Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Certificat digital/semnătură electronică - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Certificat digital/semnătură electronică

3 replies to this topic

#1 Gregor Samsa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 23 August 2011 - 12:42 PM

Bună ziua.

Postez aici deoarece nu am găsit o secțiune dedicată. Am o II care desfățoară și activități care sunt plătite din alte țări ale UE, deci am fost obligat să mă înscriu în Registrul Operatorilor Intracomunitari. Menționez că nu plătesc TVA și nu am angajați. Trebuie să depun lunar, înainte de 15 ale lunii, declarația cu sumele încasate din străinătate, declarația 3o și ceva sau 300 și ceva, nu știu exact, se ocupă altcineva. Recent mi s-a spus că declarația nu se mai poate depune la ghișeu, pe hârtie, și că trebuie să achiziționez un certificat digital pentru semnătură electronică pentru a o depune, în caz contrar neacceptându-se la ghișeu și existând amenzi mari.

Aș dori să știu dacă așa stau lucrurile sau nu e nevoie de semnătură electronică și dacă se știe cumva dacă aceasta se va cere și pentru declarațiile de impozit global ale II. Nu doresc să o achiziționez dacă nu e absolut obligatoriu.

Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.



#2 Cosma Violeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 96 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:braila

Postat 23 August 2011 - 01:05 PM

Vezi postareaGregor Samsa, la 23 August 2011 - 12:42 PM, a spus:

Bună ziua.

Postez aici deoarece nu am găsit o secțiune dedicată. Am o II care desfățoară și activități care sunt plătite din alte țări ale UE, deci am fost obligat să mă înscriu în Registrul Operatorilor Intracomunitari. Menționez că nu plătesc TVA și nu am angajați. Trebuie să depun lunar, înainte de 15 ale lunii, declarația cu sumele încasate din străinătate, declarația 3o și ceva sau 300 și ceva, nu știu exact, se ocupă altcineva. Recent mi s-a spus că declarația nu se mai poate depune la ghișeu, pe hârtie, și că trebuie să achiziționez un certificat digital pentru semnătură electronică pentru a o depune, în caz contrar neacceptându-se la ghișeu și existând amenzi mari.

Aș dori să știu dacă așa stau lucrurile sau nu e nevoie de semnătură electronică și dacă se știe cumva dacă aceasta se va cere și pentru declarațiile de impozit global ale II. Nu doresc să o achiziționez dacă nu e absolut obligatoriu.

Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.

depuneti lunar decl 390 si trebuie sa o depuneti electronic( pe luna august sau mai primit neoficial la ghiseu) dar pe viitor trebuie sa rezolvati.Acel cineva care se ocupa de intocmirea declaratiei nu are semnatura electronica? si atunci dvoastra suportati cota parte din costuri si il imputerniciti cu depunerea decl electronice.

Contabilii nu fac audiență. Ei trăiesc în anonimat, nu caută lumina
reflectoarelor.



#3 Gregor Samsa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 23 August 2011 - 01:57 PM

Mulțumesc pentru răspuns.

Nu știu dacă are semnătură electronică persoana respectivă, dar eu înțelesesem, probabil greșit, că fiecare trebuie să depună de pe semknătura proprie, nu poate de pe a aletcuiva.

O zi bună !



#4 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 24 August 2011 - 08:49 AM

Nu trebuie sa aiba semnatura electronica fiecare contrabuabil. Poate imputernici pe cineva care are. Un imputernicit (notarial) poate trimite prin semnatura electronica pentru sute de contribuabili.
Doar pentru decl.112 este obligatorie trimiterea prin semnatura electronica. Pentru Decl.390 sau alte declaratii eu stiu ca nu e obligatorie trimiterea prin semnatura electronica (cel putin pentru micii contribuabili).
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL