Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
interviul in evaluarea personalului - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


interviul in evaluarea personalului

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13859 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2012 - 12:32 PM

INTERVIUL ÎN EVALUAREA PERSONALULUI

Interviul se realizeaza prin abordarea deschisa între evaluator si angajat si are ca scop încurajarea angajatului de a discuta deschis despre problemele pe care le are , despre succese si esecuri. Este bine ca discutia sa fie astfel condusa , încât sa se realizeze autocritica angajatului pentru evidentierea greselilor acestuia, decât sa se aduca critici din partea evaluatorului.

În timpul interviului evaluatorul trebuie sa aiba în vedere urmatoarele aspecte:
  • începerea interviului sa se faca prin prezentarea scopului acestuia, prin prezentarea criteriilor de evaluare si stabilirea primului obiectiv al interviului, cel de îmbunatatire a activitatii firmei si nu de intimidare sau atacare a angajatului;
  • sa se sublinieze aspectele pozitive ale angajatului;
  • sa se faca referire la activitatea angajatului;
  • sa se afle de la angajat cauzele care au determinat anumite esecuri;
  • evitarea favoritismului, influentelor si subiectivitatea atunci când se analizeaza informatiile.
Pentru ca un interviu sa aiba succes în procesul de recrutare, selectare , evaluare sau eliberare din functie a unui angajat, trebuie ca persoana care efectueaza interviul sa aiba anumite aptitudini, cum ar fi:

325]- aptitudini de comunicare

325]- sa stie sa puna întrebari

325]- sa stie sa faca un rezumat al informatiilor

325]- sa verifice sensul exact al mesajului transmis

325]- sa aiba spirit de observatie

325]- sa foloseasca un limbaj adecvat

325]- aptitudini de prezentare

325]- sa fie clar, sa poata stabili o punte de întelegere reciproca

325]- sa se informeze corect

325]- aptitudini în elaborarea deciziilor

325]- sa se consulte cu alte persoane care au legatura cu intervievatul

325]- luarea unei decizii corecte (sa reflecte si sa analizeze informatiile, sa le evalueze si apoi sa ia decizia)




  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL