Postat 22 March 2013 - 08:35 PM
Buna seara,
Tocmai am realizat cu stupoare ca am transmis din greseala decontul aferent lunii ianuarie de tva incorect completat,
adica avand in luna ianuarie o achizitie intracomunitara, mai exact o factura de avans pentru achizitie bunuri, am completat doar randurile 5.1 si 18.1 din decont fara a completa si randurile 5, respectiv 18.
nu stiu cum am putut sa fac asta, cert este ca nu stiu cum sa remediez greseala asta, am selectat gresit decontul cand l-am transmis, in rest soldurile imi corespund .
Mai grav este ca pentru februarie am depus decont cu optiune de rambursare.
ce pot face? sa astept controlul?
ce risc?
ar fi fost indicat sa le declar la februarie la randurile 6, respectiv 19?
Nu imi afecteaza soldul negativ solicitat pentru rambursare, dar este gresit completat, si nu as vrea sa fie afectata in vreun fel rambursarea.
S-a confruntat cineva cu astfel de probleme?
multumesc!