.....................................................
J...............; RO.........................
TEL: ...............; FAX: .................................
D E C I Z I E
nr. ......din data de ..................
S.C. ................... S.R.L. în baza prerogativelor acordate de Legea nr. 319/1990 privind societățile comerciale, republicată și de Statutul Companiei;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 319/2006 și cu prevederile cap.3, art. 14 din Normele Metodologice de aplicare a legii de securitate și sănătate în muncă,
DISPUNE:
Art. 1 Începând cu data de ...................., salariata ..................... se numește Responsabil în domeniul Securității și Sănătății în Muncă la SC ................ SRL
Art. 2 Atribuțiile și obligațiile Responsabilului în domeniul Securității și Sănătății în Muncă, nominalizat la art. 1 sunt expuse în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.
Director General
..........................................................................
S.C. ............... S.R.L.
.....................................................
J.............; RO.................
TEL: ..............; FAX: .....................
ANEXĂ,
la decizia de numire a responsabilului cu securitatea și sănătatea în muncă.
Persoana numită de societate ca responsabil pentru securitatea și sănătatea în muncă, la SC ..............SRL este salariata ....................., funcția ...................., care va respecta prevederile Normelor metodologice de aplicare a legii 319/2006.
Atribuții și obligații:
• Colaborează cu angajatorul pentru îmbunătățirea condițiilor de securitate și sănătate în muncă;
• Ajută lucrătorii să conștientizeze necesitatea aplicării măsurilor de securitate și sănătate în muncă;
• Aduce la cunoștință angajatorului propunerile lucrătorilor referitoare la îmbunătățirea condițiilor de muncă;
• Însoțește echipa/persoana care efectuează evaluarea riscurilor;
• Urmărește realizarea măsurilor din planul de prevenire și protecție;
• Informează autoritățile competente asupra nerespectării prevederilor legale în domeniul securității și sănătății în muncă;
• Planifică activitatea de securitate și sănătae în muncă;
• Instruiește personalul pentru probleme de securitate și sănătate.
Salariat,