Va multumesc
#1
Postat 07 April 2013 - 10:16 PM
Va multumesc
#2
Postat 07 April 2013 - 11:07 PM
#3
Postat 08 April 2013 - 09:50 AM
Citeaza
Dana
#4
Postat 08 April 2013 - 12:02 PM
- bunurilor materiale care prezinta diferente la receptie;
- bunurilor materiale cuprinse intr-o factura sau aviz de insotire a marfii, care fac parte din gestiuni diferite;
- bunurilor materiale procurate de la persoane fizice;
- bunurilor materiale care sosesc neinsotite de documente de livrare;
- marfurilor intrate in gestiunile la care evidenta se tine la pret de vanzare.
- bunurilor materiale primite spre prelucrare, in custodie sau in pastrare;
in celelalte cazuri, receptia / incarcarea in gestiune / inregistrarea in contabilitate se fac pe baza documentului de livrare (factura, avizul de insotire a marfii ...).
in cazul amenajarii sediului, chelt. se recupereaza pe durata de inchiriere a spatiului si se pot inreg. direct in ct. 471.analitic urmand a fi recuperate in cote lunare pana la expirarea ctr. de inchiriere sau intr-o per. accepatbila de fol. (de ex. 5 ani) daca ctr. este pe per. mai lunga de atat.
nu este necesara intocmirea nir sau a bonului de consum, materialele fiind considerate NEstocabile (nestocate, ci date direct in fol.)
s-a mai discutat (destul de mult) despre aspecte priv. amenajarea spatiilor inchiriate, fol. fct. de cautare !
#5
Postat 17 April 2013 - 06:41 PM
#6
Postat 19 April 2013 - 06:36 PM
trebuie sa fol. fct. de cautare ( este obligatoriu sa faci asta inainte de a posta o intrebare)
motorul de cautare al forumului fct. tot pe baza unui/ unor cuvinte cheie, ca si google.
te rog sa citesti regulamentul !
un topic despre investitii / reparatii la spatiu inchiriat gasesti, DE EX., aici : http://www.conta.ro/...__1#entry243088
mai sunt si altele, te asigur.
cauta dupa cuvantul "amenajare" si/sau "modernizare"
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi