Am inteles ca, incepand cu data de 1.02.2013 societatatii i s-a anulat codul de inregistrare in scopuri de TVA, dar in ce data i s-a comunicat Decizia de anulare?
Dupa parerea mea, in cazul anularii codului de inregistrare in scopuri de TVA cf.
art. 153 alin. (9) lit. a)-e), in functie de data comunicarii Deciziei de anulare in cadrul perioadei fiscale, vei depune sau nu ultimul Decont de TVA, pentru ca sunt foarte multe operatiuni de executat:
-ajustarile de TVA cf. art. 148, 149, etc,- practic ajustarile la stocuri, servicii neexecutate, bunuri de capital, mijloace fixe
-corectia inregistrarilor contabile din Facturile la care s-a dedus TVA-ul in perioada in care a fost anulat codul de inregistrare in scopuri de TVA si data comunicarii efective de anulare
- dupa data comunicarii anularii codului in scop de TVA, TVA-ul colectat din Facturile emise intre data anularii si data comunicarii, trebuie declarat si platit
Trebuie depusa D394 pentru perioada cat societatea a fost platitoare de TVA si nu au fost declarate livrari si achizitii catre/de la platitorii de TVA
D307 se depune tot in functie de data comunicarii Deciziei de anulare, adica "pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei
in care a intervenit obligatia de declarare a sumelor rezultate din ajustarea taxei pe valoarea adaugata.”
La alte probleme legate de subiect nu pot, nu stiu sa mai raspund-eroare de logica
, poate te ajuta cineva care chiar a trecut prin aceste situatii si le-a rezolvat direct cu cei de la Fisc; eu nu mai am cu ce reglementari din CF sa corelez, poate vor corela ei (adica cei din legislativul de la MFP) in Noul Cod fiscal rescris- sa se poata intelege mai bine....