va rog frumos, daca aveti o explicatie, ziceti-mi-o !
#1
Postat 30 January 2013 - 06:55 PM
va rog frumos, daca aveti o explicatie, ziceti-mi-o !
#2
Postat 01 February 2013 - 12:18 PM
recipisa este ok, dar citind atent codul fiscal...
#3
Postat 01 February 2013 - 12:43 PM
Binenteles, Otilia, enumerarile date de noi s-au putea sa fie sau sa nu fie explicatia la problema ta.
#4
Postat 01 February 2013 - 01:34 PM
godzila, la 01 February 2013 - 12:18 PM, a spus:
recipisa este ok, dar citind atent codul fiscal...
brenda_sv_ro, la 01 February 2013 - 12:43 PM, a spus:
pana la urma nu-i pbl. mare, ca ma duc la AF cu decl. + recipisa + stick si se rezolva f usor ... dar eram curioasa cum D-zeu se poate intampla asa ceva cand docum. este ok / valid
nu pot suspiciona nici macar faptul la AF nu s-au uitat bine fetele fiindca am intrebat la 2 ghisee diferite si am primit acelasi raspuns : nu este ! chiar sa fi gresit amandoua, nu pot sa cred + ca am vazut si eu pe ecran un patrat rosu, printre celelalte albastre ...
oricum, va multumesc pt mesaje !
#5
Postat 01 February 2013 - 03:02 PM
#6
Postat 01 February 2013 - 04:10 PM
am avut o data probleme cu D112 si am primit adresa asta de mail de la asistenta contribuabili....au raspuns la mail destul de repede.
sper sa fie de ajutor.
#7
Postat 03 February 2013 - 06:38 PM
cred c-ar fi f tare faza sa fie cum spui
multumesc pt mesaj !
@forbidden : multumesc mult, am retinut sfatul tau si chiar il voi aplica, daca va fi necesar.
#8
Postat 04 February 2013 - 02:06 PM
mesajul "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience."
??
#9
Postat 04 February 2013 - 02:22 PM
Eu vad 2 variante:
- fie ai facut in versiunea veche
- fie, avand in vedere ca de abia azi a aparut ultima versiune 112, dureaza un pic si etapele depunerii si scoaterii recipisei sa fie si ele puse la punct pana la capat.
Eu zic sa incerci mai tarziu sa verifici recipisa...
Aceasta postare a fost editata de brenda_sv_ro: 04 February 2013 - 02:25 PM
#10
Postat 11 February 2013 - 05:33 PM
godzila, la 04 February 2013 - 02:06 PM, a spus:
mesajul "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience."
??
seteaza IE – Internet Options- Programs astfel incat sa fie browserul principal; probabil ca lucrezi cu Mozilla sau Chrome
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi