Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Declaratie nedepusa - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Declaratie nedepusa

3 replies to this topic

#1 AlexL

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 30 May 2013 - 09:49 AM

Buna ziua,

Am un PFA pe norma de venit. Am fost plecat si nu am reusit sa ajung sa depun declaratia anul acesta. Termenul a fost 25 mai din cate am inteles. Este posibil sa fiu trecut la impozit pe profit din oficiu?

O sa ajung saptamana viitoare. Imi puteti spune la ce sa ma astept va rog?

Multumesc



#2 laura-silvia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 29 November 2013 - 05:01 PM

Buna ziua,
M-am inregistrat ca si Pfa , dar nu mi-am luat contabil , si nu s-a inregistrat si depus nimic pana acum. Nu am decat 2 facturi de cumparare. Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine ce treb sa fac in situatia aceasta????? Ce declaratii trebuie sa depun ca sa ajung la zi cu actele?????




#3 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 30 November 2013 - 12:33 PM

Daca v-ati inregistrat in acest an ca pfa, tot atunci cred ca ati depus si declaratia 220 cu venitul estimat pentru parioada ramasa din acest an si, daca nu aveti in alta parte un contract de munca valabil, trebuia sa depuneti si declaratia 600 cu venitul asigurat pentru plata contributiei la pensie.
Odata aceste declaratii depuse, urmeaza sa urmariti termenele de plata pentru impozitul pe venit, contributia la sanatate si pensie(daca e cazul).
Ca pfa, daca ati optat sa fiti impozitat in sistem real, trebuie sa completati registrul jurnal de incasari si plati. La incasari treceti sumele incasate cu chitanta sau prin contul bancar iar la plati treceti sumele platite cu chitanta, bon fiscal sau prin contul bancar al pfa.
Inregistrarile se fac in ordine calendaristica. Daca nu sunteti inregistrat ca platitor de tva, sumele le treceti cu tot cu tva.
Tot in acest registru treceti si sumele din chitantele cu care ati facut platile anticipate la impozit pe venit, contributie la sanatate si pensie.
Pentru toate tipurile de cheltuieli deschideti fise de operatiuni diverse. Faceti si o fisa cu cheltuieli nedeductibile, cum ar fi cheltuiala cu platile anticipate la impozitul pe venit. Totalul lunar din aceste fise sa-l treceti in jurnalul operatiunilor diverse. La aceasta centralizare sa aveti in vedere ca unele cheltuieli sunt deductibile limitat si cad treceti sumele pentru acest gen de cheltuieli aplicati procentul respectiv.
Dupa ce se termina anul, pana pe 25 mai 2014, trebuie sa depuneti declaratia 200 cu venitul si cheltuielile realizate in 2013.
Pentru anul 2014, pana pe 31 ianuarie 2014, depuneti declaratia 220 cu venitul estimat pentru anul 2014 si 600 cu venitul asigurat pentru acelasi an 2014.



#4 clau_geo

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2013 - 11:50 AM

Buna ziua,

am o neclaritate si va rog sa ma ajutati cu un raspuns:
- un PFA inregistrat anul trecut in decembrie la ONRC cu sediul social in sector 2 dar domiciliul din buletin in sectorul 6. A depus declaratii doar pentru anul trecut, pentru anul asta nimic si nici nu a primit vreo decizie de impunere. Nu e platitor de impozit pe venit si nu este salariat.
- trebuie sa declare 200 si 220 pentru anul 2013 in sector 6 sau in sectorul 2?
- trebuie sa intocmeasca neaparat declaratia 050 si sa mearga cu ea la sectorul 6 unde isi are docmiciliul din buletin pentru schimbarea sediului social? deoarece nu doreste sa aiba sediul social unde are domiciliu?
- si platile pentru CAS, CASS si Impozit unde trebuie facute la sectorul 2 sau in 6?

Multumesc frumos,





1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL