Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
inregistrare fonduri UE la asoc. nonprofit - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


inregistrare fonduri UE la asoc. nonprofit


8 replies to this topic

#1 georgyla

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 March 2009 - 09:41 AM

ma poate ajuta cineva? cum se inregistreaza avansul primit din fonduri europene, in 2008 si cheltuielile se fac si in 2009?



#2 AndreeaL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Interests:Domeniul economic

Postat 12 August 2009 - 09:28 PM

In cazul unui ONG, neplatitor de TVA, cum se pune problema achizitiilor efectuate din bani europeni, achizitii purtatoare de TVA?
Valoarea fara TVA este considerata ca fiind eligibila din fondurile europene, dar ce se intampla cu TVA-ul? Este platit de ONG din fondurile proprii? Poate fi recuperat de la DGFP?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 22 August 2010 - 03:09 PM




#3 cristi80

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 19 November 2009 - 06:49 PM

buna seara

am si eu in desfasurare un proiect PHARE (PRIMUL) :pullhair: si nu prea stiu cum sa fac inregistrarile. daca m apoate ajuta cineva cu o monografie as fi RECUNOSCATOR.

MULTUMESC ANTICIPAT

ps: am uitat sa spun ca a inceput de ceva timp si sunt in criza de timp (ce e nou in meseria asta!?!?!) si nu stiu de un de sa incep. mail-ul meu este cristicernaianu@yahoo.com.



#4 iunyy

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 03 February 2010 - 06:04 PM

Vezi postareaandreia_shell, la May 24 2009, 12:46 PM, a spus:

Buna ziua,
lucrez in cadrul unui ONG (asociatie), nu sunt contabil dar incerc sa tin contabilitatea pe un proiect Phare inceput anul trecut in ianuarie.
Buna Avdreia ,

Te rog , daca ai materiale referitoare la cum se tine contabilitatea la un ONG , la fonduri structurale , trimite-mi si mie o monografie . Am mare nevoie . Adresa mea de email este iunyy@yahoo.com

multumesc anticipat !
Iulia

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 22 August 2010 - 03:10 PM




#5 marietadragos

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 83 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:ZALAU
  • Interests:contabil autorizat

Postat 23 February 2010 - 01:01 PM

Si eu as dori asa ceva daca se poate.Adresa mea de mail "marietadragos@yahoo.com"
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 22 August 2010 - 03:11 PM




#6 AVADANI ELENA GABRIELA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Interests:informatii utile

Postat 19 March 2010 - 05:53 PM

Cum ar trebui sa inregistrez fondurile nerambursabile primite de o asociatie fara scop lucrativ pentru a desfasura activitati de cultura si educatie?
Am gasit in ord 1969 2 solutii:
1. 445=132
5124=445
6xx=5311
132=7392
sau
2. 5124=472
6xx=5311
472=7392

Voi ce credeti? Multumesc



#7 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 20 March 2010 - 11:59 AM

Vezi postareaAVADANI ELENA GABRIELA, la Mar 19 2010, 05:53 PM, a spus:

Cum ar trebui sa inregistrez fondurile nerambursabile primite de o asociatie fara scop lucrativ pentru a desfasura activitati de cultura si educatie?
Am gasit in ord 1969 2 solutii:
1. 445=132
5124=445
6xx=5311
132=7392
sau
2. 5124=472
6xx=5311
472=7392

Voi ce credeti? Multumesc
In 736 bagi sumele reprezentand fonduri nerambursabile de la bugetele locale sau bugetul centrul prin ministere. Articolul contabil este 5121=736
In 7392 bagi sumele reprezentand fonduri nerambursabile de la UE sau alti finantatori straini. Articolul contabil este 5121 = 7392
Daca fondurile nerambursabile vin dupa ce asociatia desfasoara o parte din activitati, deci face o serie de cheltuieli din fonduri proprii sau atrase de la terti si apoi trimite copii de pe documentele justificative spre decontare, se trec prin conturile de cheltuieli aferente. Daca ai fonduri in valuta atentie la diferenta de curs.
E bine daca ai in derulare mai multe proiecte cu fonduri nerambursabile sa faci analitice distincte pentru fiecare proiect ca sa te ajute la confruntarea cu situatia pe care o face cel cu raportare financiara pe fiecare proiect.



#8 AVADANI ELENA GABRIELA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Interests:informatii utile

Postat 22 March 2010 - 12:31 PM

Multumesc de raspunsuri. In 2009 au intrat in banca 20000euro pentru un proiect si s-au cheltuit cam jumatate din ei. Initial i-am trecut 5121=7392 pe toti dar vorbind cu un auditor mi-a spus sa trec pe venituri doar cheltuielile realizate efectiv restul banilor necheltuiti sa-i las in 472.
De aceea am zis sa mai intreb totusi pe cineva care lucreaza cu ong si fonduri nerambursabile.
O zi buna!



#9 Guest_dma2007_*

  • Guests

Postat 12 July 2011 - 12:27 PM

eu sunt o intreprindere individuala si am accesat un program pt fonduri europene. am primit prima transa de bani respectiv 15.000 euro, si urmeaza sa primesc cea de-a doua transa resp. 10.000 euro dupa ce fac cheltuieli 30% din valoarea celor 15.000 euro primiti
intrebarea mea este cum inreg o II care are numai reg. de incasari si plati, aceste fonduri, dar si chelt care se fac( deocamdata 30% din 15.000 euro), iar banii primiti nu sunt impozabili, nu-i asa?
mai am o intrebare de 100 puncte
am nevoie de un pfa sau ii care sa cumpere pe numele ei ( firma resp) un utilaj agricolcu ex. 500 lei si sa mi-l refactureze mie la 5.000 lei( bineinteles ca o sa-i platesc impozitul pe profit aferent), intrebarea mea este dc firma care imi refactureaza mie utilajul treb sa aiba neaparat ca si domeniu de activitate intermediere in comert sau ceva legat de comert sau orice societate poate sa achizitioneze utilajul, cu conditia sa treaca factura de achizitie pe cheltuieli nedeductibile?
va rog tare mult sa ma ajutati cu raspunsurile. o zi buna






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL