

Cine are dreptul sa transmita REVISAL ?
#1
Postat 30 May 2011 - 11:51 AM
#2
Postat 30 May 2011 - 12:32 PM



#3
Postat 30 May 2011 - 01:22 PM

#4
Postat 31 August 2011 - 11:43 AM
#5
Postat 06 September 2011 - 11:45 AM

#6
Postat 06 September 2011 - 12:51 PM
"Or, completarea si transmiterea registrului de evidenta a societatii nu reprezinta atributii ce tin de administrarea societatii comerciale. De aceea, consideram ca administratorul nu poate fi nominalizat sa completeze si sa transmita registrul de evidenta a salariatului."
Mai mult, ei considera ca salariatul care primeste decizia se cuvine sa aiba stabilite aceste atributii si in fisa postului si sa fie pregatit profesional.
Un inspector ITM, sub rezerva ca nu stiu nici ei inca ce si cum, aprecia ca este permis sa transmita administratorul, nu este necesar ca salariatul sa fie pregatit profesional HR, nu este necesar sa fie consemnate aceste atributii in fisa postului, este suficienta decizia, dar aprecia ca o durata de minim 1h/zi, se impune pt angajatul desemnat.
Cata vreme legea nu distinge conditii, se aplica conditiile generale si o sa se tot brodeze pe tema asta.
#7
Postat 06 September 2011 - 02:52 PM
ANAKINA, la 06 September 2011 - 11:45 AM, a spus:

Buna ANAKINA,
Decizia pentru completarea Revisal ului se da pentru o persoana care este angajata a companiei respective, decizie, data de administrator, care nu trebuie inregistrata la ITM, ci doar prezentata inspectorilor daca vin in control. In situatia prezentata de tine, domnul administrator trebuie sa incheie un contract, nu neaparat cu o firma specializata, ci cu o persoana care are un simplu PFA si presteaza acest serviciu.
#9
Postat 06 September 2011 - 04:08 PM
Altfel, Ordinul 1918 spune doar ca persoana care completeaza/depune Revisalul trebuie nominalizata prin decizie scrisa.
#10
Postat 06 September 2011 - 05:23 PM
Nu sustin ceva anume, incerc si eu sa vad ce portite sunt .... si asta este o usa inchisa dupa parerea mea.
Aceasta postare a fost editata de letalica: 06 September 2011 - 05:24 PM
#11
Postat 13 September 2011 - 10:35 AM
#12
Postat 13 September 2011 - 01:04 PM
Citeaza
Eu zic ca poate fi numit, indiferent daca este sau nu salariat. Ca si comparatie, poate nu tocmai potrivita, dar ca idee: si la inventariere, in cazul societatilor care nu au angajati, inventarierea se poate efectua de catre administrator, conform Ordinului 2861/2009.
Dana
#13
Postat 13 September 2011 - 01:19 PM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
![]() ![]() Intrarea/ieșirea în/din sistemul TVA la încasare în anul 2023 |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() ![]() Declararea si plata impozitului pe veniturile din instrainarea prin vanzare a terenurilor agricole situate in extravilan |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() Precizari suplimentare privind OMF nr. 4291/2022 |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() Precizari suplimentare privind OMF nr. 4.635/2022 |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() Precizari suplimentare privind OPANAF nr. 2.578/2022: |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
![]() |
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi