Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Cine are obligatia sa transmita Revisal? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Cine are obligatia sa transmita Revisal?

13 replies to this topic

#1 super mama

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 30 July 2011 - 02:32 PM

Vreau sa stiu ce se face in cazul in care firma, una mica, are angajatii din 2003 iar de atunci nu au fost angajari si nici plecari.Trebuie sa transmita revisal pana la 1 aug conform hg 500/2011?
Multumesc pt ajutor si succes tuturor.



#2 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 30 July 2011 - 06:08 PM

Angajatii vechi trebuie sa existe in Registrul manual de evidenta a angajatilor pana la 31.12.2006 si trecuti in Revisal-ul de la ITM (on-line sau prin disketa) la data infiintarii acestuia (1.01.2007). Acum ei ar trebui sa existe deja in Revisalul de la ITM (itmonline.inspectiamuncii.ro). De la 1 august au loc anumite dezvoltari ale acestui Revisal deja existent. In plus trebuie sa existe si o versiune a Revisal la sediul firmei.

Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#3 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 30 July 2011 - 06:11 PM

Completare la cele scrise de Nopris:
Codul Muncii
"Art.17:
(3) Persoana selectată în vederea angajării ori salariatul, după caz, va fi informată cu privire la cel puțin următoarele elemente:
a) identitatea părților;
b) locul de muncă sau, în lipsa unui loc de muncă fix, posibilitatea ca salariatul să muncească în diverse locuri;
c) sediul sau, după caz, domiciliul angajatorului;
d) funcția/ocupația conform specificației Clasificării ocupațiilor din România sau altor acte normative, precum și fișa postului, cu specificarea atribuțiilor postului;
e) criteriile de evaluare a activității profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului;
f) riscurile specifice postului;
g) data de la care contractul urmează să își producă efectele;
h) în cazul unui contract de muncă pe durată determinată sau al unui contract de muncă temporară, durata acestora;
i) durata concediului de odihnă la care salariatul are dreptul;
j) condițiile de acordare a preavizului de către părțile contractante și durata acestuia;
k) salariul de bază, alte elemente constitutive ale veniturilor salariale, precum și periodicitatea plății salariului la care salariatul are dreptul;
l) durata normală a muncii, exprimată în ore/zi și ore/săptămână;
m) indicarea contractului colectiv de muncă ce reglementează condițiile de muncă ale salariatului;
n) durata perioadei de probă.
(4) Elementele din informarea prevăzută la alin. (3) trebuie să se regăsească și în conținutul contractului individual de muncă.
(5) Orice modificare a unuia dintre elementele prevăzute la alin. (3) în timpul executării contractului individual de muncă impune încheierea unui act adițional la contract, într-un termen de 20 de zile lucrătoare de la data apariției modificării, cu excepția situațiilor în care o asemenea modificare este prevăzută în mod expres de lege."
HG 500/2011:
ART. 3
(1) Registrul se întocmește în formă electronică.
(2) Registrul se completează în ordinea angajării și cuprinde următoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariaților: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, cetățenia și țara de proveniență - Uniunea Europeană - UE, non-UE, Spațiul Economic European - SEE;
b) data angajării;
c) perioada detașării și denumirea angajatorului la care se face detașarea;
d) funcția/ocupația conform specificației Clasificării Ocupațiilor din România (COR) sau altor acte normative;
e) tipul contractului individual de muncă;
f) durata normală a timpului de muncă și repartizarea acestuia;
g) salariul, sporurile și cuantumul acestora;
h) perioada și cauzele de suspendare a contractului individual de muncă, cu excepția cazurilor de suspendare în baza certificatelor medicale;
i) data încetării contractului individual de muncă.
ART. 4
(1) Completarea, respectiv înregistrarea în registru a elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) se face după cum urmează:
a) la angajarea fiecărui salariat, elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activității de către salariatul în cauză;
b) elementul prevăzut la art. 3 alin. (2) lit. g) se completează și pentru contractele individuale de muncă deja înregistrate, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri;
c) elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. h) se înregistrează în registru în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la data suspendării;
d) elementele prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. i) se înregistrează în registru la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoștință a evenimentului ce a determinat, în condițiile legii, încetarea contractului individual de muncă;
e) pentru salariații detașați, angajatorul de bază completează perioada detașării și denumirea angajatorului la care se face detașarea, anterior începerii detașării.
(2) Orice modificare a elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară împlinirii termenului de 20 de zile lucrătoare prevăzut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicată. Excepție fac situațiile în care modificările se produc ca urmare a unei hotărâri judecătorești sau ca efect al unui act normativ când înregistrarea în registru se face în ziua în care angajatorul se prezumă, potrivit legii, că a luat cunoștință de conținutul acestora.
(3) Orice corecție a erorilor survenite în completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunoștință de acestea."

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 30 July 2011 - 06:12 PM

Dana




#4 lauradana29

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 20 October 2011 - 10:08 PM

Buna,
pentru o firma care a avut un angajat in anul 2011, dar care a demisionat in 30 iulie, este necesara transmiterea noului revisal chiar daca nu are niciun contract activ la 01.08.2011?

Va multumesc!



#5 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 21 October 2011 - 05:24 AM

nu este necesar deaorece societatea nu are un angajat in acest moment
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#6 lauradana29

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 21 October 2011 - 08:15 AM

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la 21 October 2011 - 05:24 AM, a spus:

nu este necesar deaorece societatea nu are un angajat in acest moment
Multumesc mult. Am tot cautat in noile reglementari, dar nu am gasit...poate mi-a scapat.



#7 elamoldovan12

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 04 December 2011 - 05:16 PM

Am si eu o intrebare. Ce fac cu decizia de transmitere a revisalului? Trebuie sa o duc la ITM? Persoana desemnata trebuie sa aiba studii superioare? Si inca ceva. Am gresit articolul cand am facut incetarea contractului de munca a unui angajat. Am selectat art 55 si defapt era art 31. Ce sa fac in cazul asta???
Multumesc



#8 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 04 December 2011 - 05:57 PM

decizia o pastrati in firma si o prezentati unui control
corectie in revisal la motiv incetare



#9 elamoldovan12

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 04 December 2011 - 08:21 PM

Acum am gasit HG care ne spune ce studii trebuie sa aiba persoana desemnata sa completeze si sa transmita Revisa-ul

Proiectul de modificare a H.G. nr. 161 stabileste clar:

“....persoana care completeaza si depune on-line registrul general de evidenta a salariatilor trebuie sa indeplineasca, in mod cumulat, 3 conditii:

1) sa aiba calificarea de inspector de resurse umane;
2) sa detina cunostinte de operare a calculatorului la nivel de utilizator;
3) sa fie numita prin decizie scrisa de catre angajator.”

Asta e, mai facem cursuri.



#10 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 10:40 PM

nu mai facem :excl:
esti in urma cu legislatia ! citeste HG 500/2011 ( nu proiecte) sau topicele de la Revisal si vei afla toate informatiile de care ai nevoie fiindca la intrebarile tale s-a raspuns deja !

folosirea fct de cautare este obligatorie pe acest forum ! te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti, in caz contrar nu vei mai putea posta.

spor la lucru !



#11 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 10:46 PM

oameni buni,

cei ce inca mai aveti nelamuriri, nu uitati de evenimentul Revisal din 7 dec. 2011, unde avem invitati chiar de top, adica insusi cel care a facut Revisal-ul dpv IT - de la TeamNet si sefa biroului legislatie - contencios de la ITM Bucuresti ! :biggrin:

daca nici ei nu stiu sa raspunda la intrebarile voastre, atunci nimeni nu stie !! :smile:



#12 Iuliana33

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 December 2011 - 05:44 PM

Buna seara
Obligatia de a transmite REVISAL o poate avea;

- persoana desemnata de angajator cu decizie scrisa pentru completare si transmitere revisal;
- in cazul firmelor mici (ex. 1 - 2 -3 persoane poate chiar muncitori) angajatorul nu poate da decizie de fapt nu are cui sa o dea, atunci vorbim de persoana fizica autorizata pentru completare si transmitere revisal, cu care angajatorul va face in prealabil un contract de prestari servicii.



#13 Hercule36

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 17 December 2011 - 11:00 AM

Registrul se transmite lunar sau doar atunci cand exista modificari?



#14 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 18 December 2011 - 02:28 PM

Vezi postareaIuliana33, la 11 December 2011 - 05:44 PM, a spus:

Obligatia de a transmite REVISAL o poate avea;
- persoana desemnata de angajator cu decizie scrisa pentru completare si transmitere revisal;
- in cazul firmelor mici (ex. 1 - 2 -3 persoane poate chiar muncitori) angajatorul
poate sa transmita el insusi, decizia fiind data in numele si pentru el.
La fel a fost si pana acum la inventariere etc, si este la protectia muncii, sanatate si securitate in munca.
Nu scrie in lege dar e de bun simt. Nu cred ca asta ar sanctiona ITM-ul






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL