Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Achizitii intracomunitare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Achizitii intracomunitare

achizitii intracomunitare
  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Gianina Inculet

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 83 Postari:

Postat 05 January 2013 - 12:14 AM

Buna ziua si LA MULTI ANI !

Va supun atentiei urmatoarea situatie :

S-a primit invoice pentru o marfa dintr-un stat UE in luna noiembrie, s-a raportat in D390, dar marfa a sosit doar partial in tara, din cauze diverse, meteo, etc, s-a amanat transportul.
1. Ce probleme ar putea sa apara ? pana cand ar trebui sa soseasca marfa in tara, ar trebui facut un proces verbal de custodie sau ceva asemanator cu firma din statul UE ?
2. Daca s-a pierdut documentul de transport, s-a aruncat cu tot cu coletul primit, era lipit de cutie, exista riscul de plata al tva-ului aferent achizitiei intracomunitare ?
3. Daca firma din Romania doreste sa vanda marfa cumparata din statul UE tot in statul UE trebuie sa faca o livrare intracomunitara si sa o probeze cu documentele de transport. Dar firma vrea sa faca initial doar transportul in statul UE printr-un delegat si nu stie daca va vinde marfa, cum sa procedeze pana cand stie cat si cui poate factura ?
4.Cum ar trebui sa se desfasoare operatiunea ca si cumpararea si vanzarea sa se faca din si in statul UE fara a trece prin Romania, eventual firma din Romania sa fie intermediar, nu vad decat posibilitatea de a cere cod de tva in statul UE si atunci toate operatiunile sunt purtatoare de tva al statului UE. Aveti alta idee ?

Va multumesc !


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL