Formular 150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat
#1
Postat 19 April 2011 - 09:53 AM
#2
Postat 16 June 2011 - 08:15 PM
#3
Postat 26 June 2011 - 08:44 PM
este termen de depunere a declaratiei 150?
multumesc.
#4
Postat 26 June 2011 - 09:56 PM
maryblack, la 26 June 2011 - 08:44 PM, a spus:
este termen de depunere a declaratiei 150?
multumesc.
150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat
(OMEF 847/2009) Formular Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completează, se transmite electronic și se listează prin funcționalitățile puse la dispoziție de serviciul "Depunere declarații on-line". Aceasta cerere va fi însoțită de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și în copie; documentul, în original și în copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune în situația în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat). Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscală. Acest formular este inclus în această pagină doar pentru informare, și nu pentru utilizare, deoarece el se obține în urma procedurii explicate în instrucțiunile aferente depunerii on-line. Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune în format electronic, semnat digital de către solicitant și confirmat prin semnătura electronică a autorității de certificare.
#5
#6
Postat 29 June 2011 - 09:32 PM
cosmin0304, la 26 June 2011 - 09:56 PM, a spus:
.................
Pentru utilizarea serviciului „Depunere declarații on-line”, ulterior obținerii formularului 150 „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscală din subordinea ANAF:
- formularul 150 listat, semnat și ștampilat de contribuabilul pentru care se depun declarațiile fiscale;
- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și copie;
- documentul în original și (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor sau Statutul copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului societății comerciale);
- documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil, în situația în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
După depunerea documentației, contribuabilii vor primi o confirmare pe adresa de e-mail menționată în formularul 150 pentru utilizarea serviciului Depunere declarații on-line. Apoi, se accesează website-ul ANAF, de la adresa www.anaf.ro, secțiunea Declarații electronice, categoria Descărcare declarații, parcurgând etapele prezentate în ghidul Instrucțiuni de utilizare a serviciului de depunere a declarațiilor on-line, publicat pe website-ul instituției.
http://www.finanteva...ai-on-line.html
#7
Postat 14 July 2011 - 01:03 PM
#8
Postat 15 July 2011 - 07:38 AM
#9
Postat 15 July 2011 - 09:38 AM
1) Chiar daca nu ati primit confirmarea, contul s-ar putea sa fie activat. La mine asa a fost.
Incercati sa trimiteti declaratia ca si cum contul ar fi activat si vedeti daca reusiti.
2) Daca nu e activat sau chiar daca e activat dar doriti o confirmare scrisa (cum am vrut eu), trimiteti un e-mail la adresa admin.portal@mfinante.ro cu un text cam de genul urmator (cum am scris eu):
Am depus cererea 150 de utilizare a unui certificat digital cu nr.......
din data ...... pentru S.C. ......, CUI .......
Pana azi nu am primit confirmarea de acceptare. Am fost indrumati sa ne
adresam dv. Asteptam de la dv confirmarea cererii si un motiv al amanarii.
Nume persoana si functia
3) Raspunsul pe care l-am primit a fost urmatorul:
Buna ziua,
Contul dumneavoastra pentru CUI ...... este activat.
#10
Postat 15 July 2011 - 10:16 AM
#11
Postat 15 July 2011 - 12:52 PM
#12
Postat 02 August 2011 - 04:44 PM
#13
Postat 02 August 2011 - 06:18 PM
Liliana, la 02 August 2011 - 04:44 PM, a spus:
este necesara pentru ca NU ESTI REPREZENTANT LEGAL,
Aceasta cerere va fi însoțită de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și în copie; documentul, în original și în copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune în situația în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat)
#14
Postat 02 August 2011 - 06:29 PM
Eu ma gandeam ca e ok si doar semnata intre noi, la sediul firmei, dar NUUUU... birocratia trebuie sa fie maxima... pentru ca asa atragem investitorii...
Mai au sa ne puna sa luam aprobare si de la presedinte...si gata ...
#15
Postat 02 August 2011 - 09:33 PM
dupa ce ai Hot de Trib de la ONRC cum ca Popescu Ion legitimat cu seria nr... cand depui la finante iti treb copie legalizata a docum de identitate, altfel nu primeste dosarul la inreg tva, ..+control garda financiara ca sa constate existenta sediului+...dureaza cca 45 zile totul
#16
Postat 19 October 2011 - 08:44 AM
#17
Postat 20 October 2011 - 07:09 AM
Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres
#18
Postat 25 October 2011 - 02:57 PM
Va multumesc anticipat si va doresc o zi usoara in continuare!
Mihaela Dumitru
#19
Postat 14 November 2011 - 01:36 PM
Aceasta postare a fost editata de tes: 14 November 2011 - 01:39 PM
#20
Postat 15 November 2011 - 01:42 AM
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi