Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratia 112 / 2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 37

Salt la continut


declaratia 112 / 2011


747 replies to this topic

#721 koala2009

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 26 October 2011 - 07:42 AM

Vezi postareacatabar, la 26 October 2011 - 07:24 AM, a spus:

Foloseste Adobe Reader 9, probabil folosesti versiunea mai avansata 10 (X). La fel imi facea si mie (si cu 100 si cu 300), dar am pus versiunea 9.3.0 si a mers OK.
De altfel si MFINANTE recomanda versiunile 8 si 9 pe site.
iti multumesc!



#722 Gheorghe Stanoiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 27 October 2011 - 04:24 PM

Buna ziua!
Va solicit si eu ajutorul in urmatoarea privinta: din luna august am un angajat caruia i-am introdus gresit prenumele in programul de salarizare, cu care generez si D112(nu stiu ce-a fost in capul meu, deoarece in toate situatiile mele si in revisal l-am inregistrat corect) si abia acum mi-am dat seama de acest lucru.
Pentru lunile august si septembrie, deoarece am depus deja D112, trebuie sa fac rectificativa pentru numele salariatului (mentionez ca am introdus corect CNP-ul lui)? Si daca da, intocmesc declaratia lunara rectificativa pentru toti salariatii (si cu corectia pentru angajatul respectiv) sau o intocmesc doar pentru angajatul problema? Nu m-am mai confruntat cu rectificativa si nu stiu cum sa procedez.
Multumesc!




#723 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 28 October 2011 - 06:54 AM

in declaratia rectificativa introduci datele corect pentru toti salariatii
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#724 Gheorghe Stanoiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 28 October 2011 - 05:10 PM

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la 28 October 2011 - 06:54 AM, a spus:

in declaratia rectificativa introduci datele corect pentru toti salariatii
Multumesc frumos. Asa am facut si mi-a fost validata declaratia. Numai bine!



#725 Elena Pana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 279 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2011 - 12:56 PM

Am o intrebare...am tot cautat pe forum...Aveti idee cum se poate inlocui semnatura electronica (imputernicirea data unei persoane) cu o alta?
Depunand un nou formular 150 se anuleaza prima semnatura si se valideaza alta? Multumesc!
elenacca



#726 petregabriela

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 02 November 2011 - 10:14 PM

buna seara,

am o situatie pe care nu stiu cum sa o rezolv. Am o firma pentru care in primele sase luni ale anului am depus la ghiseu declaratiile 112. Greseala mea ,pentru care imi fac mea culpa deoarece nu m-am informat a fost ca nu am listat recipisele pentru aceste declaratii gandindu-ma ca fiind depuse la ghiseu nu imi trebuiesc. Cand m-am" trezit'" am incercat sa le listez insa imi apar cu erori si prin urmare ca nedepuse,cu toate ca in fisierul de verificare al declaratiilor nu s-a semnalat niciuna. Marea ciudatenie este ca aceste declaratii sunt identice ca sume cu cele depuse din iulie pana la zi insa pentru care am obtinut validarea si nu am erori. Cei de la Administratie Sector 6 nu admit asa ceva si vor sa ma amendeze. Nu stiu cat este de normal atata timp cat eu am numere de inregistrare pe fiecare din declaratii. Sunt eronate ,ok! Atunci macar sa-mi permita depunerea rectificativelor dar nici asta nu pot. Stiti vreo cale de rezolvare? Eu una nu mai stiu ce sa fac .Am sunat la cei de la Administratie Sector 6 si o acritura (in adevaratul sens al cuvantului) total nepoliticoasa si necioplita a gasit ca singura solutie -AMENDA dupa o serie intreaga de "complimente" .Probabil ca dumneaei nu stie ca suntem oameni si in plus prin meseria pe care si-a ales-o este in slujba contribuabililor. Aceasta societate are toate darile platite la zi . Si nu a intarziat niciodata nici declaratiile ,nici plata contributiilor.Va rog din suflet, daca stiti vreo "portita" ajutati-ma pentru ca nu mai stiu ce sa fac.



#727 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 02 November 2011 - 10:51 PM

Vezi postareaElena Pana, la 02 November 2011 - 12:56 PM, a spus:

Aveti idee cum se poate inlocui semnatura electronica (imputernicirea data unei persoane) cu o alta?
Depunand un nou formular 150 se anuleaza prima semnatura si se valideaza alta? Multumesc!
se depune 151
151 Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on-line (OMEF 847/2009) Formular Cererea se depune de titularul certificatului calificat. Cererea se listează, se completează, se semnează, se scanează şi se trimite prin e-mail pe adresa admin.portal@mfinante.ro.

dupa care se reia depunerea certificatului 150


d-le/d-na petre gabriela, ce fel de erori ati avut?
incercati un avertisment, este posibil, sau asteptati sa treaca 6 luni, parca se prescriu...nu sunt sigura, dar parca

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 02 November 2011 - 10:52 PM




#728 ellam

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 04 November 2011 - 12:49 PM

Vezi postareaionutp_me, la 13 May 2011 - 08:12 PM, a spus:

Ajutor va rog!
Am pierdut indexul de depunere pt luna martie 2011, si am mare nevoie de confirmare deoarece vreau sa cer recuperare de concedii medicale. Din indexul de depunere stiu doar primele 2 cifre (14), deoarece apare in fisa platitorului. Exista vreo solutie sa aflu acest index?




#729 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 04 November 2011 - 12:56 PM

Nr. de inregistrare se poate lua din dosarul fiscal al firmei...daca acest citat, Ellam :smile: , a fost o intrebare de fapt!

Dana




#730 bocsoladislau

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 07 November 2011 - 06:54 PM

ma poate si pe mine ajuta cineva?
am urmatoarea situatie: incepand cu octombrie eram obligat sa depun 112 trimestrial, iar eu am depus lunar, adica aferent lunii octombrie 2011. Cum pot rezolva aceasta situatie?



#731 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 November 2011 - 09:19 PM

ai topic pt decl. 112, de ce mai deschizi inca unul ?? doar stii ca n-ai voie :sad:

topice unite !



#732 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 07 November 2011 - 09:50 PM

Vezi postareabocsoladislau, la 07 November 2011 - 06:54 PM, a spus:

ma poate si pe mine ajuta cineva?
am urmatoarea situatie: incepand cu octombrie eram obligat sa depun 112 trimestrial, iar eu am depus lunar, adica aferent lunii octombrie 2011. Cum pot rezolva aceasta situatie?
nici o problema
1. verifici fisa rol
2. iar in ianuarie depui doar pt 2 luni in loc de 3



#733 neexperimentat

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 08 November 2011 - 02:08 PM

Buna ziua,

Cu respect, am si eu o problema: cum se poate semna electronic declaratia 112 generata de programul edusal?
Mentionez faptul ca programul genereaza fisierul xml si nu se poate semna. Trebuie cumva importat in pdf?

multumesc mult.



#734 petiirina

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 November 2011 - 08:18 PM

va rog ajutor pt.depunerea Declatatiei 112, am erroare la o persoana care a fost 8. zile in concediu de maternitate in luna octombrie si nu a lucrat nici o zi , nu inteleg precizarea si ce tebuie sa fac.Incerc sa atasez imaginea. Multumesc frumos pt.raspuns.



#735 Mariana Petre

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 15 November 2011 - 05:07 PM

Buna ziua!
In aceasta luna, pe langa salariatii curenti am avut o conventie civila. Am operat in D112 asa cum se vede intr-unul din fisierele atasate, s-a validat din PDF fara erori, dar la verificarea recipisei am avut surpriza sa constat urmatoarea eroare de validare:

E: angajator (1)

eroare regula: R_DET_DECL: urmatoarele informatii din PDF nu corespund cu cele din XML: total plata
Am verificat sumele duse in XML cu cele din fisierul PDF si nu am gasit vreo diferenta.

In sectiunea A am folosit creantele afernete contributiei la CAS, Somaj si Impozit aferente categoriei de conventii civile (pozitiile 25, 26 si 29 din lista derulanta de creante), astfel incat toatalitatea sumelor de plata era aceeasi cu cea care reiesea din statul de salarii.

La sectiunea E1, imi aduce la Venit realizat suma de 1761 conform conventiei, dar cele doua contributii BASS si CAS sunt cu valoarea 0, asa cum si trebuie.
Ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare?

Multumesc!

Fisiere atasate





#736 BB2005

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Male

Postat 15 November 2011 - 08:44 PM

Vezi postareasuciugeorgeta, la 23 August 2011 - 11:47 AM, a spus:

Am de completat 112 cu o salariata care are 3 concedii medicale ,deci toata luna cm:374 suportat de societate si 449 de fnuass.pentru cei 374 se opreste somaj dar eu trec la ea ore suspendate 168.Imi da eroare la validare deoarece zice ca nu are ore lucrate la care sa plateasca somaj. Nu se trec orele la suspendate daca e toata luna in medical?
Am si eu aceeasi problema.Are cineva vreo solutie?



#737 Gheorghe Stanoiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 16 November 2011 - 12:43 AM

Vezi postareaBB2005, la 15 November 2011 - 08:44 PM, a spus:

Vezi postareasuciugeorgeta, la 23 August 2011 - 11:47 AM, a spus:

Am de completat 112 cu o salariata care are 3 concedii medicale ,deci toata luna cm:374 suportat de societate si 449 de fnuass.pentru cei 374 se opreste somaj dar eu trec la ea ore suspendate 168.Imi da eroare la validare deoarece zice ca nu are ore lucrate la care sa plateasca somaj. Nu se trec orele la suspendate daca e toata luna in medical?
Am si eu aceeasi problema.Are cineva vreo solutie?
La ore suspendate treci mai putin cu orele aferente CM suportat de unitate. Pe cele din urma le treci la orele efectiv lucrate (sectiunea B, rand 5 de la B1). Doar la CAS, daca a avut toata luna CM, vei avea 0 zile lucrate si la adaugarea medicalului iti va calcula CAS aferent medicalului.



#738 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 16 November 2011 - 06:35 PM

Vezi postareaneexperimentat, la 08 November 2011 - 02:08 PM, a spus:

cum se poate semna electronic declaratia 112 generata de programul edusal?
Mentionez faptul ca programul genereaza fisierul xml si nu se poate semna. Trebuie cumva importat in pdf?
descarci ultima versiune a D112 de pe site, apoi importi fisierul XML , dai validare si semnezi electronic.



#739 Gheorghe Stanoiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 23 November 2011 - 10:34 AM

Vezi postareaMariana Petre, la 15 November 2011 - 05:07 PM, a spus:

Buna ziua!
In aceasta luna, pe langa salariatii curenti am avut o conventie civila. Am operat in D112 asa cum se vede intr-unul din fisierele atasate, s-a validat din PDF fara erori, dar la verificarea recipisei am avut surpriza sa constat urmatoarea eroare de validare:

E: angajator (1)

eroare regula: R_DET_DECL: urmatoarele informatii din PDF nu corespund cu cele din XML: total plata
Am verificat sumele duse in XML cu cele din fisierul PDF si nu am gasit vreo diferenta.

In sectiunea A am folosit creantele afernete contributiei la CAS, Somaj si Impozit aferente categoriei de conventii civile (pozitiile 25, 26 si 29 din lista derulanta de creante), astfel incat toatalitatea sumelor de plata era aceeasi cu cea care reiesea din statul de salarii.

La sectiunea E1, imi aduce la Venit realizat suma de 1761 conform conventiei, dar cele doua contributii BASS si CAS sunt cu valoarea 0, asa cum si trebuie.
Ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare?

Multumesc!



Mai jos gasesti solutia celor de la Admin.portal@mfinante.gov.ro:

Este o problema a softului care va extrage datele in formatul XML.
Cum verificati:
Deschideti PDF-ul, prin meniul din bara de sus Document---> Forms--->Export data si va rezulta un fisier XML.
Daca il deschideti, de ex,. cu WORDPAD si cautati campul totalPlata_A, veti constata ca in TAB-ul respectiv aveti o alta suma decat cea din PDF (Total obligatii de plata).

Cum corectati:
Modificati in XML-ul de mai sus suma corecta de la totalPlata_A, salvati si apoi importati datele tot prin meniul de sus: Document---> Forms--->Import data.

Validat si re-semnati. Apoi reluati depunerea.

Pe viitor, trebuie neaparat sa sesisati pe cei care va fac programul de extragere date sa remedieze problema, altminteri eroarea va persista.



#740 alin_o

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:
  • Location:cluj
  • Interests:conta

Postat 23 November 2011 - 09:38 PM

Sal!Am instalat programul duk intergrator pe Windows 7 , iar cand dau dublu click sa intru in program acesta nu porneste .Pe alt calculator il am instalat pe XP si funcioneaza fara problema ., dar in windows 7 se pare ca nu reusesc sa i dau de capat .Are cumva legatura cu ceva setari specifice pentru Windows 7?






Similar Topics Collapse

126 useri citesc topicul

0 membri, 126 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL