Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
noua declaratie inventar sanatate / 2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 11

Salt la continut


noua declaratie inventar sanatate / 2011


232 replies to this topic

#201 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2011 - 06:41 PM

SAR'NAAA :thumbup:

si mai am ceva, oameni buni : sumele aflate in sold le considerati pe cele din fisa pe platitor la 31.12.2010 sau pe cele din conta ??
ca, de ex., eu am o fisa pe platitor la 04.002.2011 in care nu este operata decl. la dec. 2010 si asa m-am gandit mai serios la faza cu "in sold" fiindca in sold la AF este decl. de la nov. 2011, iar in conta este si suma de la dec. 2010, desi ea s-a raportat 25.01.2011

ati inteles ce tot zic p-aici ??

ca daca vom considera soldul din fisa pe platitor, atunci suma din sold este si suma restanta, deci nu mai este nici o eroare de termeni in decl. inventar si o sa pic perfect pe fisa de la ANAF care o sa ajunga la CASmb !! :smile:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 12 February 2011 - 06:53 PM




#202 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 12 February 2011 - 07:08 PM

Eu cred ca se trec sumele restante la 31.01.2011, adica ce era de lata la stat dec pana pe 25 ian si nu s-a platit pana pe 31.01. Nu intra sumele din ianuarie categoric.
De altfel asta era si ordinul.
Fisa rol de la finante o am pt comparatie, corectie-nu bate cu ctb, modific (la ei sau la mine).




#203 AOPRIS

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:
  • Location:Pitesti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate

Postat 12 February 2011 - 07:12 PM

Eu am inteles ca se trec sumele restante, in sold la 31.12.2010, care nu au fost achitate pana la 31.01.2011. Cred ca se trece si obligatia lunii decembrie 2010 daca nu a fost achitata la scadenta 25.01.2011 sau pana la 31.01.2011. In plus trebuie calculate si majorarile. Cel putin asa inteleg eu...



#204 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2011 - 07:16 PM

nu zice nicaieri in ordin de sume restante la 31.01.2011, ci la 31.12.2010 - in rubrica din tabel
titlul este "sume aflate in sold la 31.12.2010", numai ca nu precizeaza ce sold consideram, dar fiindca vroiau sa le ducem neaparat si certificat fiscal, asta ma face sa cred ca de acolo luau sumele fiindca altfel imi cereau si balanta de verificare pt soldul in conta, insa asta nu le-a trebuit (cel putin oficial)

obligatia lunii dec. 2010 nu este restanta la 31.12.2010 oricum ai lua-o !! niciunde !!

eu am privit problema in ansamblul prezentarii ei, deci si ca formulare si ca acte suplimentare cerute/avute in vedere !!

Vezi postareaAOPRIS, la Feb 12 2011, 07:12 PM, a spus:

Eu am inteles ca se trec sumele restante, in sold la 31.12.2010, care nu au fost achitate pana la 31.01.2011. Cred ca se trece si obligatia lunii decembrie 2010 daca nu a fost achitata la scadenta 25.01.2011 sau pana la 31.01.2011. In plus trebuie calculate si majorarile. Cel putin asa inteleg eu...
asa m-am gandit si eu la inceput, insa intervenea contradictia aceea in termeni, pe care v-am spus-o. apoi, am vazut fisa pe platitor a unei firma fara inreg. decl. la dec. 2010 depusa in ian 2011, m-am uitat si la alte fise si datoria pe dec. apare la ian. 2011 cum e si normal, asa a fost mereu, deci intra ca datorie la stat in ian, nu in dec.,iar asta m-a pus pe ganduri si se aici ... ma intreb cum e corect sa tratam problema - cu sau fara sumele la dec. 2010 care oricum nu sunt restante la 31.12.2010 ci la 25.01.2011

... si tot asa... si tot asa ... :laugh:

deci, oameni buni ?? :thumbup:
ignor contradictia de termeni, repartizarea in fisa pe platitor a sumei afer. lui dec. 2010 in ian. 2011, faptul ca din pct de vedere al statului (al bugetului de asig. sociale) eu nu ii sunt datoare la sf anului si cu suma din decembrie .... s.a.m.d ... si o sa consider toata suma aflata in sold la dec. 2010 ca fiind restanta ?? :laugh: fara sa mai despic firul in 4 ?? :smile:

:smile:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 13 February 2011 - 12:19 PM




#205 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2011 - 09:08 PM

GATA, S-A CANTAT BINGO :smile:
dragilor, am trimis-o ca voi (mi-am sters un mesaj anterior, ca sa nu induc cumva in eroare), adica tot soldul la 31 dec. neachitat pana la 31.01.2011
acum, D-zeu cu mila :thumbup:

multumesc frumos pt raspunsuri. :smile:



#206 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 12 February 2011 - 09:44 PM

asa e corect, poate sunt eu mai grea in exprimare, este vb de sumele de la balanta 31.12.2010 neachitate la 31.01.2011, care devin astfel (prin neachitare) restante.

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 12 February 2011 - 09:44 PM




#207 bolba

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 121 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj

Postat 13 February 2011 - 12:18 AM

Nu stiu dece nu pot completa campul [CUI]
Scriu partea numerica a codului de inregistrare ,la trecerea in rd.Unitate ,se deschide fereastra :

Open Office .org calc
cu mesajul -valoare invalida

Dispar cifrele de la rd.1,pot completa in continuare macheta ,revin la rd.CUI aceeasi situatie.
Daca pun inaintea partii numerice a codului fiscal DI_CUI respectiv ,nu mai apare acel mesaj.Stiu ca in acest rd.nu vine trecut si DI_....,ca la denumire fisier ,dar la mine numai asa merge si nu stiu dece.

Am completat macheta cu acel DI_CUI la campul [CUI],le-am salvat si am transmis formularul pe email la adresa indicata .
Raspunsul dat la email :
-nr.inregistrare primit:-1
-campul [CUI] nu are un format valid.

Va rog daca puteti sa ma indrumati ce trebuie sa fac.De 2 zile ma chinui sa-i dau de cap si nu reusesc,nu stiu de cate ori am descarcat acel formular electronic ,dar degeaba ,campul [ CUI] nu reusesc sa-l completez corect.
Va multumesc pt. bunavointa.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 13 February 2011 - 12:20 PM




#208 ionutro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:

Postat 13 February 2011 - 07:37 PM

da clic dreapta pe camp si alege default formatting
daca avem sume de recuperat dar nu am depus cerere de recuperare se mai declara in declaratia inventar?
Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de ionutro: 13 February 2011 - 07:42 PM




#209 bolba

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 121 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj

Postat 13 February 2011 - 09:45 PM

Multumesc ' ionutro',mi-a rezolvat ,,baiul " un informatician,...cum ? ...nu stiu , a zis ca e de la programul Open Office, nu am Excelul.

Legat de problemele tale ,incerc ...
-In Ordinul comun nr.53-25/ian 2011 a MS si CNAS se precizeza doar :,,...soldul sumelor de recuperat de la bugetul FNUASS"
-Cod Fiscal 2011 art.296^20 alin (2)se precizeza :,,......Soldul sumelor de recuperat de la bugetul FNUASS ,pt.care au fost depuse cereri de restituire in termen,si care nu au fost restituite pana la 31.01.2011"

Din discutiile purtate ,altii trec si soldul pt. care nu s-a depus cerere de restituire ,depinde de casa de sanatate .

,,deea 77" de pe acest forum ,retin ca zicea ,,pt cei care au in sold sume de recuperat si care pana acum le recuperau din contributia lunara ,le recomand sa faca dosar de recuperare si sa mearga urgent sa il depuna,inca se mai primesc,am depus eu azi pt. sume din 2009"
Gasesti in topicul Noua declaratie -inventar sanatate



#210 ionutro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:

Postat 14 February 2011 - 08:45 AM

Multumesc bolba. Si eu am tot Open Office ;) Am mai avut probleme de genul asta. Daca ti se mai intampla(acolo unde nu ai formule) tot ce trebuie sa faci este sa formatezi campul respectiv iar daca sti formula formatezi si apoi reintroduci formula.
De la casa de sanatate mi-a zis ca nu se introduce suma pt care nu s-a depus declaratie dar ma gandeam ca poate nu e corect. Poate riscam sa nu mai fie recunoscuta. Eu am din 2008 si deduc inca din ea contributia....ce prostie ca nu putem deduce si 5.5 sau 5.2.
Numai bine!



#211 teofilia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 214 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:timisoara

Postat 14 February 2011 - 09:21 AM

dar daca nu ai certificat de atestare fiscala si ai de recuperat din 2009 o suma considerabila de la ei ce faci? pana acum deduceam lunar in 102 din contributia de concedii si indemnizatii datorata lunar?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 14 February 2011 - 11:44 AM




#212 ionutro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:

Postat 14 February 2011 - 09:32 AM

dar daca nu ai certificat de atestare fiscala si ai de recuperat din 2009 o suma considerabila de la ei ce faci? pana acum deduceam lunar in 102 din contributia de concedii si indemnizatii datorata lunar?

Continui sa deduci din lunile urmatoare. Si eu tot asa fac.

Aceasta postare a fost editata de ionutro: 14 February 2011 - 09:32 AM




#213 Viovas

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 14 February 2011 - 11:06 AM

Buna ziua. Daca am cont si in trezorerie si la o banca comerciala ce cont trec in declaratia asta?



#214 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 14 February 2011 - 11:12 AM

trezorerie- e contul statului



#215 ionuca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 57 Postari:
  • Gender:Female

Postat 14 February 2011 - 11:25 AM

A mai primit cinenva raspuns la la email-ul trimis??

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 14 February 2011 - 11:45 AM




#216 Viovas

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 14 February 2011 - 11:25 AM

Salutare. declaratia se depune doar de firmele care au angajati la 31.12.2010? Am o firma care nu mai are angajati de 2 ani. Pt aceasta depun declaratie?



#217 cornell

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 217 Postari:
  • Gender:Male

Postat 14 February 2011 - 11:39 AM

Vezi postareaViovas, la Feb 14 2011, 11:25 AM, a spus:

Salutare. declaratia se depune doar de firmele care au angajati la 31.12.2010? Am o firma care nu mai are angajati de 2 ani. Pt aceasta depun declaratie?

asta e si dilema mea.... de ce să depună firme care n-au avut niciodată obligații în acest sens!!??
nu vorbi rau despre tine - vei fi aprobat deindata



#218 avdia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 194 Postari:
  • Gender:Female

Postat 14 February 2011 - 11:45 AM

Eu am primit raspuns. Mi s-a transmis ca a fost inreg si mi s-a dat un numar.Incercati sa descarcati si de aici, desi este d ela CASS Iasi.

Fisiere atasate





#219 Brigitta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Location:Oradea

Postat 14 February 2011 - 01:03 PM

Vezi postareateofilia, la Feb 14 2011, 09:21 AM, a spus:

dar daca nu ai certificat de atestare fiscala si ai de recuperat din 2009 o suma considerabila de la ei ce faci? pana acum deduceam lunar in 102 din contributia de concedii si indemnizatii datorata lunar?

nu mai poti deduce din contributie pt ca 112 nu te lasa :cool: , iar dosare de recuperare nu primesc daca depaseste 90zile, cel putin la CASS Bihor. Au zis sa-i dau in judecata daca nu-mi convine :thumbup:



#220 CamiT

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 122 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 14 February 2011 - 01:29 PM

Am si eu o intrebare.
Acum am trimis mail-ul cu declaratia (la Bucuresti) si mi-a fost returnat cu mesajul

"Your message to <ionela.dumitru> was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)"

A mai patit cineva asa?
Din mesaj inteleg ca e prea plina casuta postala.

Va multumesc






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL