Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inregistrare factura - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Inregistrare factura

inregistrare factura
5 replies to this topic

#1 ionut4ever2

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 30 April 2013 - 11:06 AM

Buna ziua,

Sunt nou pe acest forum si sper ca postez in sectiunea care trebuie. Am primit o factura precum cea din atasament. Problema este ca daca inmultesti cantitatea (20.000) cu pretul unitar (0.036) rezulta 720, nu valoarea de 725 cat este trecuta pe factura. Cred ca programul celor care au facturat a tinut cont de mai multe zecimale (0.03625) si a afisat pe factura doar 3. Cu pretul unitar 0.03625 este corect. Intrebarea mea este cum/daca poate fi inregistrata aceasta factura sau trebuie refacuta?

Multumesc anticipat!

Fisiere atasate





#2 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 30 April 2013 - 08:43 PM

recalculezi pret unitar, va fi cu mai multe zecimale.




#3 Guest_viorel55_*

  • Guests

Postat 03 June 2013 - 04:58 PM

Vezi postareaionut4ever2, la 30 April 2013 - 11:06 AM, a spus:

Buna ziua,

Sunt nou pe acest forum si sper ca postez in sectiunea care trebuie. Am primit o factura precum cea din atasament. Problema este ca daca inmultesti cantitatea (20.000) cu pretul unitar (0.036) rezulta 720, nu valoarea de 725 cat este trecuta pe factura. Cred ca programul celor care au facturat a tinut cont de mai multe zecimale (0.03625) si a afisat pe factura doar 3. Cu pretul unitar 0.03625 este corect. Intrebarea mea este cum/daca poate fi inregistrata aceasta factura sau trebuie refacuta?

Multumesc anticipat!

O inregistrezi corect (adica cu 2 zecimale) si stornezi 5 lei . Ceva de genul :

% 401
371 720
658 5


Observatie : Exista prostul obicei la unele societati comerciale (si la unii furnizori de programe) de a contabiliza stocurile cu 3 sau mai multe zecimale (la pret) . Gresit !...gresit ! Legea Denominarii (din 2005) stabileste clar modul de formare al preturilor . De exemplu daca un reper de stoc va costa 0.0035 lei el va fi distribuit (sau vandut) LA SET (de 10 sau 100 buc) de maniera la care marfa sa devina PLATIBILA in moneda autohtona si fractiile adiacente. Mi-aduc aminte de o tanara contabila (la bugetari) ,careia Curtea de Conturi i-a imputat vre'o 50 ron pentru ca, casase niste furculite de plastic "fara valoare" in opinia dansei (adica costa in jur de 0.005 ron)....dar erau 10000 buc !! .



#4 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 04 June 2013 - 06:11 PM

Pe varianta cu setul (de 10,100 ...cate vrei) as merge si eu. Este mai corect asa pentru ca pe o casa de marcat nu poti bate pretul cu 4 zecimale (de ex).

Cat despre obiceiul de a inscrie pretul cu 4 zecimale ... nu exista restrictii, rotunjirile la 2 zecimale se fac la valorile totale.

Multi lucreaza asa, pentru ca un pret rotund (cu tva) pe casa de marcat ... duce la un pret cu perioada fara tva.
Si daca ii ceri o factura la un bon fiscal .... apoi nu-ti iese factura egala cu bonul decat daca lasi multe zecimale la pret.



#5 nicoles

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 22 March 2015 - 01:00 PM

buna ziua si ma scuzati daca nu postez unde trebuie,e prima oara cand postez pe forum ,as avea unele intrebari daca o sa puteti sa ma ajutati cu raspunsuri;

1)daca se primesc facturi de la serviciile de monitorizare sau de energie termica ,acestea se trec in program(saga) la intrari pe contul 628 iar apoi plata .aceste plati se trec si in rgeistrul de casa (cel completat la mana ) e corect?iar plata chiriei daca e de la o persoana fizica nu se face intrare ci se trece in registrul de casa cu plata 5311-612,nu?daca e de la o persoana juridica se trece la intrari.Daca in program s-a trecut doar in registrul de casa o plata a serviciilor de monitorizare(este factura) si nu s-a trecut la "intrari" e o problema?daca da ce se poate face?

2)la o casa de amanet doar cu electronice fara aur,trebuie completat in fiecare zi la mana registrul de casa,raportul de gestiune,ar mai fi si alte documente ce trebuiesc intocmite?sau e bine daca se listeaza numai din program? cu produsele care ies la vanzare se face Nir respectiv in Intrari in program se trece acel NIr iar plata cu contul 2678,e corect?suma de pe Nir se trece numai in raportul de gestiune?daca nu s-a trecut inregistrarea marfurilor in amanet in contul 8033 se poate folosi de acum?
va multumesc mult



#6 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2015 - 04:36 PM

- da, serviciile de monitorizare se trec pe 628, insa pt. energie/apa/... exista cont special - 605.
- platile numerar se pot trece direct in program, legea permite editarea docum. in format electronic si apoi listarea lor.
daca vrei sa faci si registru de mana, nu te opreste nimeni, dar e munca in plus.
- pt. plata chiriei chiar si la pers. fizice eu creez cont de furnizori fiindca, pt mine, PF e tot un furniz.
de altfel, am conturi de fz. pt toate platile in afara de taxe, impozite, salarii,... d-astea si iti pot spune ca metoda asta ma salveaza mult in diverse sit. pe care le intocmesc pe structuri de fz.
- in Saga, atunci cand platesti un fz. prin reg. de casa, se deschide o fereastra cu facturile inca neplatite si trebuie sa selectezi de acolo ce anume platesti, asa ca plata se duce direct pe factura inreg. la intrari (daca ai inreg. acolo).
daca nu ai inreg. la intrari, atunci vei avea jurnalul de cumparari gresit si va trebui sa inreg. in modulul de intrari acea fact., apoi sa-i faci plata fie in acelasi modul (selectand factura), fie prin casa - asa cum ti-a spus.
- registrul de casa se completeaza zilnic, indiferent de firma, daca ai avut operatiuni.
daca nu ai avut incasari si/sau plati, atunci nu se intocmeste registrul.
- raportul de gestiune este document folosit pt evidenta operativa a marfurilor si ambalajelor din cadrul unitatilor de desfacere cu amanuntul; el poate fi zilnic sau periodic, dupa cum stabileste conducerea societatii






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL