Multumesc pt ajutor si succes tuturor.


Cine are obligatia sa transmita Revisal?
#1
Postat 30 July 2011 - 02:32 PM
Multumesc pt ajutor si succes tuturor.
#2
Postat 30 July 2011 - 06:08 PM
#3
Postat 30 July 2011 - 06:11 PM
Codul Muncii
"Art.17:
(3) Persoana selectată în vederea angajării ori salariatul, după caz, va fi informată cu privire la cel puțin următoarele elemente:
a) identitatea părților;
b) locul de muncă sau, în lipsa unui loc de muncă fix, posibilitatea ca salariatul să muncească în diverse locuri;
c) sediul sau, după caz, domiciliul angajatorului;
d) funcția/ocupația conform specificației Clasificării ocupațiilor din România sau altor acte normative, precum și fișa postului, cu specificarea atribuțiilor postului;
e) criteriile de evaluare a activității profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului;
f) riscurile specifice postului;
g) data de la care contractul urmează să își producă efectele;
h) în cazul unui contract de muncă pe durată determinată sau al unui contract de muncă temporară, durata acestora;
i) durata concediului de odihnă la care salariatul are dreptul;
j) condițiile de acordare a preavizului de către părțile contractante și durata acestuia;
k) salariul de bază, alte elemente constitutive ale veniturilor salariale, precum și periodicitatea plății salariului la care salariatul are dreptul;
l) durata normală a muncii, exprimată în ore/zi și ore/săptămână;
m) indicarea contractului colectiv de muncă ce reglementează condițiile de muncă ale salariatului;
n) durata perioadei de probă.
(4) Elementele din informarea prevăzută la alin. (3) trebuie să se regăsească și în conținutul contractului individual de muncă.
(5) Orice modificare a unuia dintre elementele prevăzute la alin. (3) în timpul executării contractului individual de muncă impune încheierea unui act adițional la contract, într-un termen de 20 de zile lucrătoare de la data apariției modificării, cu excepția situațiilor în care o asemenea modificare este prevăzută în mod expres de lege."
HG 500/2011:
ART. 3
(1) Registrul se întocmește în formă electronică.
(2) Registrul se completează în ordinea angajării și cuprinde următoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariaților: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, cetățenia și țara de proveniență - Uniunea Europeană - UE, non-UE, Spațiul Economic European - SEE;
b) data angajării;
c) perioada detașării și denumirea angajatorului la care se face detașarea;
d) funcția/ocupația conform specificației Clasificării Ocupațiilor din România (COR) sau altor acte normative;
e) tipul contractului individual de muncă;
f) durata normală a timpului de muncă și repartizarea acestuia;
g) salariul, sporurile și cuantumul acestora;
h) perioada și cauzele de suspendare a contractului individual de muncă, cu excepția cazurilor de suspendare în baza certificatelor medicale;
i) data încetării contractului individual de muncă.
ART. 4
(1) Completarea, respectiv înregistrarea în registru a elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) se face după cum urmează:
a) la angajarea fiecărui salariat, elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activității de către salariatul în cauză;
b) elementul prevăzut la art. 3 alin. (2) lit. g) se completează și pentru contractele individuale de muncă deja înregistrate, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri;
c) elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. h) se înregistrează în registru în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la data suspendării;
d) elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. i) se înregistrează în registru la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoștință a evenimentului ce a determinat, în condițiile legii, încetarea contractului individual de muncă;
e) pentru salariații detașați, angajatorul de bază completează perioada detașării și denumirea angajatorului la care se face detașarea, anterior începerii detașării.
(2) Orice modificare a elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară împlinirii termenului de 20 de zile lucrătoare prevăzut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicată. Excepție fac situațiile în care modificările se produc ca urmare a unei hotărâri judecătorești sau ca efect al unui act normativ când înregistrarea în registru se face în ziua în care angajatorul se prezumă, potrivit legii, că a luat cunoștință de conținutul acestora.
(3) Orice corecție a erorilor survenite în completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunoștință de acestea."
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 30 July 2011 - 06:12 PM
Dana
#4
Postat 20 October 2011 - 10:08 PM
pentru o firma care a avut un angajat in anul 2011, dar care a demisionat in 30 iulie, este necesara transmiterea noului revisal chiar daca nu are niciun contract activ la 01.08.2011?
Va multumesc!
#5
Postat 21 October 2011 - 05:24 AM
Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres
#7
Postat 04 December 2011 - 05:16 PM
Multumesc
#8
Postat 04 December 2011 - 05:57 PM
corectie in revisal la motiv incetare
#9
Postat 04 December 2011 - 08:21 PM
Proiectul de modificare a H.G. nr. 161 stabileste clar:
“....persoana care completeaza si depune on-line registrul general de evidenta a salariatilor trebuie sa indeplineasca, in mod cumulat, 3 conditii:
1) sa aiba calificarea de inspector de resurse umane;
2) sa detina cunostinte de operare a calculatorului la nivel de utilizator;
3) sa fie numita prin decizie scrisa de catre angajator.”
Asta e, mai facem cursuri.
#10
Postat 04 December 2011 - 10:40 PM

esti in urma cu legislatia ! citeste HG 500/2011 ( nu proiecte) sau topicele de la Revisal si vei afla toate informatiile de care ai nevoie fiindca la intrebarile tale s-a raspuns deja !
folosirea fct de cautare este obligatorie pe acest forum ! te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti, in caz contrar nu vei mai putea posta.
spor la lucru !
#11
Postat 04 December 2011 - 10:46 PM
cei ce inca mai aveti nelamuriri, nu uitati de evenimentul Revisal din 7 dec. 2011, unde avem invitati chiar de top, adica insusi cel care a facut Revisal-ul dpv IT - de la TeamNet si sefa biroului legislatie - contencios de la ITM Bucuresti !

daca nici ei nu stiu sa raspunda la intrebarile voastre, atunci nimeni nu stie !!

#12
Postat 11 December 2011 - 05:44 PM
Obligatia de a transmite REVISAL o poate avea;
- persoana desemnata de angajator cu decizie scrisa pentru completare si transmitere revisal;
- in cazul firmelor mici (ex. 1 - 2 -3 persoane poate chiar muncitori) angajatorul nu poate da decizie de fapt nu are cui sa o dea, atunci vorbim de persoana fizica autorizata pentru completare si transmitere revisal, cu care angajatorul va face in prealabil un contract de prestari servicii.
#13
Postat 17 December 2011 - 11:00 AM
#14
Postat 18 December 2011 - 02:28 PM
Iuliana33, la 11 December 2011 - 05:44 PM, a spus:
- persoana desemnata de angajator cu decizie scrisa pentru completare si transmitere revisal;
- in cazul firmelor mici (ex. 1 - 2 -3 persoane poate chiar muncitori) angajatorul
La fel a fost si pana acum la inventariere etc, si este la protectia muncii, sanatate si securitate in munca.
Nu scrie in lege dar e de bun simt. Nu cred ca asta ar sanctiona ITM-ul
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
![]() ![]() Intrarea/ieșirea în/din sistemul TVA la încasare în anul 2023 |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() ![]() Declararea si plata impozitului pe veniturile din instrainarea prin vanzare a terenurilor agricole situate in extravilan |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() Precizari suplimentare privind OMF nr. 4291/2022 |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() Precizari suplimentare privind OMF nr. 4.635/2022 |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
![]() |
|
![]() Precizari suplimentare privind OPANAF nr. 2.578/2022: |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
![]() |
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi