Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Spatiu inchiriat ?! - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Spatiu inchiriat ?!


8 replies to this topic

#1 RobertR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 28 January 2013 - 09:23 PM

Buna ziua,
Firma la care lucrez are pe langa sediul social, un singur spatiu inchiriat in care tine serverele si alte echipamente IT care-o ajuta la desfasurarea activitatii economice. In acel spatiu inchiriat nu lucreaza nici un angajat, toti angajatii lucreaza la sediul social.

Pot sa consider acel spatiu ca pur si simplu un spatiu inchiriat de firma sau trebuie neaparat sa-l declar ca punct de lucru?

Multumesc!



#2 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2013 - 09:47 PM

E suficient decat inchiriat, odata ce nu desfasurati activitate acolo nu isi are rostu inregistrarii lui ca punct de lucru.




#3 RobertR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 28 January 2013 - 10:04 PM

Multumesc!



#4 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2013 - 10:12 PM

Cu placere



#5 RobertR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 28 January 2013 - 11:08 PM

Dar cheltuielile cu chiria, utilitatile, internetul pentru spatiul asta care nu e declarat ca punct de lucru, sunt deductibile? :blink:



#6 romodas

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Gender:Male

Postat 05 March 2013 - 08:03 PM

declara-l ca punct de lucru si apoi poti deduce ce vrei, in plus doar dak toti declara ceea ce fac, se reface economia....



#7 claudiola

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 May 2013 - 09:27 AM

buna ziua,

in cazul in care exista un contract de chirie intre o persoana fizica - proprietarul imobilului si o pj in calitate de chirias, proprietarul declara contractul de chirie la finante iar chiriasul nu declara puncul de lucru. Ce poate pati in acest caz persoana juridica daca nu declara punctul de lucru?

Multumesc!



#8 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2013 - 02:45 PM

OG 92/2003 (cod de procedura fiscala), art. 219, alin. (1) lit. i :
i) neîndeplinirea obligaţiilor privind transmiterea la organul fiscal competent sau, după caz, la terţe persoane a formularelor şi documentelor prevăzute de legea fiscală, altele decât declaraţiile fiscale şi declaraţiile de înregistrare fiscală sau de menţiuni;

(2) Contravenţiile preăzute la alin. (1) se sancţionează astfel:
d) cu amendă de la 500 lei la 1.000 lei, pentru persoanele fizice, şi cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei, pentru persoanele juridice, în cazul săvârşirii faptelor prevăzute la alin. (1) lit. a), b), g) - m);

de asemenea, este posibil sa fiti amendati si pt. ca nu ati obtinut autorizatia de functionare din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca, inainte de inceperea oricarei activitati - daca nu a decl. pct. de lucru, evident ca nu are nici autorizatia respectiva.

Legea 319/2006,
Art. 13. - In vederea asigurarii conditiilor de securitate si sanatate in munca si pentru prevenirea accidentelor de munca si a bolilor profesionale, angajatorii au urmatoarele obligatii:
.........
c) sa obtina autorizatia de functionare din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca, inainte de inceperea oricarei activitati, conform prevederilor legale;

Art. 39. - (1) Constituie contraventii faptele savarsite de angajatorii aflati in una dintre situatiile prevazute de prezenta lege.
(2) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei la 10.000 lei incalcarea dispozitiilor art. 13 lit. b), c), p) si r).


daca are si salariati la pct. de lucru, atunci e si mai urata treaba fiindca intra cu f multe articole din acesta lege.
daca are minim 5 salariati trebuie declarat pct. de lucru cu cod fiscal si are obligatii fiscale separate priv. impozitul pe salariile platite angajatilor.



#9 claudiola

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Female

Postat 30 May 2013 - 03:02 PM

da.... multumesc mult pentru raspuns!






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL