Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Problema casierie - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Problema casierie

1 reply to this topic

#1 Daniel-Mircea

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 57 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2010 - 10:45 AM

Sunt presedintele unei organizatii fara scop patrimonial. In acest an organizatia a intermediat servicii turistice pentru membrii ei, respectiv a contractat pachete de sejururi la mare pe care le-a vândut membrilor sai. In acest scop am emis o decizie de numire a unui casier care sa efectueze incasarile. De asemenea, am intocmit si atasat ca anexa la decizie o procedura de lucru cu numerar prin care se solicita casierului sa predea lunar un exemplar al chitantelor precum si registrul de casa intocmit in acest scop. Decizia de numire si procedurile s-au bazat pe Decretul 209/1976 si OMEF 3512/2008. Cu toate ca atât eu cât si comisia de cenzori i-am solicitat predarea documentelor, a refuzat sistematic acest lucru. Nu exista dovada ca si-a insusit sume din banii incasati dar refuzul de a preda doumentele intocmite trezeste suspiciuni si nu ne permite efectuarea inregistrarilor contabile. Cum imi recomandati sa procedez, unde sa ma adresez si ce temei legal sa invoc?
Multumesc



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2010 - 11:58 AM

solicitati-i in scris, prin posta, cu confirmare de primire (asta va fi dovada ca i-ati solicitat documentele) si, daca refuza, destituiti-l cu obligatia de a preda documentele succesorului, in prezenta unui cenzor si cu PV de predare-primire obligatoriu.
mai exista posibilitatea solicitarii unui control atat din cadrul primariei cat si al administratiei financiare, eu asta as face inainte de proces (primaria raspunde mai repede decat AF), asta chiar il determina sa arate documentele, nu se mai poate eschiva decat cu costuri mari pt el (amenzi destul de mari luate in nume personal, nu pe asociatie).
daca refuza in continuare, adresati-va politiei si pregatiti-va de un proces cu el ca ultima solutie.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 17 October 2010 - 12:05 PM







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL