aceasta trebuie sa facem achizitii de materiale. va rog daca cineva a mai avut astfel de cazuri sa ma ajute cu o monografie contabila pentru partener .Va multumesc anticipat



#46 lenus959

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:oradea

Postat 03 December 2016 - 01:01 PM

Buna ziua,

Am urmatoarea situatie un SRL este partenet intr-un proiect finantat din fonduri nerambursabile pentru realizarea unui prototip.Liderul proiectului este o institutie de invatamant, iar partenerul este un SRL . Pentru derularea acestui proiect partenerul are prevazute cheltuieli cu salariile si cheltuieli de logistica , de manopera , de regie .Cofinantarea SRL-ului pentru acest proiect este de 20 %.S-a primit o parte din bani si am facut urmatoarea inregistrare 5121=462 cu analitic .Pana in prezent s-au inregistrat doar cheltuilei cu salariile pe analitice distrincte , luna aceasta trebuie sa facem achizitii de materiale. va rog daca cineva a mai avut astfel de cazuri sa ma ajute cu o monografie contabila pentru partener .Va multumesc anticipat

Va rog foarte mult un raspuns :
Am urmatoarele nelamuriri:
1.tva -ul pentra achizitia de materii prime si materiale aferente acestui proiect se poate deduce ?
2.cheltuielile cu derularea acestui proiect (salarii, consum materiale etc ) sunt deductibile la calcularea impozitului pe profit sau nu ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL