Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Schimbare adresa salariat - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Schimbare adresa salariat

3 replies to this topic

#1 nico1979

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 93 Postari:

Postat 24 September 2014 - 09:51 AM

Buna ziua!
Am un salariat care si-a schimbat adresa din buletin, data eliberarii buletinului cu noua adresa fiind 26.08.2014. Eu cred ca trebuie sa raportez in revisal, dar deja au trecut cele 19 zile, eu acum am aflat. Ce pot face?



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 12:53 PM

HG 500/2011

Art. 3
(1) Registrul se intocmeste in forma electronica.
(2) Registrul se completeaza in ordinea angajarii si cuprinde urmatoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariatilor: numele, prenumele, codul numeric personal — CNP, cetatenia si tara de provenienta — Uniunea Europeana — UE, non-UE, Spatiul Economic European — SEE;
b) data angajarii;
c) perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea;
d) functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii Ocupatiilor din Romania (COR) sau altor acte normative;
e) tipul contractului individual de munca;
f) durata normala a timpului de munca si repartizarea acestuia;
g) salariul, sporurile si cuantumul acestora;
h) perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale;
i) data incetarii contractului individual de munca.

Art. 4
(1) Completarea, respectiv inregistrarea in registru a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) se face dupa cum urmeaza:
a) la angajarea fiecarui salariat, elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a)—g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza;
b) elementul prevazut la art. 3 alin. (2) lit. g) se completeaza si pentru contractele individuale de munca deja inregistrate, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari;
c) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) se inregistreaza in registru in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data suspendarii;
d) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. i) se inregistreaza in registru la data incetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea contractului individual de munca;
e) pentru salariatii detasati, angajatorul de baza completeaza perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, anterior inceperii detasarii.
(2) Orice modificare a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)—g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara implinirii termenului de 20 de zile lucratoare prevazut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicata. Exceptie fac situatiile in care modificarile se produc ca urmare a unei hotarari judecatoresti sau ca efect al unui act normativ cand inregistrarea in registru se face in ziua in care angajatorul se prezuma, potrivit legii, ca a luat cunostinta de continutul acestora.
(3) Orice corectie a erorilor survenite in completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.

Dupa cum obs., la art. 3, alin.(2), lit. a) nu figureaza toate elem. de identificare, cum ar fi adresa completa a salariatului, ci numai tara de provenienta si spatiul european/ UE. De aici am putea trage concluzia ca modif. de domiciliu nu este un elem. de identificare a salariatului dpv al Revisal, deci modificarile afer. acestui elem. nu intereseaza Revisal.




#3 Elenaa30

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 16 November 2016 - 03:40 PM

Buna,

Daca un salariat si-a schimbat buletinul, dupa modificarea datelor in revisal, trebuie sa incarc fisierul cu modificarile facute la ITM?
Ma refer la faptul ca orice modificare a unui angajat trebuie transmisa la ITM?

Multumesc!



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2016 - 11:35 AM

NU, nu orice modificare privind datele salariatului trebuie transmisa la ITM.
HG 500/2011 enumera elementele care se raporteaza, iar printre ele nu se afla CI/BI, adresa de domiciliu/ resedinta, starea civila, persoane in intretinere ... chiar daca aceste date sunt cuprinse in dosarul de personal.
De asemenea, nu se raporteaza in Revisal primele (sporurile) ocazionale, anumite tipuri de concedii efectuate - adica cele pt care NU se suspenda CIM.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL