Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
fisa postului : lucrator desemnat SSM - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


fisa postului : lucrator desemnat SSM

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14194 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2011 - 12:14 PM

A. Denumirea postului: Reprezentantul Managementului Sănătății și Securității Ocupaționale

B. Postul se află în subordinea directă: Director General

C. Numele și prenumele angajatului (ocupantul postului)

D. Postul are în subordine: Tot personalul

E. Studii necesare
0 elementare
0 profesionale
0 medii ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
0 curs de specializare
0 postliceal
0 colegiu
0 superioare

F. Exp. necesară : ......................

G. Limbi străine : Minim _____ ani
0 engleza
0 germana
0 franceza
0 alte ________

H. Sarcini / responsabilități principale ale titularului postului
-RMSSM are ca responsabilitate controlului aplicării și evaluării eficienței sistemului de management al sănătății și securității ocupaționale în cadrul unității, fiind investit cu autoritatea necesară.
- RMSSM are responsabilitatea elaborarii și actualizării sistemului de management al sănătății și securității ocupaționale și a principalelor sale documente componente (manualul sănătății și securității ocupaționale și procedurile de sistem). Gestionează aceste documente.
- Întocmește și supune aprobării Planul de audit și inspecții și organizează desfășurarea activității de control, prin efectuarea audit-ului intern.
- Efectuează controale asupra desfășurării activităților de managementul sănătății și securității ocupaționale și control al sănătății și securității ocupaționale din cadrul societății și îndeosebi asupra rezolvării acțiunilor corective, ca urmare a rapoartelor de audit.
- Organizează și verifică modul în care documentele sistemului de management, inclusiv modificările acestora sunt ținute sub control, în ceea ce privește elaborarea, aprobarea și difuzarea lor, de către personalul compartimentelor implicate în managementul sănătății și securității ocupaționale.
- Verifică modul în care se realizează interfețele între compartimentele și subunitățile societății, implicate în managementul sănătății și securității ocupaționale la lucrările contractate ce se execută de societate.
- Analizează și avizează, din punct de vedere al asigurării sănătății și securității ocupaționale, procedurile tehnice de execuție
- Verifică la furnizori de produse sau executanți de lucrări sau servicii în subantepriza existența posibilităților de îndeplinire a cerințelor organizației
- Verifică cunoștințele teoretice și practice privind managementul sănătății și securității ocupaționale, ale personalului implicat în realizarea lucrărilor contractate.
- RMSSM răspunde de implementarea, evaluarea și menținerea continuă a eficacității și compatibilității sistemului sănătății și securității ocupaționale cu politica firmei în domeniul sănătății și securității ocupaționale.
- Propune oprirea lucrărilor de execuție, în cazul constatării unori abateri de la prevederile procedurilor tehnice de execuție sau a scăderii nivelului sănătății și securității ocupaționale.
- Asigură realizarea programului de acțiuni corective.
-Se asigura că procesele necesare sistemului de management sunt stabilite, implementate și menținute
- raporteaza managementului de la cel mai înalt nivel despre funcționarea sistemului de management al și despre orice necesitate de îmbunătățire

J. Abilități personale
Să fie un bun organizator, lider
Să fie deschis muncii de echipă
Să aibă capacitate de comunicare, evaluare. sinteză

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 05 May 2011 - 10:46 AM



  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL