Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inregistrare CC ANAF - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Inregistrare CC ANAF

13 replies to this topic

#1 delgado

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 122 Postari:

Postat 12 April 2013 - 04:44 PM

Buna ziua! Am reannoit certificatul digital, am primit documentul de confirmare contrasemnat si l-am trimis la ANAF. De doua saptamani nu am primit nimic de la ei. Specific ca a fost reannoit in perioada cat era valid si nu am avut nici o modificare. Stie cineva de ce nu am primit nici un raspuns? Este obligatoriu sa trimitem acel document de confirmare in conditiile in care nu se modifica nimic referitor la firma?
Experiența îi învață doar pe cei care se lasă învățați!



#2 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 382 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 12 April 2013 - 07:26 PM

Da, e obligatoriu sa trimiti cerificatul reinnoit. Pe pagina ANAF e o sectiune speciala de reinnoire a certficatelor. Dar confirmarea se obtine in cateva ore.




#3 delgado

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 122 Postari:

Postat 12 April 2013 - 08:54 PM

Am gasit pagina, am trimis documentul acum 2 saptamani, dar nu am primit confirmarea lor.
Experiența îi învață doar pe cei care se lasă învățați!



#4 JustJohnDoe

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male

Postat 12 April 2013 - 09:20 PM

Daca poti sa te autentifici aici: https://portal.app2.....ro/Login/Login nu mai ai nevoie de alta confirmre, s-o fi pierdut pe drum.
"De regula, dupa actualizarea datelor in sistem, care se face in maxim 4 zile lucratoare de la
trimitere, se trimite automat un e-mail de confirmare, care va informeaza că noul număr al
certificatului a fost introdus în baza de date a ANAF și că puteți folosi noul certificat calificat
pentru a accesa serviciile ANAF si a depune documente electronice. Neprimirea acestuia de
catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru
depunerea documentelor in format electronic. Dupa acest termen puteți încerca sa utilizati
serviciul de depunere prin internet. Recipisa primita în urma depunerii este o confirmare a
posibilitãții tehnice de utilizare a serviciului "Depunere documente electronice"."



#5 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1269 Postari:
  • Gender:Female

Postat 13 April 2013 - 11:01 AM

PS: Da, este obligatoriu sa trimiti confimarea aceea pentru ca se schimba cheia de criptare.
Iar ANAF-ul nu va lua de buna o semnatura noua,DIFERITA, doar asa, pentru ca exista alta, expirata sau nu, pe acelasi nume.
Ei vor sa fie "confirmata " acea cheie de emitent si abia apoi o iau in seama. Altfel ce valoare ar mai avea (juridic vorbind)?

Este echivalent cu specimenul de semnatura. Daca iti schimbi semnatura, atunci dai din nou specimen.



#6 Marius76

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 18 April 2013 - 02:48 PM

Am si eu o problema.
Mi-am facut semnatura digitala la certdigital. Cel mai ok a fost ca nu a trebuit sa ma deplasez nicaieri, iar cei de acolo mi-au facut semnatura fara s ama vada. Aici e intrebarea mea. Conform legii, ca sa obtin semnatura electronica, trebuia sa ma identifice cineva. In conditiile in care cei de la certdigital nici nu m-au vazut vreodata semnatura mea este valabila?



#7 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 382 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 18 April 2013 - 03:42 PM

Pai, cei de la certdigital ce zic?



#8 Marius76

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 18 April 2013 - 03:55 PM

Pai ei zic ca totul e ok si ca nu e nici o problema. Nici nu ma asteptam sa zica altceva.



#9 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1269 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 April 2013 - 09:57 AM

Daca ar fi asa ar fi cu MAAARE cantec, inseamna ca oricine isi poate face o semnatura digitala in numele tau.
Trebuie sa te identifice cineva pe lant, sa vada ca esti tu cel din buletin.

Totusi eu zic ca te-a vazut cineva , macar atunci cand ai semnat de primirea token-ului.
Pentru ca eu stiu se predau personal.



#10 Marius76

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 19 April 2013 - 10:09 AM

Pai tocmai ca nu mi l-au dat personal. A venit prin posta. Si exact cum spui si tu: nu numai ca isi poate face cate semnaturi vrea, dar de exemplu eu pot sa fac cate semnaturi vreau pe nume mai mult sau mai putin fictive si de exemplu sa depun documentatii pe SEAP pana in vine rau... exemplu asta e asa ca sa nu fiu malitios mai mult decat e cazul.

Ma rog, sper sa nu am probleme cu chestia asta si sa imi fie invatatura de minte...



#11 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1269 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 April 2013 - 10:28 AM

Cum adica a venit prin posta, dar nu ti l-a predat personal? L-ai gasit in cutia postala? Daca da, atunci cineva incalca niste legi.

Token-ele se predau personal , adica omului respectiv in mana, cel care preda verifica cine esti.
In concluzie, pot veni prin posta, dar numai recomandat. Cel de la posta iti cere buletinul, vede ca esti tu cu adevarat, isi noteaza seria de buletin, semnezi de primire si abia apoi iti da token-ul.

Aceasta este o procedura obisnuita pentru emiterea token-elor, pentru ca este absurd sa te duci in nu-stiu-ce oras sa te vada ei la fata ca sa-ti dea un token.

PS: Ca sa depui acte semnate de tine in numele unor firme iti mai trebuie de regula si o procura legalizata.
Dar poate vrei doar sa ai tu o semnatura digitala ca sa iti semnezi si datezi documentele sau mail-urile trimise diferitelor persoane (de ex. adrese trimise sefului ca daca nu-ti da bani sa repari priza, luati foc, si asa ai dovada ca l-ai anuntat)
In alta ordine de idei, falsuri se pot face in tara noastra destul de usor, cu ceva bani cred ca poti sa falsifici orice. Nu cred ca cineva care vrea sa falsifice un CI sau niste acte ar trebui sa caute prea mult :))



#12 CatMar

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 19 April 2013 - 12:07 PM

Eu mi-am facut certificatul tot la certdigital si situatia este similara. De fapt certificatul l-am facut la niste parteneri ai lor: Max Computer in Bacau. Cei de la Max mi-au facut identificarea cu toate ca NU sunt operatori de date cu caracter personal (???). Plus de asta am primit factura de la Max Computers, nu de la certdigital ...



#13 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1269 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 April 2013 - 07:30 PM

In concluzie, cineva totusi te-a identificat , te-a vazut la fata pe tine si pe buletin :))
Daca au facut ei factura, atunci probabil ca au contract de intermediere (un soi de agenti).

Iar pentru identificarea "la fata" nu cred ca trebuie sa fie operatori de date cu caracter personal, pentru emiterea si gestionarea certificatele digitale insa este obligatoriu (adica cel care gestioneaza certificatele si le emite este operator de date).



#14 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13808 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2019 - 01:42 PM

ANAF raspunde https://chat.anaf.ro...9d?OpenDocument

Referitor la: Erori frecvente
Domeniu: Declarații electronice
Subdomeniu: Declarații electronice
Scurta descriere: Eroare la documentul de confirmare

Intrebare : Cum se rezolva următoarea eroare care apare în momentul în care se încarcă documentul de confirmare pe site-ul ANAF?
”Ne cerem scuze, dar cererea dumneavoastra nu a putut fi indeplinita!
Documentul de confirmare a depasit limita maxima admisa de 3Mb. Va rugam descarcati un nou document de confirmare, completati-l si reincercati transmiterea.”

Raspuns : Pentru a putea încarcă documentul de confirmare este necesar să se descarce un nou document de confirmare de pe portalul ANAF, să se completeze, valideze si să se semneze , atat de titular, cat și de autoritatea de certificare.Dupa semnare, noul document de confirmare trebuie transmis pe portal la sectiunea “Inregistrare certificate calificate” sau “Reinnoire certificate calificate”
Această eroare apare deoarece la completari succesive ale documentului dimensiunea acestuia se mareste si nu mai este acceptat de aplicatie.

Baza legala : Instructiuni nr 1 / 2018 articolul 1





2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL