Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
D112 / topic 2013 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


D112 / topic 2013


29 replies to this topic

#1 Anitza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 09 January 2013 - 12:30 PM

Buna ziua .
Am o problema la completarea declaratiei D112.
In luna noiembrie 2012 am avut o persoana in concediu de maternitate ... toata luna ... adica 21 zile lucratoare .
In afara de indemnizatia de concediu, pe stat, a mai avut in plus si o suma care reprezinta drepturi salariale ( o parte ) castigate in instanta . Eu am completat datele necesare in sectiunea B ... dar problema vine din faptul ca nu stiu unde sa trec aceasta suma ( diferenta castigata in instanta) . Eu am trecut-o pe randul venituri obtinute in conditii normale ... dar trebuie sa trec si zile lucrate in conditii normale .... ori nr de zile lucarte in conditii normale + nr de zile de concediu medical nu trebuie sa depaseasca nr de zile lucratoare din luna respectiva ..... Ce sa fac in situtia aceasta ? Cum se rezolva acest aspect ? Va rog muult sa ma indrumati si pe mine.


Multumesc anticipat.



#2 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 January 2013 - 03:44 PM

Daca nu sunt diferente (despagubiri,garantii sau alte sume sume retinute "nelegal") ci CHIAR drepturi salariale (de ex.reincadrare) atunci nu poti pune sumele pe aceasta luna, trebuie sa faci rectificative pentru fiecare luna in parte (sunt implicatii mai mari aici, vechime la pensie si somaj, lunile lucrate cu care figureaza acolo si cine stie cate alte). Doar impozitul se declara integral in luna in care platesti.... si te alegi probabil si cu penalitati la contributii.




#3 4EST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 11 January 2013 - 03:50 PM

Salutare

Tocmai ce am depus prima D112 aferenta primului angajat.
Am 2 intrebari referitor la plata taxelor aferente (CAS, CASS si restul)

1 - se platesc toate intr-un singur cont la trezorerie si apoi le repartizeaza ei conform declaratiei? Contul este local la trezoreria municipala, sau central la nivel national?
2 - am gasit conturi ale trezoreriei deschise in banci comerciale, pentru a face acolo platile fara comision. Oare functioneaza sistemul? Este 1 singur cont la fiecare banca comerciala


Multumesc



#4 bolba

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 121 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj

Postat 12 January 2013 - 01:04 PM

In programul ANAF OP/FV/2012 gasiti

Conturi IBAN functionale pe trezorerii,cautati trezoreria de care apartineti si veti gasi:

- cont IBAN trezorerie respectiva cu terminatia - 20470101XXXXX - Sume incas.pt.BS in contul unic,in curs de distrib(pt.impozit salar).
- cont IBAN trezoreria respectiva ,cu terminatia 5502XXXXXXXXX - Disp.al BASFS,in curs de distribuire(pt.contribitiile datorate)

Plata se poate face :
- cu OP - din contul unitati
-cu FV-in numerar direct la trezorerie
Beneficiar:Bugetul de stat pt. impozit salar si Bugetele Asig,Soc.si Fd.Spec.
Cod de identificare fiscala -se trece CUI soc respective ,dar fara RO.
Cod IBAN beneficiar ,asa cum rezulta mai sus



#5 agaldcv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 21 January 2013 - 11:53 AM

DACA 2 ANGAJATI SI-AU LUAT DIFERENTA DE CO PE 2012 IN IAN 2013,IN DECLARATIA 112 TB FACUT RECTIFICARE PE IANUARIE 2013 SAU NU TB FACUT NIMIC?



#6 ARN

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 31 January 2013 - 08:00 AM

Buna ziua,
Ma confrunt cu o problema si as dori o lamurire.
Daca o persoana este angajata cu norma intreaga (8 ore/zi) la o societate si de asemenea mai face parte din consiliul de administratie al unui sindicat pentru care primeste o indemnizatie lunara pentru care se calculeaza si platesc contributiile la stat, in declaratia 112 ce se depune lunar, la ore lucrate efectiv in luna cate ore pot fi trecute maxim avand deja 8 ore de munca la locul de baza?



#7 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 04 February 2013 - 12:55 PM

Se opereaza pe sectiunea B, doua contracte ... desi daca face parte din CA al sindicatului, indemnizatia ar fi trebuit s-o plateasca sindicatul, nu societatea.



#8 remus2009

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 40 Postari:

Postat 24 May 2013 - 09:32 AM

ggg



#9 remus2009

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 40 Postari:

Postat 24 May 2013 - 09:41 AM

Scuze pentru "ggg" -iala de mai sus, din neatentie mi-a ramas degetul pe tasta respectiva.
Va solicit sprijinul intr-o problema legata de completarea D112. Am avut 3 angajati la o societate, carora le-a incetat CIM (tuturor) la 5 martie 2013. In perioada 1-5 martie niciunul nu a fost pontat, astfel ca ficare dintre ei are venit brut realizat 0(zero) lei. Am depus D112 cu data incetarii tuturor CIM la 5 martie, venit realizat 0 lei la fiecare si toate creantele fiscale cu 0 lei. Mesajul de raspus la D112 a fost ca nu exista erori de validare DAR CEI DE LA FINANTE SPUN CA NU S-A INREGISTRAT DECLARATIA LA EI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! desi le-am pus declaratia in fata si raspunsul de validare !!!!!!!!!!!!!!!!! Este vreo optiune de bifat, vreo "chichita", ca sincer nu stiu cum sa rezolv situatia. Cum e posibil sa am mesaj de validare si ei sa spuna ca nu au primit declaratia?



#10 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 May 2013 - 11:31 AM

Eu nu stiu cum de ti-a dat "fara erori". :))
Este si o chichita, dar mai degraba este o eroare de-a ta. Daca nu au fost pontati atunci trebuia sa le faci suspendare de contract pentru acele 5 zile si sa raportezi in D112 zilele de suspendare.

Salveaza recipisa (pdf-ul acela de pe site, sa ai dovada ca ti-a validat atunci!)
In mod normal nu primeste declaratii cu 0 peste tot,din cauza somajului. Cei de la somaj vor zile lucrate sau zile suspendate ... nu tine cu zile "lipsa".

Acum, nu stiu ce alte probleme mai poti avea, poti incerca sa inregistrezi o rectificativa sau o initiala sa vezi ce face.



#11 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2013 - 03:08 PM

Vezi postarearemus2009, la 24 May 2013 - 09:41 AM, a spus:

Mesajul de raspus la D112 a fost ca nu exista erori de validare DAR CEI DE LA FINANTE SPUN CA NU S-A INREGISTRAT DECLARATIA LA EI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! desi le-am pus declaratia in fata si raspunsul de validare !!!!!!!!!!!!!!!!!
Cum e posibil sa am mesaj de validare si ei sa spuna ca nu au primit declaratia?

am patit si eu la fel, cu un decont 300 din vara trecuta, am scris despre asta pe forum - tot aici, la capitolul de declaratii.
am dus decontul la AF, impreuna cu recipisa de validare si s-a rezolvat, desi banuiala mea e ca decontul aparuse cumva, intre timp, fiindca n-am vazut-o pe d-ra de acolo bagandu-l in calc. si crede-ma c-am stat cu ochii pe ea sa vad ce face fiindca eram f. nedumerita de cele intamplate si f curioasa sa inteleg cum e posibil asa ceva. :blink:

incredibil, dar adevarat ... :sad:



#12 remus2009

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 40 Postari:

Postat 28 May 2013 - 09:02 AM

Invatatura sa fie si altora. Motivul pentru care D112 nu aparea in baza lor de date era ca nu avea decat impozitul pe salarii si nu toate contributiile (chiar daca erau cu valoarea zero ele tot trebuiau incluse). Dar intamplarea ma determina sa nu mai iau de bun mesajul de validare pe care il primesc la verificarea depunerii. Ma gandesc acum, in special la declaratia 101, acolo se intampla mai des sa fie diferente. Oare cum putem verifica corectitudinea declaratiilor transmise electronic, caci dupa ceea ce am patit, eu nu mai am siguranta ca acel mesaj de validare chiar este de validare.

Iar "aventura" nu s-a terminat aici, am depus in graba o noua declaratie cu toate contributiile incluse, am primit iar mesaj de validare, intru in biroul dnei, triumfatoare ca am depus declaratia 112 corecta, iar femeia imi taie elanul: nu ii aparea declaratia. Cu laptopul in fata deschid d112 sa-i arat si culmea, in d112 a mea nu mai era nicio contributie. Sa lesin!!!!!!!!!!!!!!! Unde era "chichita"? Odata cu inchiderea pdf-ului creantele fiscale se stergeau, ramanea doar impozitul pe salarii, si asta pentru ca eu am activat butonul "adauga cele 10 creante", cand de fapt trebuia sa adaug fiecare creanta prin butonul care are semnul "plus"....... :rolleyes:



#13 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 May 2013 - 10:03 AM

multumiri pt. mesajul explicativ !! :wub:

chiar ca sa ne fie de invatatura ... :sad:



#14 nico1979

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 93 Postari:

Postat 22 June 2013 - 03:54 PM

Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti, in cazul in care am o salariata carea are copil minor in intretinere, cum trebuie sa-mi apara in 112? In SAGA, in 112 imi apar numai parinte si sot/sotie.
Multumesc



#15 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 22 June 2013 - 08:35 PM

Deocamdata in orice program apare asa, pentru ca asa suna specificatiile de la sanatate.

Copiii (adica minorii) sunt "by default" asigurati, de aceea nu se raporteaza la sanantate, chiar daca sunt in intretinere.



#16 nico1979

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 93 Postari:

Postat 23 June 2013 - 01:38 PM

Deci, nu trebuie sa apara acolo.
Imi apare : Asigurat / neasigurat pentru concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate si aici trec 1?



#17 nico1979

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 93 Postari:

Postat 24 June 2013 - 09:41 AM

Adica trebuie sa imi apara in 112 la fel ca atunci cand nu ar avea pe nimeni in intretinere.



#18 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 June 2013 - 10:12 AM

Da .. si da.



#19 nico1979

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 93 Postari:

Postat 24 June 2013 - 10:26 AM

Multumesc



#20 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 June 2013 - 10:52 AM

Cu placere ... si o zi frumoasa.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL