Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
probleme tehnice de sistem - decl. depuse online - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


probleme tehnice de sistem - decl. depuse online


9 replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2013 - 06:55 PM

mai, oameni buni ... cum e posibil sa nu apara in sistem o decl. depusa online, la care am nr. de inreg . + confirmare ca nu exista erori de validare = recipisa OK si listata de pe site-ul ANAF ??

va rog frumos, daca aveti o explicatie, ziceti-mi-o ! :sad:



#2 godzila

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 80 Postari:

Postat 01 February 2013 - 12:18 PM

la transmiterea declaratiei s-a selectat( deh, oboseala) alt fisier
recipisa este ok, dar citind atent codul fiscal...




#3 brenda_sv_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 249 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:sa invat cat mai multe

Postat 01 February 2013 - 12:43 PM

Si nu numai codul fiscal, ci si ce declaratie e, pentru ce luna ... Eu cel putin eram obisnuita numai sa ma uit pe recipisa daca e validata, nu verificam codul fiscal sau perioada pentru care depuneam .. insa dupa ce am patit-o.. casc ochii la toate..
Binenteles, Otilia, enumerarile date de noi s-au putea sa fie sau sa nu fie explicatia la problema ta.
sunt un mic invatacel, dar o sa cresc si eu mare ca voi



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2013 - 01:34 PM

Vezi postareagodzila, la 01 February 2013 - 12:18 PM, a spus:

la transmiterea declaratiei s-a selectat( deh, oboseala) alt fisier
recipisa este ok, dar citind atent codul fiscal...
nu la transmiterea decl.,- care e ok, cu fisierul care trebuia - ci la preluarea ei in sistem s-a intamplat ceva ...


Vezi postareabrenda_sv_ro, la 01 February 2013 - 12:43 PM, a spus:

Binenteles, Otilia, enumerarile date de noi s-au putea sa fie sau sa nu fie explicatia la problema ta.
nu-s, brenda ! :sad: voi plecati de la ideea ca s-a strecurat o greseala la mine, insa daca era asa eu nu mai deschidem acest topic fiindca aveam explicatia deja ... faza e ca decl. nu are defecte si cu toate astea mi s-a spus ca nu apare in sistem.

pana la urma nu-i pbl. mare, ca ma duc la AF cu decl. + recipisa + stick si se rezolva f usor ... dar eram curioasa cum D-zeu se poate intampla asa ceva cand docum. este ok / valid :blink2:
nu pot suspiciona nici macar faptul la AF nu s-au uitat bine fetele fiindca am intrebat la 2 ghisee diferite si am primit acelasi raspuns : nu este ! chiar sa fi gresit amandoua, nu pot sa cred + ca am vazut si eu pe ecran un patrat rosu, printre celelalte albastre ...

oricum, va multumesc pt mesaje !



#5 cristina1969

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 198 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2013 - 03:02 PM

Otilia, dar pe dosarul fiscal poti verifica daca apare declaratie ? daca acolo apare probabil a intervenit o eroare cand s-au transmis din server catre AF de sector



#6 forbidden

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:
  • Gender:Female

Postat 01 February 2013 - 04:10 PM

admin.portal@mfinante.gov.ro

am avut o data probleme cu D112 si am primit adresa asta de mail de la asistenta contribuabili....au raspuns la mail destul de repede.
sper sa fie de ajutor.



#7 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2013 - 06:38 PM

@cristina : oricum ma gandisem sa ma uit in dosarul fiscal inainte de a ma duce la AF
cred c-ar fi f tare faza sa fie cum spui :laugh:
multumesc pt mesaj !

@forbidden : multumesc mult, am retinut sfatul tau :biggrin: si chiar il voi aplica, daca va fi necesar.



#8 godzila

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 80 Postari:

Postat 04 February 2013 - 02:06 PM

pentru D112 ianuarie 2013, la accesarea recipisei pentru listare, se blocheaza pagina si apare
mesajul "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience."
??



#9 brenda_sv_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 249 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:sa invat cat mai multe

Postat 04 February 2013 - 02:22 PM

Din ce stiu eu, versiunea 112 pentru ianuarie 2013 s-a modificat si a aparut astazi pe site-ul anaf.
Eu vad 2 variante:
- fie ai facut in versiunea veche
- fie, avand in vedere ca de abia azi a aparut ultima versiune 112, dureaza un pic si etapele depunerii si scoaterii recipisei sa fie si ele puse la punct pana la capat.
Eu zic sa incerci mai tarziu sa verifici recipisa...

Aceasta postare a fost editata de brenda_sv_ro: 04 February 2013 - 02:25 PM

sunt un mic invatacel, dar o sa cresc si eu mare ca voi



#10 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 11 February 2013 - 05:33 PM

Vezi postareagodzila, la 04 February 2013 - 02:06 PM, a spus:

pentru D112 ianuarie 2013, la accesarea recipisei pentru listare, se blocheaza pagina si apare
mesajul "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience."
??

seteaza IE – Internet Options- Programs astfel incat sa fie browserul principal; probabil ca lucrezi cu Mozilla sau Chrome






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL