Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Contabilitatea creantelor comerciale intr-o societate comerciala - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Contabilitatea creantelor comerciale intr-o societate comerciala


3 replies to this topic

#1 b1403

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 March 2012 - 05:09 PM

Am ca tema de licenta contabilitatea creantelor comerciale si trebuie sa imi fac un plan si nu stiu cum sa il structurez. Ma gandeam ca incep cu definii, clasificari si apoi nu mai stiu cum sa continui. Daca este cineva care ma poate ajuta cu niste idei, bibliografii. Dupa clasificare sa incep sa scriu despre fiecare in parte cate putin si sa prezint cum se inregistreaza in contabilitate impreuna cu cateva exemple? Daca se poate sa imi explicati mai pe larg? Multumesc



#2 Tzica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 161 Postari:

Postat 13 March 2012 - 06:58 PM

Pai...planul ar trebui sa apara la cerinte ! De obicei se cer trei mari capitole (numerotate cu cifre romane) introducerea, concluziile si bibliografia nu se numeroteaza.Introducerea (o pagina ....explicam in mare de ce am ales aceasta tema si structura lucrarii),Cap I (cu subcapitole 1.1. 1.2 s.a.m.d. pana in 10 pagini explicam temeni, definitii, documente folosite pentru inregistrare, reflectare in balanta sau bilant...dupa caz... etc...).Cap II (2.1. etc...) aici batem campii cu gratie despre inregistrari contabile pe fiecare tip de creanta in parte. Cap III de obicei cuprinde un studiu de caz.La sfarsit concluziile (de ce e necesar si util pentru o entitate sa-si tina evidenta creantelor).
Ca si bibliografie...IAS , omfp 3055, clasicii (Tratatul de contabilitate Feleaga &Ionascu), mai mult ca sigur ca si profesorii pe care au tinut cursurile au cate un manual publicat si uite asa sigur o sa incropim cel putin 15 referinte !!!

simple pareri :rolleyes:




#3 b1403

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 14 March 2012 - 08:37 AM

am inteles.Offf profi astia de mi-ar explica si ei asa de pe intelesul meu.
La studiu de caz pun o monografie si apoi inregistrarile creantelor nu? dar pe parcursul unei singure luni sau iau mai multe luni sa umplu paginile? Din ce am inteles pot sa folosesc si suporturile de curs ca material bibliografic nu?
Multumesc mult de rasp.
O zi buna



#4 luna_plina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 213 Postari:
  • Gender:Female

Postat 22 March 2012 - 05:24 PM

Vezi postareab1403, la 14 March 2012 - 08:37 AM, a spus:

am inteles.Offf profi astia de mi-ar explica si ei asa de pe intelesul meu.
Dati-mi voie sa-mi dau si eu cu parerea: profii astia uneori habar nu au ce predau, mananca si ei o paine la umbra "protectorilor".
Acum ceva timp ajutasem o cunostinta cu lucrarea de licenta, pe imobilizari corporale. I-am sugerat sa trateze atat teoria legata de amortizarea contabila (cu articolele contabile si sumele aferente), cat si elemente legate de amortizarea fiscala (conform Codului Fiscal), precum si diferentele intre cele 2 tipuri de amortizari.
La care, profesoara, nervoasa, i-a reprosat ca, a scris doar articolele contabile pentru amortizarea contabila, si nu si articolele contabile pentru amortizarea fiscala???
I-am explicat studentei ca, in contabilitate inregistrezi doar articolele contabile aferente amortizarii contabile (cf. OMFP 3055), amortizarea fiscala se evidentiaza in registrul de evidenta fiscala si declaratiile privind impozitul pe profit....nu evidentiezi amortizarea fiscala prin note contabile...
I-as fi explicat si distinsei profesoare, daca as fi avut-o in fata. E amuzant sa vezi ca, unii care habar n-au de practica contabila, au pretentia ca i-ar putea invata pe altii :rolleyes: . Si fac si mare caz de autoritatea lor de a nota studentii si, eventual, de a ii impiedica sa isi sustina lucrarea de licenta daca viziunea studentului (uneori mai apropiata de realitate, daca are si putin experienta practica) nu coincide cu a lor...






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL