La un punct de lucru al societatii am o casa de marcat care a inceput sa faca probleme. S-a resetat data, si apare setata pe anul 2015 acum. A fost si pe 2020 in urma cu cateva zile. Nu stiu de la ce. Ideea e ca deja am facut rapoarte cu aceste date, aproximativ 2 saptamani, initial nu mi-am dat seama.
Am decis achizitionarea altei case de marcat, pentru ca oricum cea veche este trecuta de timp si am inteles ca nici data nu se mai poate da inapoi.
Intrebarile mele:
1. Ce fac cu rapoartele facute cu aceste date...pot primi amenda din cauza asta, trebuie sa declar undeva ...?
2. Nu as dori sa cumpar casa de la firma din oras care se ocupa cu asa ceva, deoarece nu mi-au placut serviciile oferite, si are si un pret mare la aparat fata de preturile din Buc. Ma gandeam sa o cumpar din Buc, dar cum fac cu fiscalizarea? Am vorbit cu cei de la firma din Buc, au zis sa fac actele si daca inspectorul doreste sa fie de fata la fiscalizare atunci se deplaseaza ei pana la mine pentru fiscalizare. Daca nu o fiscalizez la Buc. Nelamurirea mea e daca este ok acesta procedura. Trebuie sa inchei obligatoriu si un contract de service cu ei ? Se poate intampla ceva astfel incat sa am nevoie de ei ? Altceva inafara de probleme tehnice legate de casa, ma refer la ceva legislativ prin care eu sa fiu legat pe urma de ei.
Am inteles undeva pe un forum mai vechi ca ar trebui sa aibe ceva aprobari pentru a face fiscalizari in alte judete decat cele de care apartin, asa este? Voi folosi casa de marcat la Radovanu, Jud Calarasi.
Sper ca m-am facut inteles.
Multumesc!