Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
O singura declaratie pentru toate contributiile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


O singura declaratie pentru toate contributiile


22 replies to this topic

Poll: unificarea declaratiilor lunare si depunerea online (252 membri au votat)

doriti o singura declaratie pt. toate contributiile ??

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

doriti ca acesta declaratie unificata sa poata fi depusa exclusiv online (fara suport pe hartie, ulterior) ?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza

#1 georgianne

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 05 November 2010 - 10:34 AM

Eu as vrea sa depunem o singura declaratie lunara intr-un singur loc cu absolut toate contributiile si sa se poata depune on-line. Innebunesti cand vezi atatea declaratii cu x termene: 100, 102, 300, 394, 010, 0.90, CAS, CASS, ITM, Somaj etc... Ar fi mai simplu daca depunem una singura. Sa faca un program unde le trecem pe toate.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 05 November 2010 - 10:57 AM




#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2010 - 10:53 AM

si eu m-am gandit la asta (gand la gand cu bucurie sa fie), insa mi-am adus aminte ca dl. Boc zicea ca se lucreaza la asa ceva, am cautat pe net chiar adineaori si am gasit.
deci nu e ceva nou pt ei, ba chiar se pare ca e in lucru (??), se stie f. bine ca este extrem de necesara aceasta unificare.

dincolo de asta, sigur ca merita mentionat si aici aspectul, asa ca iti voi pune chestionarul aferent :thumbup:

multumim pt participare. :smile:




#3 AOPRIS

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:
  • Location:Pitesti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate

Postat 05 November 2010 - 11:08 AM

Am primit chiar in dimineata asta un newsletter referitor la declaratia unica.

"Obligativitatea depunerii online a declaratiilor fiscale este un prim pas in procesul de simplificare a procedurilor de declarare, iar din 2011 va fi introdusa declaratia unica, trecandu-se la o modalitate mult mai eficienta de depunere a declaratiilor, anunta Dan Lazar, consilier al premierului Boc.

"Obligativitatea depunerii online a declaratiilor fiscale, implementata de ANAF, reprezinta un prim pas in procesul de simplificare a procedurilor de declarare. Incepand cu anul 2011, vom introduce declaratia unica, trecandu-se la o modalitate mult mai eficienta de depunere a declaratiilor. Contribuabilii vor depune de la distanta, printr-un singur formular, declaratiile fiscale si declaratiile nominale ale angajatilor privind contributiile sociale si cele de venit", a declarat, joi, consilierul premierului.

El a aratat ca masura de introducere a declaratiei unice elimina cele patru ghisee la care trebuie sa se prezinte contribuabilul in momentul de fata si incurajeaza depunerea de la distanta, utilizand un certificat digital achizitionat de la unul din furnizorii acreditati.

Firmele mari si mijlocii vor avea obligatia sa depuna online declaratiile fiscale, incepand cu 25 octombrie, ceilalti contribuabili avand in continuare posibilitatea sa opteze pentru depunerea electronica a documentelor ca metoda alternativa, conform MEDIAFAX"



#4 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 05 November 2010 - 12:19 PM

votat :good:
eu am auzit mai de mult ca in unele tari se practica acest sistem cu susces..pe cand la noi???



#5 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2010 - 01:12 PM

cica din 2011, sa dea D-zeu ! :biggrin:



#6 mutual

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 302 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:XBOX 360 ONE, TRAVELLING

Postat 05 November 2010 - 04:33 PM

Problema total incorecta este plata anuala a acelui certificat digital sub forma unui abonament anual.

Firesc si de bun simt ar fi fost simpla subscriere cu username si parola, date obtinute prin depunerea aceluiasi set de documente ca la cei 3 furnizori de CD.

Nu este normal "sa manance si gura lor ceva" avand ca intermediar (agent comercial) statul.

Asociatiile patronale chiar sunt de toata jena, se vede ca nu se castiga banii prin afaceri corecte, de vreme ce jecmaneala de 100 de euro/an pentru o semnatura este acceptata fara proteste si presiuni impotriva institutiilor de stat.

O declaratie unica este binevenita, dar atat timp cat obtinerea si mentinerea unei semnaturi digitale costa bani, este obligatoriu sa fie mentinuta receptionarea declaratiei la un ghiseu, cel mai simplu ar fi fost un scaner simplu cu acces public, cu functionare non stop, 5-6 cititoare de cod si imprimanta cu etichete pentru numerotare si datare, intretinerea ar costa mai putin de 500 lei/luna. Si nu ai mai avea nevoie nici de fetele "superioare" si acre de la ghiseu.

Eu consider ca si la un pret de 50 euro/an banii mei sunt suficient de munciti ca sa nu ii arunc pe o semnatura digitala de care, in mod normal, nu am nevoie. YahooMail, Gmail, Facebook, s.a. functioneaza foarte bine si cu sute de milioane de conturi create instant si gratuit cu username si password. Vrei controlul reprezentantilor contribuabilului, cere dosar cu acte de identificare si elibereaza gratuit o parola.



#7 Vitezistu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:

Postat 05 November 2010 - 07:09 PM

Declaratia unica se va putea depune incepand cu anul 2011, mai precis cu luna Februarie 2011. In prima faza se va putea depune atat on-line (contribuabilii mari si mijlocii sunt obligati sa depuna numai on-line) cat si la ghiseu in format electronic. Declaratia unica va contine declaratiile care se depun acum la CNAS, CNPAS, ANOFM si o parte din declaratiile ANAF

Depunerea on-line nu se poate face decat cu certificat digital calificat, aici nu se pot face comparatii cu yahoo, google, etc deoarece nu se pune problema cum se face autentificarea pentru depunere (acum depunerea la ANAF se face fara logare) ci faptul cum demonstreaza statul ca firma x a depus acele documente si ca datele inscrise pe document nu au fost modificate de o alta persoana fie ea si un functionar. Daca se adauga chiar si o virgula intr-un document semnat cu certificat digital atunci documentul devine invalid. Semnarea cu certificat digital calificat apara atat pe cel care depune cat si pe cel care primeste documente in cazul unui litigiu.

In concluzie poll-ul are deja raspunsuri in realitate, adica va exista o declaratie unica si oricine are un certificat digital calificat poate sa o depuna on-line.



#8 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 05 November 2010 - 07:11 PM

Vezi postareageorgianne, la Nov 5 2010, 11:34 AM, a spus:

Eu as vrea sa depunem o singura declaratie lunara intr-un singur loc cu absolut toate contributiile

Eu as vrea o singura declaratie cu o singura contributie: contributia globala, de un procent totalizator. Statul sa-si imparta contributia globala pe bugete de sanatate, somaj, pensii dupa nevoile lor. Dar nu sunt ei in stare sa ajunga la o asa simplitate.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#9 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2010 - 07:25 PM

nu e vb de simplitate aici, ci de evidenta contributiilor fiecaruia la pensii, sanatate, somaj, in baza carora se stabilesc niste sume de protectie sociala la paritia riscului asigurat (varsta, boala, somaj). nu se pot imparti sumele dupa necesitatile bugetelor cata vreme aceste "asigurari" enumerate nu sunt la fel pt toata lumea fiindca nu se contribuie la fel.



#10 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 05 November 2010 - 08:07 PM

Am votat şi eu pentru unificarea tuturor declaraţiilor şi pentru depunerea lor on-line.
Dar aş avea şi câteva idei pentru concretizarea propunerlor mele, respectiv ale noastre.
!. Toţi softiştii să fie obligaţi să-şi autorizeze programul de MFP, respectiv de Ministerul Muncii, pentru ca ...indiferent de programul de prelucrări folosit noi ... utilizatorii ... să avem posibilitatea de a edita aceeaşi rapoarte-, declaraţii şi deconturi, care implicit pot fi preluate on-line şi se pretează să fie centralizabile . Eventual aceste programe ... de fapt să le putem descărca de pe site-ul MFP ori MM şi să ni se valideze imediat username şi parola propusă de noi,utilizatorii cu specificarea datelor de identificare a contribuabilului în cauză.
2. Destinatarii declaraţiilor noastre transmise on-line să fie obligaţi să ne confirme primirea lor printrun email trimis atât administratorului -director general declarat al societăţii în cauză cât şi nouă, adică persoanei care a întocmit şi transmis declaraţia on-line.
3. Şi ajungem la O PROPUNERE de al meu veche de peste 15 ani : Toate societăţile comerciale înmatriculate la Oficiul Registrului Comerţului să fie obligate nu numai să-şi conducă evidenţa contabilă, ci să o conducă obligatoriu pe un CALCULATOR , utilizând programe agreate şi certficate de autorităţile interesate. De aici rezultă că acel capital social subscris şi vărsat ... trebuie să fie de cel puţin 5000 lei, din care să se poată achiziţiona toate cele necesare!
(Astfel la un moment dat ... balanţa contabilă analitică cu rulaje în lună şi cumulate de la începutul anului, respectiv cu solduri iniţiale şi finale, pe de o parte , şi ştatele de plată , pe de altă parte ... ar putea deveni ... declaraţiile din care ar putea rezulta toate informaţiile necesare ... tuturor utilizatorilor-destinatarilor specificate în lege. Confidenţialitatea fiind ridicată la rang de lege!)
4. Termenele de depunere ori transmitere a oricărei declaraţii să fie cel târziu
a) ultima zi a lunii următoare în cazul declaraţiilor lunare,
b) ziua a 15 din luna a doua a trimestrului următor, în cazul declaraţiilor trimestriale
c) 31 august în cazul declaraţiilor pe semestrul I. al anului
d) 28 februarie în cazul declaraţiilor pe semestrul II, al anului
e) 30 aprilie în cazul declaraţiilor anuale
Adică să te apuce ruşinea dacă nici pe acestea nu le-ai respectat!
Depunerea întârziată a oricărei declaraţii să fie sancţionată cu amenzi stabilite proporţional cu valoarea acestor debite şi care amenzi să nu poată depăşi valoarea datoriilor, debitelor declarate cu întârziere.
Implicit rezultă că dacă nu am declarat nimic, atunci ...după aprecierea mea .... nici nu datorez nimic.
Însă dacă inspecţia fiscală, organele de control, vor constata contrariul , atunci voi fi amendat , dar amenda contravenţională nu poate depăşi valoarea debitelor stabilite ca datorate !
Mă opresc aici că ...



#11 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2010 - 08:17 PM

multumim, Stefan :thumbup:

trage-ti "rasuflarea" si mai zi-i, ca este interesant ce zici :biggrin:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 November 2010 - 11:10 AM




#12 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 05 November 2010 - 08:18 PM

Pe vremea lui Ceausescu s-a putut un procent global platit de angajator. Cand statul va stabili procentele pentru fiecare buget, va aplica acele procente la brutul fiecarui om si va trimte sumele (o baza de date) Caselor de pensii, de sanatate, de somaj. In declaratia lunara a firmei vor fi: numele si CNP-ul, suma contributiei globale (proportional cu care vor fi sumele pe Case) si numele (sau codul) Casei de sanatate (doar asigurarea obligatorie) si a Casei de pensii (doar pilonul 1). Cu o dezbatere publica s-ar gasi solutia. Procentele respective oricum le tot schimba. Eu as vrea sa le aplice statul direct la contributiile globale colectate.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#13 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 05 November 2010 - 09:20 PM

Vezi postareanopris, la Nov 5 2010, 10:18 PM, a spus:

Pe vremea lui Ceausescu s-a putut un procent global platit de angajator. Cand statul va stabili procentele pentru fiecare buget, va aplica acele procente la brutul fiecarui om si va trimte sumele (o baza de date) Caselor de pensii, de sanatate, de somaj. In declaratia lunara a firmei vor fi: numele si CNP-ul, suma contributiei globale (proportional cu care vor fi sumele pe Case) si numele (sau codul) Casei de sanatate (doar asigurarea obligatorie) si a Casei de pensii (doar pilonul 1). Cu o dezbatere publica s-ar gasi solutia. Procentele respective oricum le tot schimba. Eu as vrea sa le aplice statul direct la contributiile globale colectate.


Nu trebuie să ne-ntoarcem cu 20 de ani!
Ci trebuie să pricepem că dacă vrem reformă, de fapt să ştim ce anume vrem. Propunem. Metode simple de identificare a bazei de calcul ... verificabil ... indubitabil ... oricând şi calcule ori după regula sutei micşorate (din care) ori majorate , cât trebuie adăugat,
Simplificarea iniţiată de dvs. s-ar putea concretiza prin stabilirea că toţi contribuabilii -persoane juridice - în cursul anului să plătească cu titlu de avans în contul impozitului pe profit şi taxelor pe valoarea adăugată - săptămânal - doar 5-10% din veniturile lor încasate cu sau fără numerar! Iar prin declaraţiile lunare ori trimestriale aceste avansuri ar putea fi regularizate. Nu , nici întrun caz în sens de restituire, ci prin decontare. De fapt inclusiv bilanţul contabil ar trebui să devină un instrument de regularizare a datoriilor către bugetul consolidat al statului, în sensul că ... toate sumele plătite în cursul anului fiind considerate plăţi în avans , ar putea fi regularizate fără a se întocmi alte deconturi sau dclaraţii anuale!
O altă idee ar fi ca toţi contribuabilii - persoane juridice să fie obligaţi să depună Bugetul de Venituri şi Cheltuieli proiectat pe exerciţiul curent, şi în acest BVC să fie calculat cât la sută reprezintă impozitele şi taxele datorate din cifra de afaceri, pentru ca în proporţia respectivă să fie achitate toate sumele cu titlu de avans şi care vor fi ... decontate pe bază de bilanţ!
Anual.
Cu posibilitatea ca aceste BVC -uri să fie revizuite de câte ori vrea contribuabilul , prezentând ultima balanţă contabilă lunară şi prezumările pe perioada rămăsă până la sfărşitul anuli, exerciţiului financiar.
Pentru plăţi IMPORTANT este să fii obligat să plăteşti cotă-parte din încasări!
Că dacă ai încasat, nu ai cum spune că nu ai fi avut din ce să plăteşti!Şi, bine-nţele să fii obligat să plăteşti cât mai des , pentru a nu putea ajunge în situaţia că ... toate încasările tale , ale societăţii, au fost DETURNATE spre plăţi care nu trebuiau să fi fost efectuate înainte de plata impozitelor şi taxelor datorate inclusiv cu titlu de avans!
Şi încă o idee: REGULĂ VECHE : DECLARAŢIE privind FONDUL DE SALARII CONSUMAT , plata salariului net fiind permisă doar după plata tuturor contribuţiilor datorate şi de angajator şi ca urmare a reţinerilor efectuate din salarii. Inclusiv în cazul Regiilor Autonome şi a companiilor de stat!

Aceasta postare a fost editata de Mares Stefan: 05 November 2010 - 09:27 PM




#14 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 06 November 2010 - 01:52 AM

Votat DA la ambele propuneri !

Dana




#15 bfelician

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 20 November 2010 - 08:07 PM

Vezi postareageorgianne, la Nov 5 2010, 10:34 AM, a spus:

Eu as vrea sa depunem o singura declaratie lunara intr-un singur loc cu absolut toate contributiile si sa se poata depune on-line. Innebunesti cand vezi atatea declaratii cu x termene: 100, 102, 300, 394, 010, 0.90, CAS, CASS, ITM, Somaj etc... Ar fi mai simplu daca depunem una singura. Sa faca un program unde le trecem pe toate.


Sunt cateva declaratii (392, 394, ITM) care nu au rost si nu le gasesc nici o justificare decat aceea a pierderii timpului cu ele. In principiu ar fi ideal o singura declaratie si intr-un singur loc depusa electronic, dar fara obligarea achizitiei de semnatura electronica, lucru care face doar sa mareasca birocratia. Sunt de altfelt institutii unde se preiau declaratii online sau pe e-mail foarte usor si simplu(cel mai elocvent exemplu este declaratia INTRASTAT) , fara complicatii de genul semnatura electronica, cerere pt.ea, imputernicire, s.a.m.d



#16 dahas

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 24 November 2010 - 01:22 AM

Principiul egalitatii spune asa ca si cel fara internet si calculator trebuie sa poata depune deci exlusiv onlie cade.
Una singura da elimina cozile si daca o pot pune online si mai bine.
Btw pentru cei cu semnatura electronica pe aceeasi persoana dar la mai multe firme va trebuie cont de email diferit ca cei de la MF sunt in dunga si o sa valideze doar ultima semnatura electronica depusa cu aceeasi Persoana.
Astia sunt complet Idioti dupa ce am alergat atita ca sa le obtin. Le-au validat cei care mi-au furnizato iar idioti de la MF imi spun ca nu sunt bune. Si la intrebarea "Ce au au expirat ca de alterat am inteles ca nu se poate" Raspuns: "Aveti ceeasi adresa de email". Si normal ca tot omul am intrebat dar adrese de email trebuie sa aiba un contabil? Si iam zis mai am inca 200 de firme ce crezi ca fac acum clasor de adrese de email pentru incompetenti platiti din retinerile mele?. A inchis idiotul. Dar tot nu mi-a validat semnaturile asa ca la ghiseu.
Bafta



#17 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2010 - 11:21 AM

Vezi postareadahas, la Nov 24 2010, 01:22 AM, a spus:

Principiul egalitatii spune asa ca si cel fara internet si calculator trebuie sa poata depune deci exlusiv onlie cade.
f. putine din declaratiile unei firme se mai pot face completand formulare de mana, deci calculatorul e obligatoriu si daca tot ai calculator, atunci sa-ti iei internet e floare la ureche (cablu, cartela, stick...) :thumbup:



#18 Vitezistu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:

Postat 26 November 2010 - 04:56 PM

Vezi postareadahas, la Nov 24 2010, 01:22 AM, a spus:

Principiul egalitatii spune asa ca si cel fara internet si calculator trebuie sa poata depune deci exlusiv onlie cade.
Una singura da elimina cozile si daca o pot pune online si mai bine.
Btw pentru cei cu semnatura electronica pe aceeasi persoana dar la mai multe firme va trebuie cont de email diferit ca cei de la MF sunt in dunga si o sa valideze doar ultima semnatura electronica depusa cu aceeasi Persoana.
Astia sunt complet Idioti dupa ce am alergat atita ca sa le obtin. Le-au validat cei care mi-au furnizato iar idioti de la MF imi spun ca nu sunt bune. Si la intrebarea "Ce au au expirat ca de alterat am inteles ca nu se poate" Raspuns: "Aveti ceeasi adresa de email". Si normal ca tot omul am intrebat dar adrese de email trebuie sa aiba un contabil? Si iam zis mai am inca 200 de firme ce crezi ca fac acum clasor de adrese de email pentru incompetenti platiti din retinerile mele?. A inchis idiotul. Dar tot nu mi-a validat semnaturile asa ca la ghiseu.
Bafta

Cred ca ai inteles gresit. Cu un singur certificat digital calificat poti depune declaratii pentru un numar nelimitat de firme.



#19 Dan I.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 376 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 08:18 PM

Vezi postareadahas, la Nov 24 2010, 02:22 AM, a spus:

Principiul egalitatii spune asa ca si cel fara internet si calculator trebuie sa poata depune deci exlusiv onlie cade.
Daca (re)ducem la absurd principiul de mai sus, inseamna ca si cei ce nu stiu sa scrie trebuie sa poata depune o declaratie (verbala), nu?! :cool:

Have fun!
Dan



#20 mobprest

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 07 December 2010 - 09:37 AM

Vezi postareaOtilia Alupei, la Nov 24 2010, 12:21 PM, a spus:

Vezi postareadahas, la Nov 24 2010, 01:22 AM, a spus:

Principiul egalitatii spune asa ca si cel fara internet si calculator trebuie sa poata depune deci exlusiv onlie cade.
f. putine din declaratiile unei firme se mai pot face completand formulare de mana, deci calculatorul e obligatoriu si daca tot ai calculator, atunci sa-ti iei internet e floare la ureche (cablu, cartela, stick...) :thumbup:

Parerea mea referitoare la programele facute de catre autoritatile statului este ca incalca legile referitoare la concurenta. Atata timp cat exista mai multe sisteme de operare (unele gratis, altele nu) nu inteleg de ce sa fiu obligat sa fac decontul de TVA intr-un sistem de operare care necesita licenta. Consider ca daca tot nu se pot face programe care sa ruleze si sub sisteme de operare gratis atunci ar trebui sa existe si posibilitatea de a se completa aceste declaratii de mana.

Sa nu ma intelegeti gresit, daca nu ar fi existat calculatoare eu unul nu as fi facut contabilitate si in nici un caz nu as face o declaratie de mana daca am posibilitatea sa o fac pe calculator.

Referitor la sondaj: am votat DA pentru declaratie unica si NU pentru exclusivitatea online (mai sunt contabili si prin sate, comune etc si e posibil ca unii dintre ei sa nu aibe acces la internet sau sa fie foarte costisitor pentru ei si a trebui sa aibe acces si la alte modalitati - in plus pica vreun server pe undeva si paralizeaza activitatea).

Sunt de acord sa nu mai depunem o hartie ulterior daca am depus online-ul






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL