Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ordin 1918 - procedura revisal - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ordin 1918 - procedura revisal

23 replies to this topic

#1 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 02 August 2011 - 01:02 PM

intrebare : conturile de pe itmonline.inspectiamuncii.ro raman valabile sau mergem gramada la inspectorate pentru altele ?

Fisiere atasate





#2 forbidden

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:
  • Gender:Female

Postat 02 August 2011 - 01:50 PM

A fost publicat in M.O.?




#3 timip10

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 03 August 2011 - 10:02 AM

Vezi postareacosmin0304, la 02 August 2011 - 01:02 PM, a spus:

intrebare : conturile de pe itmonline.inspectiamuncii.ro raman valabile sau mergem gramada la inspectorate pentru altele ?
adica ai vrut sa scrii aceea parola de transmitere Revisal omline da ramane valabil



#4 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 03 August 2011 - 08:26 PM

Ordinul a fost publicat pe siteul ITMTIMIS
http://www.itmtimis....ulie%202011.pdf



#5 anaderol

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 190 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 04 August 2011 - 08:01 AM

dar in monitor a fost publicat?



#6 DANIELA GRIZA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 04 August 2011 - 10:35 AM

Vezi postareaanaderol, la 04 August 2011 - 08:01 AM, a spus:

dar in monitor a fost publicat?
Nu a fost publicat in MO



#7 devplayer

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 11 August 2011 - 11:55 AM

Caut firma/PFA cu care sa inchei contract pentru revisal.
Rog contact.



#8 Roman Daniela

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2011 - 12:44 PM

Vezi postareadevplayer, la 11 August 2011 - 11:55 AM, a spus:

Caut firma/PFA cu care sa inchei contract pentru revisal.
Rog contact.

Buna devplayer, te pot ajuta eu cu Revisalul, imi ies actele pentru pfa, saptamana viitoare, de la Registrul Comertului, intre timp daca te pot ajuta cu un sfat, in privinta Revisal.... danielle_rotl@yahoo.com

Toate cele bune!

Daniela Roman



#9 tatumaria

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 16 August 2011 - 07:50 AM

a aparut varianta de transmitere REVISAL
Specificaţii tehnice pentru întocmirea registrului de salariaţi în format XML


Procedura de transmitere a registrului general de salariaţi
Procedura de transmitere a registrului face parte integrantă din Soluţia Tehnică adoptată de Inspecţia Muncii şi asigură în ansamblu metodele care trebuiesc respectate de angajatori pentru transmiterea cu succes a registrului în format electronic, respectiv în format XML. În continuarea acestei secţiuni vor fi rezumate principiile generale care stau la baza acestei proceduri:
1) Registrul în format XML va fi transmis integral, la fiecare actualizare a cel puţin uneia din informaţiile entităţilor: angajator, salariat, contract. Astfel, fiecare transmitere efectuată va conţine imaginea actuală, în ansamblu, a angajatorului, spre deosbire de versiunea anterioară a sistemului, când puteau fi transmise în mod diferenţial doar entităţile actualizate.
2) Registrul general de evidenţă a salariaţilor va fi validat înainte de a fi transmis către Inspecţia Muncii dacă acest registru a fost realizat utilizând aplicaţii proprii. Această validare presupune trecerea registrului prin funcţionalitatea de validare a aplicaţiei Revisal care va face următoarele operaţii:

a. Validarea structurii registrului în format XML;
b. Validarea formatului şi lungimii datelor conţinute de elementele registrului;
c. Validarea din punct de vedere al interdependenţelor între elementele registrului;
d. Generarea unei arhive conţinând registrul introdus în aplicaţie pentru validare, arhivă ce va fi ulterior transmisă către Inspecţia Muncii.
Nevalidarea registrului utilizând metoda detaliată mai sus atrage după sine imposibilitatea transmiterii registrului deoarece nu vor fi acceptate decât fişiere de tip arhivă care au fost validate anterior transmiterii.

Avantajele folosirii acestei metode sunt următoarele:
a. Validarea structurii registrului XML pentru a elimina situaţiile în care registrul nu corespunde cerinţelor de validare;
b. Comprimarea registrului pentru reducerea dimensiunilor fişierului, asigurând totodată şi un timp mai mic de transmitere a acestuia.

3) Modalităţile tehnice de transmitere a registrului în format XML sunt reglementate prin H.G. 500/2011, soluţia tehnică fiind aliniată cu prevederile acesteia;
4) Registrul va fi întocmit în continuare, din punct de vedere al structurii tehnice, în format XML, conform standardelor publice http://www.w3.org/standards/xml;


5) Conturile active on-line ale angajatorilor vor permite în continuare autentificarea, transmiterea şi consultarea informaţiilor proprii transmise;





#10 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 16 August 2011 - 09:38 PM

Transmitere Revisal on-line in doua moduri: cf. cu HG 161/2006 si cf. cu HG 500/2011
https://reges.inspectiamuncii.ro/

MENTIUNE: Odata efectuata transmiterea registrului in formatul stabilit prin ultima versiune de specificatii tehnice publicate pe site-ul Inspectiei Muncii ( www.inspectiamuncii.ro ), specificatii conforme cu prevederile HG 500/2011, angajatorul nu va mai putea reveni la formatul anterior de registru (cel conform cu prevederile HG 161/2006).
Acest lucru se impune pentru pastrarea integritatii si conformitatii datelor angajatorilor.



#11 forbidden

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 August 2011 - 01:08 PM

Monitorul Oficial nr. 0587 din 19 August 2011
Actul nr. 1918 din 25 Iulie 2011
Emitent: Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale
Ordin pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic



#12 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 20 August 2011 - 10:14 AM

Prin transmiterea Revisalului procedura prevede transmiterea tuturor contractelor noi, a modificarilor, a suspendarilor, iar la prima transmitere se confirma contractele active existente la 1.08.2011; se transmite intreaga baza de date, nu doar actualizarile ca si pana acum.



#13 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 22 August 2011 - 09:09 PM

Am postat Ordinul 1918/2011 la "Noutati legislative"!

Dana




#14 ™Angel™

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucharest

Postat 23 August 2011 - 02:38 PM

Buna ziua,

as vrea sa stiu si eu in ce terment trebuie transmise prin revisal actele aditionale privitoare la modificarea sporurilor.

Multumesc.



#15 pfaIRU

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 01 September 2011 - 10:25 AM

Art. 7/ hotararea 500 - "Registrul se pastreaza la sediul angajatorului sau la unitatile fara personalitate juridica....."
Daca angajatorul are o taraba in piata si are 2 angajati, cu contract de munca, si nu are nici macar calculator acasa, cum poate sa fie pastrat acest Revisal la sediul lui? Mai mult, contabilitatea este tinuta de catre o persoana sau o firma de contabilitate, evident si Revisal ul va fi transmis si pastrat in calculatorul persoanei care-l transmite. Si cand te gandesti ca se ia si amenda pentru acest lucre, de la 300 la 1000 lei.
Ar fi o varianta, ca de fiecare data cand se fac modificari in Revisal, contabila sa salveze baza de date pe un stick sau un CD si sa il dea angajatorului sa-l tina acasa si atunci acest revisal ramane la sediul angajatorului, dar...... poate fi acuzat de dublare de baza de date? Cand vin in control cei de la ITM, angajatorul le inmaneaza CD ul cu datele pe care le detine, iar inspectorii, sa aiba la ei laptop pentru a verifica datele.

Art. 12/Procedura din 25/07/2011 publicata in data de 19/08/2011 (1918) "În cazul încetării sau rezilierii contractului de prestări de servicii, angajatorul va comunica inspectoratului teritorial de muncă acest fapt cel mai târziu la data încetării sau rezilierii, în vederea eliberării unei noi parole angajatorului"
Daca angajatorul se cearta cu prestatorul vineri seara, cum va putea fi furnizata rezilierea de contract "cel tarziu la data incetarii" catre ITM? Sau poate se opreste colaborarea in orice zi din saptamana, dar dupa ora, 17:00, cum va putea angajatorul sa comunice acest lucru, in conditiile prevazute de lege ?



#16 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 01 September 2011 - 06:45 PM

Citeaza

pfaIRU: Daca angajatorul are o taraba in piata si are 2 angajati, cu contract de munca, si nu are nici macar calculator acasa, cum poate sa fie pastrat acest Revisal la sediul lui? Mai mult, contabilitatea este tinuta de catre o persoana sau o firma de contabilitate, evident si Revisal ul va fi transmis si pastrat in calculatorul persoanei care-l transmite. Si cand te gandesti ca se ia si amenda pentru acest lucre, de la 300 la 1000 lei.
Ar fi o varianta, ca de fiecare data cand se fac modificari in Revisal, contabila sa salveze baza de date pe un stick sau un CD si sa il dea angajatorului sa-l tina acasa si atunci acest revisal ramane la sediul angajatorului...

1. Aici am si eu mari semne de intrebare, am clienti care nu au calculator, nu pot arata inspectorului un CD, nu ?
2. Daca nu este adaugat pe firma codul CAEN pt. prestari servicii IRU, inteleg ca nu se poate trimite REVISAL-ul asa cum am facut-o pana acum in cadrul ct. de prestari servicii contabilitate. Asa este?
Poate ne lamureste cineva.
Multumesc!

Dana




#17 AOPRIS

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:
  • Location:Pitesti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate

Postat 02 September 2011 - 08:16 AM

Cei de la CECCAR spun ca ne putem folosi de codurile CAEN 7830- servicii de furnizare si management a fortei de munca si 8299 - Alte activitati de servicii suport pt intreprinderi n.c.a. Anul trecut a aparut o hotatare a CECCAR prin care societatile membre isi puteau extinde obiectul de activitate si cu alte activitati printre care si cele de mai sus.
Atasez circulara CECCAR .

Atasez si o adresa de la Autoritatea Nat. de supraveghere a prel. datelor cu caracter personal (gasita pe site-ul ITM Arges), din care eu inteleg ca nu mai este necesar ca prestatorul sa se inregistreze ca operator de date personale. Voi ce parere aveti?

Fisiere atasate





#18 andreipa2003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 297 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:sa pot ajuta cu ce pot si cat mai multi daca doresc -indiferent profesia ce o are

Postat 02 September 2011 - 08:46 AM

[Scuze, a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 587 din 19/08/2011-Ord.MM nr.1918-din aug.2011
„Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur. Albert Einstein " , (attributed)



#19 andreipa2003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 297 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:sa pot ajuta cu ce pot si cat mai multi daca doresc -indiferent profesia ce o are

Postat 02 September 2011 - 11:13 AM

Vezi postarea™Angel™, la 23 August 2011 - 02:38 PM, a spus:

Buna ziua,

as vrea sa stiu si eu in ce terment trebuie transmise prin revisal actele aditionale privitoare la modificarea sporurilor.

Multumesc.
Art. 4

(1) Completarea, respectiv inregistrarea in registru a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) se face dupa cum urmeaza:

a) la angajarea fiecarui salariat, elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza;
b) elementul prevazut la art. 3 alin. (2) lit. g) se completeaza si pentru contractele individuale de munca deja inregistrate, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari;
c) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) se inregistreaza in registru in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data suspendarii;
d) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. i) se inregistreaza in registru la data incetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea contractului individual de munca;
e) pentru salariatii detasati, angajatorul de baza completeaza perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, anterior inceperii detasarii.

(2) Orice modificare a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara implinirii termenului de 20 de zile lucratoare prevazut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicata. Exceptie fac situatiile in care modificarile se produc ca urmare a unei hotarari judecatoresti sau ca efect al unui act normativ cand inregistrarea in registru se face in ziua in care angajatorul se prezuma, potrivit legii, ca a luat cunostinta de continutul acestora.
(3) Orice corectie a erorilor survenite in completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.
„Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur. Albert Einstein " , (attributed)



#20 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 02 September 2011 - 11:54 AM

Citeaza

AOPRIS: Cei de la CECCAR spun ca ne putem folosi de codurile CAEN 7830- servicii de furnizare si management a fortei de munca si 8299 - Alte activitati de servicii suport pt intreprinderi n.c.a. Anul trecut a aparut o hotatare a CECCAR prin care societatile membre isi puteau extinde obiectul de activitate si cu alte activitati printre care si cele de mai sus..

Multumesc, AOPRIS! Stiu ca cei de la CECCAR anual sau cand mai apare cate ceva, ne mai lasa :angry: sa mai bagam cate un cod CAEN, dar problema este costul modificarilor la Reg. Comertului. In conditiile in care adaugarea de noi coduri CAEN te costa aproape cat infiintarea unei firme si aceste costuri nu se pot recupera de la clientii care achita destul de greu serviciile prestate si carora nu li se pare normal sa achite in plus pt. partea de resurse umane care era initial inclusa in cost, este greu.
Din pacate este unica solutie!
OFF TOPIC: Cand mi-am infiintat eu firma aveam voie un singur cod CAEN, in timp ce toate celelalte firme aveau dreptul sa isi includa chiar toate codurile CAEN pe firma, daca doreau; aici este din nou greseala celor de la CECCAR!

Dana







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL